// ۲۷ مرداد ۹۶ ، ۱۷:۰۳

شهرت و محبوبیت سلبریتی‌ها فقط به خودشان ختم نشده و شامل حال خانواده و نزدیکان آنان نیز می‌گردد. در این مطلب همراه چفچفک باشید تا به شما فرزندان زیبا و خوش‌پوش خواننده‌های مطرح کشورمان را معرفی کنیم. کودکانی که طرفداران زیادی داشته و در محبوبیت دست‌ کمی از پدران خود ندارند.

شهرت و محبوبیت غالبا حاصل تلاش و دیده شدن اشخاص درعرصه‌های فرهنگی، هنری، ورزشی و ... است. اما این شهرت تنها به خود شخص باز نمی‌گردد و شامل خانواده، نزدیکان و اطرافیان او نیز می‌شود. گاهی هنرمندان ما سعی می‌کنند خانواده ی خود را از حاشیه‌ها دور نگاه داشته و همسر و فرزندان خود را وارد گود شهرت نکنند، اما  در بعضی موارد خواسته یا ناخواسته این اتفاق می‌افتد.

این روزها فرزندان افراد مشهور کمتر از پدر یا مادر خود محبوب نیستند و توجه عموم را به خود جلب می کنند. بنیتا تصمیم دارد فرزندان چندی از خوانندگان محبوب و مطرح کشور را به شما معرفی کند. کودکان زیبا و خوش‌استایلی که به واسطه‌ی زیبایی خود و محبوبیت پدرانشان معروف شده‌اند. با بنیتا همراه باشید.

بارانا بهادری

دختر زیبا و خوش استایل بنیامین بهادری قطعا جزو محبوب ترین‌هاست. بارانا که ۹ اردیبهشت امسال وارد ۷ سالگی شد، بی شک یکی از محبوب‌ترین و خوش‌تیپ‌ترین کودکان معروف ایران است. صفحه اینستاگرام او بیشتر از ۴۰۰هزار فالوور دارد و همین نشان‌دهنده‌ی محبوبیت زیاد اوست. بارانا که در پاییز ۹۲ مادرخود، نسیم حشمتی را طی سانحه‌ی رانندگی ازدست داد. قطعا بخش عمده ای از این محبوبیت خود را مدیون کلاه قرمزی ۹۴ است. برنامه‌ای پرمخاطب که این دختر کوچک و زیبا به همراه پدر خود مهمان آن بود.

ارشان خواجه‌امیری

بی‌شک احسان خواجه‌امیری یکی از محبوب‌ترین و پرطرفدارترین خواننده‌های کشورمان است. او با انتشار عکس‌های زیبایی از پسر ۳ ساله‌اش ارشان، باعث شد بسیاری از طرفدارانش به او علاقمند شوند. احسان خواجه‌امیری متولد آبان ۶۳، در حال حاضر ۳۳ سال دارد و آهنگ سی سالگی او به تولد پسرش ارشان مرتبط است.

آرتا جهانبخش

آرتا، پسر بابک جهانبخش خواننده‌ای که با سبک به خصوص خود در ایران پرطرفدار است، ۵ سال دارد و جزو محبوب‌ترین فرزندان هنرمندان است. این پسر کوچک که شباهت بی‌اندازه‌ای به پدر خود دارد، مخاطب بسیاری از عاشقانه‌های بابک جهانبخش است.

تیارا صادقی

 

خواننده‌ی مشکی‌پوش محبوب ایران که توانست با آهنگ «مشکی رنگ عشقه» جای خود را در دل بسیاری از طرفداران باز کند دو دختر دارد که دختر بزرگش تیارا صادقی توجه بسیاری از این طرفداران را به خود جلب کرده است. او که متولد بهمن ۹۲ است با شیطنت‌ها و زیبایی‌هایش توانست تعدادی از فالوورهای ایرانی را به صفحه اینستاگرامش جذب کند. البته حالا با به دنیا آمدن ویانا خواهر کوچکش این صفحه متعلق به هردویشان است.

منبع: 

بنیتا

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.