// ۰۷ اسفند ۹۶ ، ۲۰:۳۸

 اردوگاه فیل ها در تایلند که فیل هایش بازی با آلات موسیقی و فوتبال را انجام می دهند و همچنین به گردشگران خوش شانس فرصت ماساژ را می دهند. متأسفانه، حقیقتی که در پشت این ماساژ ها توسط فیل ها انجام می شود خیلی جذاب نیست.
 
تقریبا مانند تمام فیل ها آموزش دیده، این فیل ها نیز در بسیاری از این جاذبه های توریستی از مادران خود را در سن جوانی به سرقت رفته است و به روش های وحشیانه ای آموزش دیده اند که این آموزش ها با خرد کردن روح آنها همراه بوده است.
پشت پرده ماساژ فیل ها در تایلند
این تمرین به عنوان یک "آموزش خرد" و یا "خرد شدن فیل" شناخته می شود و می تواند سبب ضربه زدن یا آسیب زدن به فیل ها نوزاد شود، حبس آنها در قفس های کوچک و اعمال آنها به گرسنگی، تشنگی و محرومیت از خواب از جمله اقداماتی است که روی آنها اعمال میشود.
پشت پرده ماساژ فیل ها در تایلند 
در پایان تجربه، فیل ها یتیم شده اند شکسته و تحریک شده اند - و یا به عبارت دیگر، به اندازه کافی انعطاف پذیر شده اند برای مربیان خود تا به آنها بگویید چه باید بکنید.
کارهایی مانند ماساژ گردشگران. بسیاری از محوطه ها و یا مربیان نیز از bullhooks استفاده می کنند تا فیل های را به صورت خطی نگه دارند و همچنین استفاده از ابزار های تیز که برای مهار کردن فیل ها از آن استفاده می شود و این خشونت ها علیه فیل ها فقط به ماساژ دادن محدود نمی شود و شامل هر فعالیت آنها می شود.
 پشت پرده ماساژ فیل ها در تایلند 
دکتر Jan Schmidt-Burbach، مشاور حیات وحش و دامپزشکی حیات وحش گفت: ممکن است گردشگران فکر کنند فعالیت هایی که فیل ها می کنند، هیچ آسیبی به آنها نمی رساند؛ اما حقیقت بی رحمانه این است که این حیوانات را به نقطه ای که رسانده که اجازه می دهند انسان ها با آنها ارتباط برقرار کنند، در هر نوبت به ظلم و ستم تن بدهند.
 
پشت پرده ماساژ فیل ها در تایلند
 اگر به دلتان برای فیل ها می سوزد بعد از خواندن این مطلب، بهتر است از هر جاذبه ای که ویژگی های سواری، اجرای نمایش و یا رفتارهای غیر طبیعی دیگر را دارد، مخصوصا در تایلند و سایر کشورهای آسیایی، اجتناب کنید.
 
پشت پرده ماساژ فیل ها در تایلند
تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.