// ۱۶ اسفند ۹۶ ، ۱۹:۵۴
ساخت آثار هنری با زباله‌ های پلاستیکی

۱- عکسی از یک طوطی ماهی ساخته شده از زباله‌ های پلاستیک‌ های اقیانوس‌ های جهان. این آثار بخشی از یک پروژه هنری بزرگ‌تر هستند که بخشی از ۳۱۵ میلیارد پوند زباله پیدا شده در دریاها را نشان می‌دهند. مجسمه این ماهی همراه با مجسمه گونه‌های دیگر اقیانوسی در باغ وحش ملی واشنگتن دی‌سی به نمایش گذاشته شده‌اند.
۲- عکسی از یک طوطی ماهی ساخته شده از زباله‌ های پلاستیک‌ های اقیانوس‌ های جهان. این آثار بخشی از یک پروژه هنری بزرگ‌تر هستند که بخشی از ۳۱۵ میلیارد پوند زباله پیدا شده در دریاها را نشان می‌دهند. مجسمه این ماهی همراه با مجسمه گونه‌های دیگر اقیانوسی در باغ وحش ملی واشنگتن دی‌سی به نمایش گذاشته شده‌اند.
۳- عکسی از بازدیدکنندگان در باغ وحش ملی واشنگتن دی‌سی در حال بررسی طوطی ماهی ساخته شده از زباله‌های پیدا شده در اقیانوس. این آثار هنری تا ۵ سپتامبر در باغ وحش ملی واشنگتن دی‌سی به نمایش گذاشته می‌شوند.
۴- عکسی از یک بازدید کننده در باغ وحش ملی واشنگتن دی‌سی در حال بررسی یک نیزه ماهی ساخته شده از زباله‌های اقیانوس. این ماهی بخشی از یک پروژه بزرگ‌تر تحت عنوان «ساحل شسته: هنر برای نجات دریا» است.
۵- خالق این آثار، آنجلا هزلتاین پوزی، در حال بررسی یک نیزه ماهی است که یکی از ۱۷ اثر غول پیکر ساخته شده از زباله‌های اقیانوس‌ ها در باغ وحش ملی واشنگتن است.
۶- آنجلا هزلتاین پوزی در کنار یک مجسمه ماکاروی غول پیکر (نوعی مرغ دریایی) ایستاده است. این آثار به منظور آموزش بازدیدکنندگان در مورد مسئله تأثیر انسان‌ها بر اقیانوس‌ها ساخته شده‌اند.
۷- آنجلا هزلتاین پوزی پشت مجسمه‌ پنگوئنی به نام زارابل، مقابل خانه فیل‌ها.
۸- تصویری از یک کوسه ببری در باغ وحش ملی واشنگتن.
۹- تصویری از لبخند بزرگ کوسه ببری برای خوشامدگویی به بازدیدکنندگان.
۱۰- تصویری از لیدیا، یک خوک آبی، ساخته شده از زباله‌های اقیانوس‌ها. طراح این آثار، آنجلا هزلتاین پوزی، اغلب تلاش می‌کند این آثار را از زباله‌هایی بسازد که ممکن است برای جانوران دریایی خطرناک باشند.
۱۱- تصویری از لیدیا، یک خوک آبی، ساخته شده از زباله‌های اقیانوس‌ها. طراح این آثار، آنجلا هزلتاین پوزی، اغلب تلاش می‌کند این آثار را از زباله‌هایی بسازد که ممکن است برای جانوران دریایی خطرناک باشند.
۱۲- تصویری از اکتاویا؛ هشت پایی که از تعداد بی‌شماری زباله‌ اقیانوس‌های سراسر جهان ساخته شده است. این مجسمه به عنوان بخشی از یک پروژه بزرگ‌تر برای نشان دادن تأثیر زندگی انسان بر زندگی آبزیان ساخته شده است.
۱۳- تصویری از اکتاویا؛ هشت پایی که از تعداد بی‌شماری زباله‌ اقیانوس‌های سراسر جهان ساخته شده است. این مجسمه به عنوان بخشی از یک پروژه بزرگ‌تر برای نشان دادن تأثیر زندگی انسان بر زندگی آبزیان ساخته شده است.
۱۴- تصویری از اکتاویا؛ هشت پایی که از تعداد بی‌شماری زباله‌ اقیانوس‌های سراسر جهان ساخته شده است. این مجسمه به عنوان بخشی از یک پروژه بزرگ‌تر برای نشان دادن تأثیر زندگی انسان بر زندگی آبزیان ساخته شده است.
تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.