// ۰۸ آذر ۹۶ ، ۱۷:۴۴

۱- دوش گرفتن در سریع ترین زمان ممکن

اگر به جای گرفتن یک دوش آرام و همراه با لذت و آرامش فراوان ترجیح می دهید که دوشی سریع داشته باشید این بدان معناست که شما همیشه با کمبود وقت مواجهید و همواره عجله دارید. اما بگذارید این موضوع را کمی واضح تر بیان کنیم زیرا این بدان معنا نیست که شما در کارتان نیز عجله دارید. می توان گفت چنین عادتی نشان می دهد که شما در زندگی تان همه چیز را اولویت بندی می کنید و سعی دارید زمان بیشتری را به خانواده و دوستانتان اختصاص دهید. شما شخصیت متفکر و باملاحظه ای دارید و برای کمک به دیگران از هیچ تلاشی فروگذار نخواهید کرد. این عادت فواید دیگری نیز دارد؛ برای مثال این که اعضای خانواده و همخانه ای هایتان لازم نیست مدت زیادی را پشت در حمام نشسته و منتظر بیرون آمدن شما باشند.

۲- رویاپردازی در حمام

برای این شخص دوش گرفتن چیزی فراتر از شستشوی بدن است بلکه هنری است که شما را به دنیاهای رویایی می برد. اگر در طول دوش گرفتن رویاپردازی می کنید، این عادت بدان معنا خواهد بود که شما علاقه بیشتری به دنیای رویایی دارید تا دنیای واقعی که در آن زندگی می کنید. شما روح پرانرژی و خلاقی دارید و این چیزی است که علاوه بر موفقیت شما در کارهایتان باعث شده دیگران به شما علاقمند شوند.

۳- صبر داشتن قبل از باز کردن آب

برخلاف بسیاری دیگر، اگر قبل از باز کردن آب زیر دوش بروید این عادت نشان می دهد که شما اهل ریسک کردن هستید. مهم نیست که زندگی چه اتفاقاتی را سر راه شما قرار می دهد. هر اتفاقی که برایتان رخ دهد شما به خوبی با آن روبرو شده و از پس آن برخواهید آمد و در نهایت پیروز از میدان خارج خواهید شد. شما روح ازاده ای دارید و بسیار بی پروا هستید و البته خیلی زود با دیگران دوست می شوید.

۴- آواز خواندن زیر دوش

آیا حمام مطلوب ترین جا برای شما به منظور آواز خواندن است؟ خب این موضوع بدان معنا نیست که شما حتما یک خواننده هستید یا استعداد بالایی در این زمینه دارید اما نشان می دهد که شما انسان نسبتاً بی خیال و آسوده خاطری بوده و در انجام دادن کارهایتان به افکار دیگران توجهی ندارید. شما دوست دارید از زندگی لذت ببرید و اعتماد به نفس بالایی دارید.

۵- برنامه ریزی در حمام

آیا دوست دارید لیست کارهایی که باید در ادامه روز یا روزهای آینده انجام دهید را در حمام آماده کنید؟ پس تبریک می گوییم زیرا این موضوع نشان می دهد که شما همواره برای هر اتفاقی آمادگی دارید و از قبل فکر همه چیز را می کنید. برای شما زمان دوش گرفتن زمانی است که می توانید تمام مشغله های دیگر را کنار گذاشته و تنها بر روی فعالیت های مفید پیش رو تمرکز کنید. این موضوع نشان می دهد که شما برای ادامه روز برنامه دارید و همیشه در کارتان از بقیه جلوترید.

۶- مسواک زدن در حمام

اگر مسواک زدن در حین دوش گرفتن یکی از عادت های همیشگی شماست، این موضوع نشان می دهد که شما همواره چند کار را با هم انجام می دهید و به خوبی نیز از پس این کار بر می آیید. این عادت مفید که همواره زمان زیادی را برای شما ذخیره می کند نشان می دهد که شما از هر موقعیت و زمانی به خوبی استفاده می کنید. این عادت ممکن است کمی شما را عصبی و بی حوصله نشان دهد که برای انجام کارهایتان عجله دارید اما بدون شک چنین عادتی باعث می شود که همواره جلوتر از دیگران بوده و مقدار بیشتری در زمان، پول و انرژی خود صرفه جویی نمایید.

۷- داشتن حمامی طولانی و شاهانه

ساده بگوییم، شما دوست دارید که در حین دوش گرفتن کارهای زیادی انجام دهید. شما از زندگی آرام و لذت بردن از تمامی لحظات به بهترین شکل ممکن و در بیشترین حد علاقه دارید. شما به بهبود وضعیت روحی و جسمی خود اهمیت زیادی داده و می خواهید بدن و ذهنتان با چنین آرامش ها و تیمارهای طولانی عملکرد خوبشان را حفظ کنند. شما انسان آرامی بوده و در هنگام استرس و اضطراب به خوبی آرامش خود را حفظ می کنید. حواس جمعی و آرام بودنتان باعث شده که دیگران به شما جلب شوند.

۸- حمام کردن با لیف

اگر لیف کشیدن بدن در هنگام حمام از نظر شما یک ضروریت به شمار می آید پیش شما شخصیتی دارید که به جزییات بسیار توجه داشته و دوست دارید همه چیز در بهترین و کامل ترین شکل ممکن قرار داشته باشد. شما دوست دارید از قبل برای همه چیز برنامه ریزی کرده و دوستان و خانواده شما از این که می توانند به شما و برنامه ریزیتان اعتماد و اتکا کنند شما را تحسین می کنند. شما انسان قابل اعتماد، قابل اتکا و همیشه در دسترسی هستید به ویژه زمانی که همه به شما احتیاج دارند.

۹- دوش گرفتن با آب سرد

اگر به دوش گرفتن با آب سرد علاقه دارید باید بدانید که انسان حساس و نسبتاً عصبی هستید که خیلی زود از کوره در می روید یا ذهنتان خسته می شود و دوش گرفتن با آب سرد شما را آرام می کند. این عادت دوش گرفتن نشان می دهد که شما خود را به خوبی می شناسید و دستکم در مورد خودتان انسان واقع بینی هستید. در واقع شما به خوبی می دانید که در صورت داشتن تشویش ذهنی و ناآرامی چطور خود را آرام کنید.

۱۰- حمام کردن تنها در صورت ضرورت

اگر به حمام کردن علاقه زیادی ندارید و معمولاً برای این کار وقت زیادی را اختصاص نمی دهید پس آدمی هستید که همیشه کارهایتان را به تعویق انداخته و از زیر بار مسئولیت و کارهایتان شانه خالی می کنید. شما به کارهای سخت روزانه عادت ندارید و حرف زدن برایتان بسیار راحت تر از عمل کردن است. اما اگر بدبو نباشید خانواده و دوستانتان شما را دوست خواهند داشت زیرا هم در هزینه های آب صرفه جویی کرده و هم دیگران می توانند هر وقت که خواستند حمام را در اختیار خود ببینند.

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.