// ۲۰ فروردين ۹۸ ، ۰۲:۰۰

دراین پست از سایت سرگرمی چفچفک جذاب ترین و خوش اندام ترین زن کشور چین رابه شما معرفی میکنیم، نام این زن زیبا که در حرفه بازیگری و مدلینگ همدست دارد، خانم فن بینگ بینگ است، وی بر عکس ظاهر جوانی که دارد 36 ساله است. وی هم چنین، خواننده و تهیه کننده اهل کشور چین نیز می باشد، او زیباترین زن در تمام چین است. فن بینگ بینگ متولد سال 1981 است. او فیلمهای زیادی بازی کرده مانند فیلمهای حادثه شین جوکو و شائولین.

عکس زیباترین زن کشور چین

از دیگر فیلمهای مطرح او می‌توانیم، مردان ایکس روزهای گذشته آینده و نبرد فرماندهان را نام ببریم. فن بینگ بینگ در سال های 1998-1999 با سری tv my princess در قاره کهن و پهناور وپیشتاز آسیا به شهرت رسید. درسال 2003 او درفیلم تلفن همراه، که بزرگ ترین فیلم چینی درسال بود، به یک ستاره تبدیل شد، ودر فیلم صد گل، صد گل جایزه نقدی دریافت کرد.

وی در جشنواره های مختلف جوایز گوناگونی را کسب کرده و همچنین او در فیلمهای غربی هم نقش های خوبی را بازی کرده است. او از سال 2006 تا 2013 بعنوان مشهور ترین شخصیت چین در رده اول جای داشته است و همچنین فن بینگ بینگ یکی از بهترین بازیگران زن درجهان به شمار می‌رود.

فن بینگ بینگ در مراسم جشنواره فیلم کن درسال 2013 با استفاده از لباس سفارشی « لویی ویتون »، به گزارش سایت تفریحی چفچفک شرکت کرد و این نخستین بار بود که خانه مد و لباس فرانسه یک لباس ویژه برای یک بازیگر زن آسیایی ساخته بود.

در ادامه عکسهای این زن زیبای چین که هم در آسیا و هم در جهان در زیبایی اش رتبه دارد و زبانزد است را میبینیم.

عکس های زیباترین دختر کشور چین چه کسی است

زیباترین زن کشور چین چه کسی است

عکس های اینستاگرامی فن بینگ بینگ

خوش اندام ترین و جذاب ترین زن کشور چین | عکس زیباترین دختر چین

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.