// ۱۷ فروردين ۹۷ ، ۲۳:۵۴

از تیزر و پوستر فرانسوی «همه می‌دانند» به کارگردانی اصغر فرهادی، فیلمساز برنده دو جایزه اسکار با بازی خاویر باردم و پنه‌لوپه کروز رونمایی شد.

 رونمایی از تیزر و پوستر فرانسوی "همه می دانند"

پوستر فرانسوی تریلر روانشناسانه «همه می‌دانند» به کارگردانی اصغر فرهادی که فیلمش در افتتاحیه جشنواره کن 2018 هم نمایش داده خواهد شد، رونمایی شد. این فیلم در بخش مسابقه جشنواره کن نیز حضور دارد که اقدامی سنت شکنانه به شمار می‌آید. «همه می‌دانند» بعد از مدت‌ها که فیلم افتتاحیه کن در بخش مسابقه حضور نداشت، در این بخش با دیگر آثار به رقابت می‌پردازد.

پوستر فرانسوی فیلم همه می‌دانند اصغر فرهادی

پوستر فرانسوی فیلم همه می‌دانند اصغر فرهادی

«همه می‌دانند» که فیلمنامه آن نیز به قلم اصغر فرهادی است داستان زنی به نام لارا با بازی پنه‌لوپه کروز را روایت می‌کند که از بوینس‌آیرس در آرژانتین برای شرکت در یک جشن خانوادگی به اسپانیا سفر می‌کند. در این گردهمایی خانوادگی رویدادهایی روال زندگی شخصیت های داستان را تغییر می‌دهد.

در ادامه نخستین تیزر فرانسوی منتشر شده از فیلم اصغر فرهادی را مشاهده می نمایید:


این فیلم هم به عنوان فیلم افتتاحیه جشنواره کن هم یکی از فیلم های بخش مسابقه این جشنواره انتخاب شد. هفتاد و یکمین جشنواره فیلم کن، از تاریخ ۱۸ تا ۲۹ اردیبهشت در شهر ساحلی کن (فرانسه) برگزار خواهد شد.

گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ

seemorgh.com/culture
منبع: khabaronline.ir/کانال تلگرامی سینما دیلی

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.

دیدگاه ها  ۱

  1. علیــ ـرضا | ۱۸ فروردين ۹۷ ، ۰۸:۳۳ | لینک
    👌👌
    فیلتر شد 😐
    • | ۱۸ فروردين ۹۷، ۱۴:۱۱
      سلام...چی فیلتر شد؟