// ۲۸ مرداد ۹۶ ، ۱۰:۲۷

در دنیای تکنولوژی هزاران مدل و سازنده‌های متفاوت وجود دارد و انتخاب از بین این همه طبیعتاً مقداری مشکل خواهد بود. برای همین ما لیستی از «بهترین وسایل الکترونیکی سال 2017» را برای شما تهیه کردیم تا از سردرگمی شما مقداری بکاهیم.
تا حالا شده دل‌تون بستنی بخواد و هنگامی که به بستنی فروشی می‌روید بخاطر تنوع بالا نتوانید انتخاب کنید که چه طعمی را می‌خواهید؟ خرید در دنیای دیجیتال هم دقیقا به همین منوال است و هنگام خرید با دریای عمیق و وسیعی از تنوع روبرو خواهید شد.
 
در دنیای تکنولوژی هزاران مدل و سازنده‌های متفاوت وجود دارد و انتخاب از بین این همه طبیعتاً مقداری مشکل خواهد بود. برای همین ما لیستی از «بهترین وسایل الکترونیکی سال 2017» را برای شما تهیه کردیم تا از سردرگمی شما مقداری بکاهیم.
 
 بهترین تکنولوژی‌های 2017 که می‌توانید بخرید

در این لیست ما از هر دسته یک مدل را انتخاب کرده‌ایم و به نظر ما آن مدل بهترین در همان دسته است.  حال اگر شما خواهان داشتن بهترین هرچیزی هستید با ما همراه باشید.

بهترین گوشی هوشمند
  
بهترین تکنولوژی‌های 2017 که می‌توانید بخرید

سامسونگ گلکسی S8
بهترین گوشی هوشمند موجود در بازار. طراحی بی‌نظیر.

وزن: 155 گرم / ابعاد:  148.9 x 68.1 x 8mm / سیستم عامل: اندروید 7 / سایز صفحه نمایش: 5.8 اینچ / CPU: Exynos 8895 / RAM: 4GB / حافظه داخلی: 64GB / ظرفیت باتری: 3000mAh / دوربین عقب: 12MP / دوربین سلفی: 8MP

قیمت: 2 میلیون و 600 هزار تومان

از هر جهت بهترین گزینه است اما در درجه اول صفحه نمایش درجه1 آن به چشم می‌خورد. در تست بنچ مارک ما همه تست ها را با موفقیت پشت سر گذاشت و باتری و دوربین فوق العاده اش ما را شگفت زده کرد. تصمیم اشتباه نگیرید، این دقیقا بهترین گوشی  با بهترین قیمت موجود می‌باشد.

نقاط قوت
• مایشگر با فناوری سوپر AMOLED و تراکم پیکسلی عالی
• سخت افزار قدرتمند + 4 گیگابایت رم
• دوربین اصلی و سلفی کم نظیر
• ضد آب و گرد و غبار

بهترین لپ تاپ
  
بهترین تکنولوژی‌های 2017 که می‌توانید بخرید

Dell XPS 13
CPU: Intel Core i3 – i7 / گرافیک: Intel HD Graphics 620 / صفحه نمایش: 13.3 اینچ / حافظه داخلی: 512GB SSD

قیمت: 7 میلیون و 300 هزار تومان

لپ تاپ XPS 13 شرکت دل بهترین انتخابی است که می‌توانید داشته باشید. از طراحی آن گرفته تا صفحه نمایش InfinityEdge آن که یک صفحه نمایش 13.3 اینچی است اما بدلیل استفاده از فضاهای خالی اطراف نمایشگر، سایز لپ تاپ به اندازه یک لپ تاپ 11 اینچی درآمده است چراکه برعکس سایر تولید کننده‌ها، دل از تمام حاشیه دور صفحه استفاده کرده و در نتیجه ابعاد کلی لپ تاپ کاهش یافته. همچنین این دستگاه باریک، سبک و عمر باتری بالای 7 ساعت هنگام تماشای ویدیو است.

نقاط قوت
• طراحی عالی بدنه با وزن و ضخامت کم
• کیفیت ساخت بالا
• پردازنده مرکزی قوی به نسبت آلترابوک‌ها
• صفحه‌ی نمایش لمسی با کیفیت QHD
• شارژدهی بالای باتری

نقاط ضعف
• محل قرارگیری وب‌کم در پایین صفحه‌ی نمایش
 
بهترین تلویزیون هوشمند
 
 بهترین تکنولوژی‌های 2017 که می‌توانید بخرید

سامسونگ Q9F QLE

65 و 75 اینچ / 4K: دارد / HDR: دارد / 3D: ندارد / سیستم عامل: Samsung’s Eden interface / صفحه انحنادار: خیر / ابعاد: 1450 x 829.3 x 24.9mm / ورودی: 4 عدد HDMI، 3عدد USB، بلوتوث، Wi-Fi

قیمت: حدود 11 میلیون تومان

درخشندگی و شفافیت رنگ‌ها در تلویزیون‌ اولین آیتمی است که مخاطب آن را می‌بیند و حس می‌کند. حال اگر بتواند مخاطب را در نگاه اول جذب کند، به احتمال زیاد آن تلویزیون فروش خوبی خواهد داشت. شرکت سامسونگ هم در سال 2015 بود که برای اولین بار تلویزیونی با محدوده رنگ بالا و شفاف وارد بازار کرد و پس از نتیجه خوبی که از آن سری گرفت، به تولید و گسترش این نوع از صفحه نمایش‌ها پرداخت که بهترین نوعی هم که تا کنون ساخته است همین مدل Q9F QLE است. شفاف‌ترین و بی‌سابقه ترین وضوح رنگ را با آن تجربه خواهید کرد. همچنین سیستم دستیار صوتی هم دارد که کاملا کار می‌کند و کارامد است. پس اگر بهترین تلویزیون حال حاضر را می‌خواهید عجله کنید و همین حالا سفارش دهید.

بهترین کنسول بازی
  
بهترین تکنولوژی‌های 2017 که می‌توانید بخرید

سونی PS4 Pro
ابعاد: 29.5 x 32.7 x 5.5 cm / گرافیک:  4.20 TFLOPS, AMD Radeon™ / RAM: 8 GB of GDDR5, 1 GB DDR3  / پورت‌ها: USB 3.1, HDMI 2.0a, Ethernet, Optical Audio and PlayStation Camera ports, Dual-band 802.11ac wireless, Bluetooth 4.0 / حافظه داخلی: 1TB / بیشترین تعداد دسته: 4 عدد

قیمت: 1 میلیون و 600 هزار تومان

همیشه بحث بر سر برتری سونی PS4 و میکروسافت  Xbox One بوده است اما حالا با آمدن PS4 Pro سونی به تمام این جدال‌ها پایان بخشیده. به لطف ترکیب عالی سخت افزار، نرم افزار و بازی‌های خوب این اتفاق روی داده است. در این سری سونی قابلیت پخش ویدیویی 4K و HDR را نیز به آن اضافه کرده که با همراه داشتن سرعت پردازش بالا، باعث روان‌تر نشان دادن بازی‌ها شده است.

نقاط قوت
• سخت‌افزار قوی‌تر از مدل‌های قبل
• ظاهری زیبا
• کنترلر خو‌ش‌دست
• تعداد بالای بازی‌های انحصاری
• عملکرد بهتر در بازی‌های چندپلتفرمه

نقاط ضعف
• عمر کم باتری کنترلر
• محدود کردن قابلیت‌های کنسول در صورت نداشتن اشتراک پلی‌استیشن
• قفل بودن ریجن محتوای دانلودی بازی‌ها
 
بهترین دوربین
  
بهترین تکنولوژی‌های 2017 که می‌توانید بخرید

فوجی فیلم X-T2
رزولوشن: 24.3MP / لنز: Fuji X mount / مانیتور: 3 اینچی / بیشترین سرعت شاتر: 8fps / فیلم برداری: 4K / مورد استفاده: افراد متخصص و کارشناس فیلم برداری

قیمت: حدود 6 میلیون تومان

اگر بخواهیم در یک جمله معرفی‌اش کنیم باید بگوییم «دوربینی است که آرزوی هر عکاسی است». از نظر ظاهری می‌شود گفت که تغیری نسبت به مدل قبلی خود که X-T1 بود، نداشته است اما در زیر این پوسته تغیرات زیادی رخ داده است.

سنسور  24.3MP X Trans III CMOSآن عالی است و می‌تواند فوکوس اتوماتیک بر روی اجسام در حال حرکت داشته باشد. به علاوه اینکه داشتن صفحه نمایش دوطرفه لذت کار با آن را دوچندان نموده است.

بهترین تبلت
  
بهترین تکنولوژی‌های 2017 که می‌توانید بخرید

اپل New iPad (2017)

وزن: 469g / ابعاد: 240 x 169.5 x 7.5 mm / سیستم عامل: iOS 10 / سایز صفحه نمایش: 9.7 اینچ / CPU: A9 / RAM: 2GB / حافظه داخلی: 32GB/128GB / پشتیبانی از حافظه خارجی: خیر / باتری:  approx 8,800mAh / دوربین اصلی: 8MP / دوربین سلفی: 1.2MP

قیمت: 2 میلیون و 700 هزار تومان

بهترین تبلت موجود در بازار new iPad (2017) است چرا که با صفحه نمایش 9.7 اینچی و با تراکم پیکسلی 266 پیکسل، طراحی زیبا و دل نشین ، پردازنده دو هسته‌ای  و از همه مهم‌تر چیپ A9 ما را مجاب به معرفی آن به عنوان بهترین تبلت حال حاضر می‌کند.

آیپد 9.7 بهترین تبلت برای افرادی است که می‌خواهند درازای پرداخت هزینه‌ی کمتر صاحب یک آیپد از شرکت مطرح اپل شوند.

نقاط قوت
• نمایشگر خیره‌کننده
• دوربین‌های پیشرفته
• پردازنده‌ی بسیار قدرتمند

نقاط ضعف
• ضخیم‌تر از مدل Air 2
• نبود مدلی با حافظه داخلی بیشتر
 
بهترین ساعت هوشمند
  
بهترین تکنولوژی‌های 2017 که می‌توانید بخرید

اپلWatch 2
صفحه نمایش: 1.53 اینچی OLED / سیستم عامل: watchOS 3 / پردازنده: S2 dual-core / حافظه داخلی: 8GB / دوام باتری: 18 ساعت / نحوه شارژ: وایرلس / راه های ارتباطی: Wi-Fi, Bluetooth, NFC

قیمت: 1 میلیون و 900 هزار تومان

در این مدل نسبت به مدل قبلی عمر باتری افزایش داشته، GPS به آن اضافه و ضد آب شده است. نتیجه‌اش هم ایجاد بهترین ساعت هوشمند موجود در بازار شده است. یکی دیگر از تغییرات مهم در این سری، افزایش روشنایی صفحه است. این صفحه روشنایی دوبرابری در حدود 1000 nits دارد که بررسی اعلان‌ها را جذاب‌تر و در کل ساعت‌ را کارآمدتر از پیش کرده است. همچنین امکان برقراری تماس یا پاسخ به تماس‌های دریافتی از طریق اپل‌واچ سری دوم همچنان جذابیت این گجت را حفظ کرده است.

نقاط قوت
• مجهز به GPS
• مقاومت در برابر آب
• صفحه نمایش AMOLED و 2 برابر روشن‌تر از سری اول
• بهره‌مندی از سنسورهای کارآمد از جمله سنسور ضربان قلب
• پردازنده‌ی قدرتمند و دقت بالای حسگرها
 
بهترین هدفون
  
بهترین تکنولوژی‌های 2017 که می‌توانید بخرید

سنهایزر Momentum Wireless
نوع طراحی: پشت بسته / طول کابل: 140cm /  آمپدانس: 28 ohms / دوام باتری: بیشتر از 25 ساعت / NFC: دارد / محدوده وایرلس: 9 متر
 
قیمت: 2 میلیون تومان

هر شخص دنبال بهترین کیفیت صدا است تا بتواند از موسیقی‌ای که گوش می‌دهد بیشترین لذت را ببرد. پس هر هدفونی نمی‌تواند انتظارات شما را برآورده کند.  اگر شما بدنبال یک هدفون سبک هستید که بتوانید از آن در فعالیت‌ها و کارهای روزمره‌تان استفاده کنید یا حتی اگر در خانه نشسته و خواهان بهترین کیفیت صدا هستید، این هدفون را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

قابلیت اتصال وایرلس آن این امکان را به شما می‌دهد تا با خیالی آسوده در خانه هم به موزیک خود گوش داده و هم به کارهای خود برسید. این هدفون علاوه بر ظاهر زیبا قابلیت حذف نویزهای اضافه را نیز دارد. هدفونی که با صدای گرم و لذت بخشش، بیس حجیم و قدرتمندش و میدرنج غنی و روانش، یکی از بهترین صداهای ممکن در یک هدفون وایرلس را برای شما به ارمغان می‌آورد. کیفیتی جادویی که از همان لحظه‌ی نخست شما را اسیر خود می‌کند. با خیال راحت همین حالا بهترین هدفون موجود را سفارش دهید و از موسیقی نهایت لذت را ببرید.
تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.