// ۰۸ شهریور ۹۶ ، ۱۴:۴۵
نگاهی به تصاویر سگ های جذاب و قابل تحسین ۷ رهبر جهان

نگاهی به تصاویر سگ های جذاب و قابل تحسین ۷ رهبر جهان

در مراسم استقبال امانوئل مکرون از محمدو ایسوفو، رئیس‌جمهور نیجر در کاخ الیزه، توجهات زیادی به سگ جدید رئیس جمهور فرانسه جلب شد.

حیوان یاد شده، یک سگ جوان به نام «نمو» است که گفته می شود نام آن از روی قهرمان داستان «بیست هزار فرسنگ زیر دریا» نوشته‌ «ژول ورن»، نویسنده‌ فرانسوی، برگرفته شده است. این اثر ژول ورن یکی از کتاب‌ های مورد علاقه رئیس‌جمهور فرانسه است.

نمو یک سگ نر «گریفیوندور» است که بین یک یا دو سال دارد و مکرون آن را چند روز پیش از یک پناهگاه تحویل گرفت.

شاید جالب باشد بدانید که از دهه هفتاد تاکنون تمام روسای جمهور فرانسه سگ‌ های «لابرادور» داشته‌ اند. «فرانسوا اولاند» رئیس‌جمهور سابق این کشور نیز یک سگ لابرادور به نام «Philae» داشت.

در همین راستا، بد نیست اشاره کنیم که فقط مکرون به سگ خود علاقه وافر ندارد و روسای جمهور دیگر کشورهای جهان نیز در محل خدمت خود سگ های جذابی دارند.از جمله می توان موارد زیر را برشمرد.

باراک اوباما، رئیس جمهور سابق امریکا دو سگ به نام های «بو» و «سانی» دارد.

پرزیدنت بوش، از دیگر روسای جمهور ایالات متحده آمریکا نیز یک سگ اسکاتیش تریر به نام «بارنی» دارد.

«بافی»، شپرد بلغاری یکی از سگ های پوتین، رئیس جمهوری روسیه است که «بویوک بوریسوف» به وی هدیه داده بود. نخست وزیر ژاپن نیز «یومه» را به عنوان هدیه به پوتین اعطا کرد.

منبع: indy100
تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.