// ۲۹ آبان ۹۸ ، ۰۷:۵۳

به گزارش سایت تفریحی چفچفک به نقل از ویجیاتو:شرکت MSI از جدیدترین نسخه پردازنده گرافیکی RX 580 Armor پرده برداشته است. تفاوت‌های این نسخه نسبت به نسل قبلی آن، در رنگ‌بندی تمام مشکی آن و اضافه شدن به مساحت هیت سینک آن است.

نام این کارت گرافیک را RX 580 Armor و RX 580 Armor MK2 گذاشته که بر پایه نسل قبلی معماری پولاریس AMD است. اما تفاوت‌های ظاهری این کارت گرافیک، ترکیب رنگ تماما مشکی به جای رنگ‌های قرمز و مشکی است. MSI رنگ فن‌های این کارت گرافیک را نیز مشکی کرده است که بیشتر به مذاق گیمرهایی خوش می‌آید که علاقه چندان به رنگ‌های LED ندارند.

علاوه بر این تغییرات ظاهری، MSI برای کارت گرافیک RX 580 Armor، بازطراحی PCB و براکت پورت‌های خروجی و ورودی جدیدی در نظر گرفته است. با این حال، این کارت گرافک همچنان اتصالات ۴ نمایشگر خود را حذف کرده است. هیت سینک RX 580 Armor نیز بزرگ‌تر شده و به کاربر اجازه می‌دهد تا فراکنس هسته را بالا‌تر از نسخه قبلی برده و در کل قدرت پردازشی بیشتری در اختیار داشته باشد.

این کارت همچنین اتصال دهنده ۸ پین نسل قبلی را نیز حفظ کرده است که دارندگان مادبوردهای قدیمی‌تر را خوشحال خواهد کرد. با این حال به نظر می‌رسد که هدف MSI از عرضه RX 580 Armor، رقابت با نسل جدید پردازنده‌های گرافیکی AMD باشد، زیرا این کارت گرافیک آن قدر‌ها نسبت به نسل جدید، ضعیف نیست. کارت گرافیک RX 580 رتبه ۵۴ ام سایت یوزربنچ است، در حالی که RX 5700 در رتبه ۲۱ ام قرار دارد.

بهترین قیمتی هم که می‌توان برای این کارت گرافیک در نظر گرفت، چیزی در حدود ۳۰۰ دلار است. البته با توجه به میان‌رده بودن کارت گرافیک RX 580 Armor، نباید انتظار قیمت‌های بیشتری را از آن داشت. البته نباید کارت گرافیک RX 580 معمولی که در آمازون با قیمتی مشابه در حال فروش است را نیز از یاد ببریم. با در نظر گرفتن تمام این زوایا، به نظر می‌رسد که کمپانی MSI نباید دنبال سود زیادی باشد.

منبع:دیجیاتو

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.