// ۲۸ مرداد ۹۶ ، ۱۵:۲۲

جاذبه کیف‌ها

نو آوری و طراحی جدید، لویی ویتون، در بالاترین جایگاه رقابت لوازم جانبی قرار دارد.

جاذبه کیف‌ها

هر فصل، نیکولاس گسکوییر مجموعه‌ای از لوازم خود را عرضه می‌‌کند که اهمیت بسیاری دارد. در حقیقت این رقابت مربوط به لوازم قلب و روح لویی ویتون را محصور خود کرده است. 

گسکوییر دائما نگاه به آینده دارد تا الهامات جدیدی بگیرد. اما در بهار و تابستان 2016 او به اندیشه‌های گذشته‌اش بازگشت چرا که هنوز تازگی خود را حفظ کرده‌اند. کیف قفل دار و از جنس پوست ( کیف استوانه‌ای ساخته شده از پارچه ضخیم ) در نوع خودش کیفی مناسب بانوان است که در این فصل با اندازه‌ای کمکی بزرگتر از سایز نانو به بازار عرضه شد. همچنین یک مچ بند اسپورت بسیار مناسب برای دختران هم طراحی کرد.

 

محصولات آماده برای پوشیدن گسکووییر از سرعت بالای دنیای کامپیوتر الهام گرفته شده است و مناسب بانوانی است که در این دوران زندگی می‌کنند؛ دست کش‌هایی که از باندهایی که دور دست می‌پیچند الهام گرفته شده اند که نمادی از قدرت و مقاومت است و از طرف دیگر کیف‌های مورد انتخابش کاملا محکم و سخت با دسته زنجیره‌ای جایگزین چرم‌های قبلی با ظاهری که با ناخن‌ها دوست است وبه آنها آسیب نمی‌زند. 

از همه جالب‌تر یک کیف جذاب شهری است که با دسته حمل طراحی شده که یک ساختار حساس و محکم برای مصرف روزانه است. سه رنگ آن برای دختران و زنان سخت کوش مناسب است. نمونه پوست اژدهای افسانه‌ای برای افراد آزادمنش مناسب است. این محصولات دوام محصولات اصلی لویی ویتون و کیف‌های مسافرتی را به خاطر می‌آورد. 

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.