// ۲۶ اسفند ۹۶ ، ۲۱:۱۳
بهنوش بختیاری: من وقتی بازیگر بودم سحر قریشی در خانه کوبلن می بافت

بهنوش بختیاری که در آخرین قسمت فصل دوم «من و شما» با اجرای آرش ظلی‌پور حاضر شده بود، درباره افشاگری‌های چند سال پیش در برنامه «ماه عسل» و درباره پدر و مادرش گفت: فردای آن روز از گفتن آن حرف‌ها پشیمان شدم اما خدا را شکر رابطه‌ام با پدر و مادرم خیلی خوب شد. آن زمان که من این چیزها را گفتم هیچ کس جرأت نمی‌کرد این جور حقایق را بگوید و مثل الان نبود که بدبختی پوز باشد و شبیه کامیون بالابر عمل کند!

عکس بهنوش بختیاری و پدرش

ماجرای قهر بهنوش بختیاری و سحر قریشی

این بازیگر با تایید اختلافش با سحر قریشی در عین حال گفت: من سحر را خیلی دوست داشتم و عین خواهر کوچکتر برای من بود. هم از لحاظ سنی و هم از این لحاظ که من وقتی داشتم کار می‌کردم سحر نوجوان بوده و احتمالا داشته در خانه کوبلن می‌بافته. ما با هم خوب بودیم اما یک روز دیدم در یک برنامه نشسته و هرچیزی که دلش می‌خواهد درباره من با قید تمام مشخصات از من می‌گوید. بعد که به او گفتم انکار کرد و گفت من درباره تو حرف نزدم. چرا دچار توهم شدی؟! اینقدر جسارت نداشت که بگوید درباره من صحبت کرده و به من گفت من با تو نبودم مثل اینکه روانت مشکل دارد! با این حال من بعد از آن قضیه باز بزرگی کردم و عکس دو نفره‌مان را در اینستاگرام گذاشتم ولی حتی یک بار با من تماس نگرفت. من که بخشیدم اما فراموش نمی‌کنم و عادت کردم که به هر کسی خوبی کنم پاسخ دیگری از او بگیرم.

عکس زیبای بهنوش بختیاری و بچه اش

خیلی سخت به ما بچه دادند

وی همچنین درباره وضعیت کودکی که به سرپرستی گرفته بود، عنوان کرد: خیلی سخت به ما بچه دادند و بعد از سه سال دوندگی این اتفاق بالاخره افتاد و بنا به قوانینی که وجود دارد پدر و مادر جدید می‌توانند مدتی بچه را پیش خودشان ببرند تا مثل دوران نامزدی یک آشنایی صورت بگیرد که اگر در نهایت نخواستند ماجرا منتفی شود. یگانه هم به مدت ۱۵ روز در تعطیلات عید پیش من بود اما من در آن مدت فهمیدم که او یک قیم دارد که می‌خواهد ما را تلکه کند. برای همین چون حس می‌کردم اخاذی‌های او همیشگی خواهد بود، نه من نه همسرم نتوانستیم با این مسئله کنار بیاییم و این اتفاق نیفتاد.

حاشیه‌های فضای مجازی و ۶ میلیون دنبال‌کننده

بختیاری درباره حاشیه های فضای مجازی و ۶ میلیون دنبال کننده ای که دارد هم این طور توضیح داد: من هیچ وقت فالوئر نخریدم، یک زمانی این چیزها برایم مهم بود اما حالا این عدد بیشتر برای من فقط یک عدد است و بالا و پایینش تفاوتی ندارد. این عدد برای من حاشیه‌هایی هم داشت و بعضی از همکاران من پشت سرم حرف می‌زنند و تعجب‌آورترین اظهار نظر هم این بود که سال گذشته که من کاندید شده بودم یکی از همکارانم گفته بود که بهنوش را به خاطر تعداد فالوئرهایش کاندید کردند تا تبلیغ جشنواره فجر شود.

به گزارش ایسنا، برنامه «من و شما» به تهیه‌کنندگی هادی قندی، اجرای آرش ظلی‌پور و نویسندگی دنیا خمامی هر هفته جمعه‌ها از شبکه شما پخش می‌شود.

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.