// ۲۸ خرداد ۹۷ ، ۲۳:۵۴

یکی از جدیدترین و در عین حال قدرتمند ترین کمپین هایی که در زمینه مد و فشن به راه افتاده، جنبش «اندام مثبت» است. رهبری این جنبش را زنی به نام «La’Tecia Thomas» به عهده دارد. او از دخترانی با اندام هایی چاق خواست تا در این کمپین او را همراهی کنند. توماس اعتقاد دارد که این جنبش در آینده ای نزدیک، تغییری اساسی در صنعت مد و فشن به راه خواهد انداخت.با مجله اینترنتی چفچفک همراه باشید.


توماس درباره این کمپین می گوید: «من از زنانی با اندام های مختلف دعوت به همکاری کردم. سایز آنها از ۱۴ تا ۲۸ متفاوت است. چیزی که برای من اهمیت دارد اعتماد به نفس آنهاست. در واقع آنها با هر اندامی که دارند، خودشان را زیبا و جذاب می بینند. هدف ما هم این است که مفهوم زیبایی اندام را در صنعت مد و فشن تغییر دهیم به گونه ای که مردم دیگر ملاک زیبایی را از روی سایز بدن تعریف نکنند. ما می خواهیم که این قدرت را به زنان بدهیم تا اندام و به تبع خودشان را بیشتر از همیشه دوست بدارند. در این کمپین، هر زنی وزن و قد متفاوتی دارد. در واقع زیبایی هر شخص خاص و منحصر بفرد است و چیزی که بیش از همه در آنها جلب توجه می کند، اعتماد به نفس بالای شان است.

۳ نکته مهم در کمپین «اندام مثبت»:

۱٫ چیزی که مهم است ارتباط مثبت میان ذهن و بدن است. اول این که نباید خودمان را با دیگران مقایسه کنیم. مهم نیست که دیگران چه کسانی هستند، دوست، سلبریتی یا همکار، مقایسه هیچ جایی در این کمپین ندارد. بدن ما متعلق به ماست، نه هیچکس دیگر.

۲٫ در مورد خود و اندام مان منفی فکر نکنیم، بلکه با دیدی مثبت به آن بنگریم.

۳٫ با اعداد کاری نداشته باشیم. بدین معنی که برایمان مهم نباشد چه سایز لباسی به تن می کنیم. اگر نسبت به اندام مان حس خوبی داریم، حتما زیبا و جذاب هستیم. در واقع اعتماد به نفس و زیبایی ما نباید وابسته به اعداد حک شده روی لباس هایمان باشد.


خصوصیات لباس هایی که به تن می کنیم:

۱٫ لباس های طرح دار با رنگ های جسورانه را دوست بدارید.

۲٫ از پوشیدن لباس های رنگ روشن هراسی نداشته باشیم. اینطور به نظر می رسد که زنان از پوشیدن لباس های رنگ روشن در جامعه دوری می کنند، اما اگر به این رنگ ها علاقه دارید، حتما امتحان شان کنید. مطمئنا از ظاهر جدیدتان سورپرایز خواهید شد.

۳٫ مهم نیست که چاق هستید یا لاغر، از نشان دادن انحناهای اندام تان، مانند کمر، نترسید. با پوشیدن لباس های سایز تن تان نه تنها جذابیت تان را بالا می برید، بلکه اعتماد به نفس بالایتان را نیز به دیگران ثابت می کنید.


زنان نباید از وزن، سایز یا قد واقعی شان خجالت بکشند. آنها نباید مانکن های لاغر را الگوی خود قرار دهند و تلاش کنند به امید این که روزی مانند آنها شوند. زنان باید یاد بگیرند که خودشان را دوست داشته باشند.

توماس می گوید: «اگر برایتان سخت است که اندام تان را دوست داشته باشید، نگران نشوید. به جای آن سعی کنید که نسبت به اندام تان خنثی یا بی تفاوت باشید. کافی ست بدن تان را تنها به عنوان یک بدن بپذیرید، آنوقت خواهید دید که به مرور زمان چطور احساسات مثبت در شما شکل خواهد گرفت.»

مجله اینترنتی برترین ها : سایت سرگرمی چفچفک

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.

دیدگاه ها  ۱

  1. chefft.blog.ir 💞💕 | ۲۸ خرداد ۹۷ ، ۲۳:۵۸ | لینک
    چ جالب😊
    • | ۲۹ خرداد ۹۷، ۰۰:۲۲
      ممنون از حضورتان