// ۱۹ مهر ۹۶ ، ۱۸:۵۶

مهران مدیری یکی از چهره های برجسته دنیای سینما و تلویزیون است که نقش موثری در مطرح شدن بسیاری از بازیگران دارد.به گزارش چفچفک  از جمله بازیگرانی که در فیلم های مهران مدیری شناخته شد ماندانا سوری بود که در سریال قهوه تلخ در نقش قیصر السلطنه به ایفای نقش پرداخت.بازیگر قهوه تلخ با انتشار عکسی در صفحه اینستاگرامش خبر از ابتلا به یک بیماری سخت داد.

ماندانا سوری بازیگر قهوه تلخ در اینستاگرامش نوشت:یک روزی از روزهای پاییز سال ٨٨ مهمونه ناخونده ای برام رسید اول از دیدنه ش شکه شدم و به شدت ناراحت ولی از اونجایی ما آدمها به همه چیز عادت می کنیم کم کم دیگه باهاش دوست شدم البته تو یک چهار چوب خاص و یک جورایی باهاش خووگرفتم…. الان ٩ ساله که این مهمون ناخونده با من لحظه به لحظه همگام و همراهه….نه اون خیلی سربه سره من می گذاره و نه من خیلی بهش گیر میدم … الان یکم باهم بحثمون شده که اینم شده نتیجه ش….

 بیماری سخت بازیگر زن سریال قهوه تلخ (عکس)

 اما خوشحالم چون از وقتی اومد خیلی باعث شد آدم عاقل تر و عمیق تری بشم، فرق خوب و بد رو از هم تشخیص بدم و از اتفاق خوب لذت بیشتری ببرم و ازکنار مسائل بی اهمیت ساده بگذرم و از همه مهمتر خودم رو عاشقانه دوست بدارم… پس باز هم شکر میکنم چون از مبتلا شدن بهش ، حقیقتاً به این موضوع ایمان آوردم از هر اتفاق ناخوشایندی هم می شود نتیجه ی خوشایند گرفت و ازش لذت برد . و جالبتر اینکه اسم این مهمان ناخوانده قدیمی با اول حرف اسم من و با اول حرف فامیلیم یکیه…. البته به لاتین..

 بیماری سخت بازیگر زن سریال قهوه تلخ (عکس)

 ماندانا سوری بازیگر نقش قیصرالسلطنه در قهوه تلخ سریال مرد دو هزار چهره ، سریال قهوه تلخ ( نقش قیصر السلطنه) ، سریال ویلای من ( سی سی همسر جمشید مشکات) ، سریال شوخی کردم ( اپیزود های مختلف) و سریال اتاق عمل.ماندانا سوری بازیگری را در کلاس های زنده یاد استاد سمندریان آموزش دید و در تئاتر های گوناگون به ایفای نقش پرداخت.با ارزوی بهبود برای این بازیگر موفق کشورمان…

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.