// ۱۳ شهریور ۹۶ ، ۱۵:۰۰

اعتراف داماد به قتل عروس 16 ساله

تازه دامادی که به خاطرسوء ظن شدید، همسر نوجوان عقدی‌اش را با ضربات آجر کشته بود صبح دیروز در شعبه دوم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی محسن زالی وبا حضورقاضی ابراهیم اســـــــــــلامی - مستشاردادگاه - محاکمـــــه شد.عامل جنایت درآخرین دفاعیاتش گفت: «همسرم در شبکه‌های اجتماعی حضور داشت وبه همین خاطر او را کشتم.»

اعتراف داماد به قتل عروس 16 ساله
تازه دامادی که به خاطرسوء ظن شدید، همسر نوجوان عقدی‌اش را با ضربات آجر کشته بود صبح دیروز در شعبه دوم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی محسن زالی وبا حضورقاضی ابراهیم اســـــــــــلامی - مستشاردادگاه - محاکمـــــه شد.عامل جنایت درآخرین دفاعیاتش گفت: «همسرم در شبکه‌های اجتماعی حضور داشت وبه همین خاطر او را کشتم.»
به گزارش «ایران»، در این جنایت که بامداد ۲۶ تیر سال گذشته رخ داد، دختر نوجوانی در خانه ای واقع در خیابان دامپزشکی به قتل رسید.
همسایگان به مأموران گفتند، مقتول همسرعقدی مردی ازساکنان طبقه سوم خانه قدیمی بود. پس از اعلام ماجرا، تیمی از کارآگاهان اداره ۱۰ پلیس آگاهی تهران همراه با بازپرس مرادی از شعبه دوم دادسرای امورجنایی به خانه مجردی تازه داماد در خیابان دامپزشکی رفتند و با پیکر خون آلود عروس 16 ساله روبه‌رو شدند.
بررسی‌های پلیسی نشان داد عامل جنایت مردی ۲۳ ساله است که دو ساعت بعد از ارتکاب قتل به کلانتری قلهک رفته و در برابر افسر کشیک کلانتری به قتل همسر نوجوانش اعتراف کرده است.
به این ترتیب متهم بازداشت وروانه زندان شد. تا اینکه پرونده این جنایت به شعبه دوم دادگاه کیفری یک استان تهران ارجاع شد. صبح دیروز جلسه دادگاه برای رسیدگی به این پرونده تشکیل شد و اولیای دم زمانی که در برابر قضات حضور یافتند برای قاتل درخواست قصاص کردند.
عامل جنایت سپس در جایگاه ایستاد و گفت: «یک سال پیش از وقوع جنایت، نازنین را عقد کرده بودم که قرار شد تا تهیه جهیزیه او در خانه پدرش بماند. چون خانه مجردی دارم هفته‌ای ۲ بار نامزدم به خانه من می‌آمد و کارهای خانه را انجام می‌داد.اما در این مدت متوجه ارتباط‌های پنهانی‌اش با افراد دیگر در شبکه‌های مجازی شده بودم ولی ادعا می‌کرد اشتباه می‌کنم. 
در این مدت سکوت کرده بودم تا اینکه آن شب پس از پایان مراسم ختم مادربزرگ نامزدم به طرف آپارتمان من رفتیم و قبل از رسیدن به خانه برای شام پیتزا خریدیم. آن شب پس از خوردن شام دوباره با نازنین درباره ارتباط‌هایش با پسرهای غریبه در شبکه‌های اجتماعی صحبت کردم اما بی‌فایده بود.
به همین خاطر زمانی که در خواب بود از شدت عصبانیت کنترلم را از دست دادم و با آجر ضرباتی به سرش زدم و بعد هم از خانه خارج شدم. چند ساعتی در خیابان پرسه زدم و وقتی به خودم آمدم تازه متوجه قتل شدم و با مراجعه به کلانتری قلهک راز این جنایت را فاش کردم.
قضات دادگاه در جلسه دیروز پس از شنیدن آخرین دفاع متهم وارد شور شدند تا حکم متهم را صادر کنند.
منبع:faradeed.ir
تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.