// ۲۷ مرداد ۹۶ ، ۱۲:۴۲

بیوگرافی کارینا کاپور

 

 

بیوکده:کارینا کاپور (زاده ۲۱ سپتامبر سال ۱۹۸۰) بازیگر زن بالیوود است. لقب او amin است. پدر بزرگ او بزرگ مرد سینمای هند راج کاپور و پدر او راندهیر کاپور و مادرش بوبیتا کاپور و خواهرش کریشما کاپور می‌باشد.

او در یک خانواده کاملاً سینمایی متولد شد و در واقع بازیگری در خون او بوده‌است و او خواسته یا ناخواسته وارد عرصه سینما شد. اولین فیلم او (پناهنده(Refugee می‌باشد که در آن در کنار آبیشک بچن که آنهم اولین تجربه خود را کسب می‌کرد بازی کرده‌است. به اعتقاد خیلی‌ها زوج کاپورـ بچن می‌توانست بسیار موفق باشد ولی اینگونه نشد( این فیلم سال ۲۰۰۰ پنجمین فیلم پرفروش سال شد) کارینا هرگز مایوس نشد و با پشتکار و استعداد ذاتی فراوان و با ارائه بازیهای قابل تحسین توانست خود را بخوبی در عرصه سینمای هند مطرح کند بطوریکه او در حال حاضر یکی از بهترین و پرطرفدارترین بازیگران بالیوود است و در مورد او همین بس که بعد از ایشوریا رای بیشترین دستمزد را در بین بازیگران زن دریافت می‌کند و حضور او در هر فیلمی می‌تواند ضامن موفقیت فیلم حداقل در گیشه باشد.

او در کنار ستاره جوان بالیوود ریتیک روشن زوج هنری بسیار موفقی را تشکیل داده‌است اولین فیلم آنها (خاطرات(Yaadein نام دارد که در واقع زمینه‌ای برای کارهای بعدی آنها شد.آنها در سه فیلم دیگر با نامهای (گاهی شادی گاهی غم) Kabhi Khushi Kabhi Ghum ، (من دیوانه عشق هستم(Main Prem Ki Deewani Hoon و (با من دوست میشی!(Mujhse Dosti Karoge در کنار هم قرار گرفته‌اند.

از دیگر فیلمهای او می‌توان به (غریبه(Ajnabee در کنار بابی دئول و آکشی کومار ، (زندگی فقط برای من است(Jeena Sirf Mere Liye در کنار توشار کاپور ، (آشوکا( Asoka در کنار شاهرخ خان، (تلاش) ۲۰۱۲ Talaash در کنار عامر خان ، (یه چیزی میخواهم بگویم(Mujhe Kuch Kehna Hai   در کنار توشار کاپور و (خوشی( Khushi در کنار فردین خان اشاره کرد.

از پرفروش ترین فیلم های که در آن حضور داشته میتوان بهسه احمق (۲۰۰۹) در کنار عامر خان ، آر ای وان Ra.One همراه شاهرخ خان و فیلم محافظ شخصی Bodyguard همراه سلمان خان یاد کرد.

 

 بیوگرافی کارینا کاپور

 

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.

دیدگاه ها  ۱

  1. seat | ۲۴ شهریور ۹۶ ، ۱۵:۴۹ | لینک
    Savеd ɑs a favorite, I really ⅼike your website!
    • | ۲۵ شهریور ۹۶، ۱۰:۴۷
      What is your idea about blog ??? Looking forward to your idea