// ۱۹ دی ۹۶ ، ۱۷:۰۸

بعضی از رسوم و سنت ها در بین مردم دنیا هستند که واقعا زیان آور هستند, مثل سیگار کشیدن کودکان بالای 5 سال. این جا بچه ها بعد از پنج سالگی دریک مراسم ناب سنتی سیگار میکشند , جشن و پایکوبی همراه با سیگار کشیدن کودکان که با انتقادات شدید همراه است.

کودکان بالای 5 سال در یکی از جشنواره های عجیب و پرانتقاد مربوط به سال نو سیگار می‌کشند , جشنواره ای تحت عنوان «Epiphany» که همه ی ساله در خیابان های واله دالگویرو کشور پرتغال برگزار میشود.

مراسم سیگار کشیدن دختر پسرهای بالای 5 سال

این سنت محلی علی رقم قانون ممنوعیت استعمال دخانیات برای افراد زیر 18 سال اجازه میدهد کودکانی که به سن پنج سالگی رسیده اند برای شادی دراین جشن سیگار بکشند.

مراسم سیگار کشیدن دختر پسرهای بالای 5 سال

هر ساله این رویداد, به اسم «پرچم پادشاهان» سبب خشم و انتقاد شدیدی می‌شود اما والدین کودکان این منطقه همان‌ گونه به این عرف ادامه داده و بی دقت خطرات آن برای فرزندانشان چنین مراسمی را برگزار میکنند.
مراسم سیگار کشیدن دختر پسرهای بالای 5 سال

یکی از شرکت کنندگان دراین مراسم که صاحب یک کافه است دراین مورد می‌گوید بنظر ما هیچ خطری با اینکار متوجه فرزندانمان نمیشود و من خودم به دختر دبستانی ام دراین مراسم سیگار می‌دهم تا بکشد
مراسم سیگار کشیدن دختر پسرهای بالای 5 سال

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.