// ۰۳ مرداد ۹۶ ، ۲۲:۰۴

زن جوان به همراه خانواده اش برای خوردن سوپ مخصوص به بهترین رستوران شهر رفته بود که در داخل ظرف غذا انگشت بریده شده و چندش آور انسان را درون سوپ ماهی پیدا کرد. این زن با دیدن این انگشت وحشت زده شد ولی حقیقت چیز دیگری بود. جنجال انگشت بریده داخل سوپ ماهی مخصوص پیدا شدن این انگشت بریده شده درون سوپ و انتشار عکس آن در فضای مجازی باعث جنجال در فضای مجازی شد و کاربران فضای مجازی از این رستوران بد می گفتند اما واقعیت داستان چیز دیگری بود.

پیدا شدن انگشت بریده انسان در سوپ عکس از انگشت بریده شده چندش آور پخته شده درون غذا

پیدا شدن انگشت بریده انسان در سوپ   عضوی داخل شکم ماهی که بسیار شبیه انگشت بریده انسان است

تکه مشابه انگشت انسان در حقیقت یکی از اعضای داخلی بدن ماهی بود که در بخشی از دستگاه گوارش حیوان دریایی قرار داشت.عضوی که مربوط به حفره شکم و داخل معده ماهی قرار دارد.این عضو داخلی ماهی برای کنترل حرکت او داخل آب و یا همان کیسه شنای او شناخته می شود که شباهت بسیاری به انگشت انسان دارد.پوست چروکیده این عضو داخل شکم ماهی شباهت با انگشت را بیشتر می کرد.

بعد از انتشار عکس چندش آور مربوط به سوپ ماهی واقعیت روشن شد ، در کلیپی که دختر خانواده در فضای مجازی منتشر کرد ثابت شد که این بخش داخل سوپ به راحتی له می شود و هیچ استخوان و ناخنی که می تواند در انگشت انسان باشد ندارد ، او گفت که به همین سادگی می توان صدها هزار کاربر فضای مجازی را فریب داد.

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.