// ۱۲ ارديبهشت ۰۰ ، ۲۱:۰۴

نازی چت  و دنیا چت من به همه کاربران فضای مجازی که دستی تو گپ و چت کردن دارن توصیه ام نازی چت و دنیا چت است.شاید اغراق امیز باشه ولی شک نکنید از رفتن و چت کردن در این سایت معروف و قدیمی چت رومی هرگز پشیمون نخواهید شد.پرشین چت سایتی چتروم بسیار عالی با کاربران فارسی زبان از اقسا نقاط جهان است که هر فردی را که میخواهد ساعتی را به چت کردن بگذارند میتواند قانع کند.بنابراین من اگر جای شما بودن تو گوگل سرچ میکردم پرشین چت و با کلیک روی لینک اول وارد سایت میشدم و حداقل برای یکبار تجربه بودن تو این سایت را امتحان میکردم و شک نکنید اخرین تجربه شما هم نخواهد بود

چت رومهای فارسی قوانینی دارن و اینجوری نیست ک داخل هر چت روم هر جور و به دلخواه چت کنی. در اینجا به برخی از قوانین پرشین چت میپردازیم.هر کاربری میتواند بعد عضویت توی عمومی چت روم همراه با بقیه چت کنه ولی حق توهین به افراد و شخصیتها و همچنین ادیان ندارد.در پرشین چت بصورت دائمی و توسط ناظران سایت عمومی تحت نظر است تا همه در کمال ارامش به کپ و گفتگو بپردازند.چت توی پی وی و اصطلاحا چت خصوصی قانون خاصی ندارد چون هر کاربری مدیریت خود ان رو بعهده دارد و در صورت نیاز و مزاحمت از طرف دیگران میتواند از گزینه بلاک استفاده کند و در صورت نیاز از ناظران پرشین چت برای برخورد با کاربر خاطی کمک بگیرد.چت روم دارای اتاقهای زیاد برای چت کردن میباشد که قوانین اتاق اصلی برای همه اتاقها ی سایت چتروم که مثلا تهران چت ناز چت و صحرا چت که فقط اسامی آنها متفاوت هست صدق میکند

http://www.upsara.com/images/p717158_.jpeg

آثار مثبت چت در چتروم پرشین چت بسیار متعدد می باشد و این کاربران می باشند که تعیین می کنند که تمایل به استفاده از جنبه های مثبت چت آنلاین دارند و یا اینکه با استفاده نادرست از این فضای نوظهور، فضای نا امنی را برای خود و دیگران ایجاد نمایند.

با استفاده از چت اینترنتی، می توانید بدون پرداخت هزینه های تردد شهری، در هر زمان و مکانی با افراد مختلف در سراسر دنیا ارتباط برقرار کنید که البته به گستردگی چت روم بستگی دارد. بنابراین می توان به واسطۀ چت نوشتاری و متنی، با افراد مختلف ارتباط برقرار نمود و به تبادل فرهنگ و اطلاعات مختلف پرداخت و ساعات خوشی را برای خود ایجاد نمائید. ضمن آنکه اگر به دنبال پیدا کردن دوست و رفیق می باشید، نیز می توانید به واسطۀ چت آنلاین و فضای چتروم به این نیاز خود دست یابید.

https://s2.uupload.ir/files/p95z_donya.jpeg

باید توجه داشت که استفاده از هر امکانی، نیاز به داشتن فرهنگ و دانش استفاده از آن ابزار را کسب نمود و به کار برد. در نتیجه اگر اصول اخلاقی و فرهنگی را در فضای مجازی چت کردن، به کار گیرید، به طبع بسیار مفید واقع می گردد و می توانید با افراد خوبی ارتباط برقرار کنید. البته لازم به یادآوری است که تمام چت کنندگان باید ملاک های فرهنگی را در نظر داشته باشند.

همواره به یاد داشته باشید با استفاده از چت آنلاین، بهتر است تمام مسائل خصوصی و خانوادگی خود را مطرح نمائید چون افراد مختلفی در فضای چت روم در حال چت کردن می باشند، در نتیجه ممکن است از اطلاعاتی که شما در اختیار آنان قرار می دهید، سوء استفاده نمایند. همانطور که گفته شد، باید هوشمندانه از ابزار چت اینترنتی و چتروم استفاده نمائید تا با مشکلات جدی روبرو نگردید.

دنیا چت با مدیرت خوب و محیط کاربر پسند توانسته کاربرات خوب با روابط عمومی قوی را جذب کند

چت روم فارسی دنیا چت را میتواند بعد از پرشین چت جزو قویترین چتروم های فارسی دانست که راهای خود را دارند و با جستجوی کلماتی همچون : چت دنیا و دنیا چت میتوانید ان را جستجو کنید و وارد شوید و از محیط ان لذت ببرید

 

لینک های مفید

www.nazchat.info

www.donyachat.info

 

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.