// ۱۲ شهریور ۹۶ ، ۱۱:۱۵

جشن تولد مرگبار برای پسر 8 ساله گرگانی + عکس

 پسرک هشت ساله روستایی که برای جشن تولدش لحظه شماری می‌کرد، درحادثه‌ای غم انگیز با زندگی وداع کرد.

irannewspaper47784-5

ین حادثه Incident هولناک چند روزقبل وهنگامی در روستای «سالیکنده» از توابع شهرستان گرگان رخ داد که دو  برادر و خواهر به همراه دختر خاله‌شان درحیاط خانه مشغول بازی بودند که ناگهان دچار سوختگی شدند. همه چیز در یک لحظه اتفاق افتاد.

در حالی که اعضای خانواده سرگرم تدارک برگزاری جشن تولدی ساده برای پسرشان بودند، آتش‌سوزی ناگهانی تمام برنامه‌های زندگی‌شان را بهم ریخت و آنان را به داغ فرزندشان نشاند.
بر اساس اظهارات شاهدان عینی، امیرحسین، خواهر و دختر خاله‌اش در حیاط خانه مشغول بازی با آتش بودند که ناگهان شعله‌ها گر گرفته و زبانه کشید.

سه کودک هم قبل ازآنکه فرصت فرار Escape داشته باشند در میان شعله‌های آتش گرفتار شدند. دقایقی بعد وقتی با کمک مردم و آتش‌نشان‌ها  شعله‌های آتش خاموش شد، سه کودک که بشدت سوخته بودند به بیمارستان پنجم آذر گرگان انتقال یافتند.

بلافاصله نیزتیمی از متخصصان تلاش برای نجات سه کودک حادثه دیده را در دستور کار قرار دادند. دو دختر بچه با وجود اینکه بشدت مصدوم شده بودند سرانجام از دام مرگ رهایی یافتند، اما امیر حسین 8 ساله به دلیل شدت صدمات ناشی از سوختگی، با زندگی وداعی تلخ داشت

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.