// ۱۹ شهریور ۰۱ ، ۰۰:۵۴

لیفت باسن برزیلی

لیفت باسن برزیلی چیست؟

زیبایی و فرم باسن یکی از مسائل مهم برای بانوان است. بطوری که خانم ساعت ها در باشگاه های ورزشی به تمرین دادن باسن خود می شوند تا فرم ایده آلی از باسن خود بسازند. یکی از روش های رایج برای فرم دهی و برجسته کردن باسن، در کنار ورزش، جراحی زیبایی لیفت باسن برزیلی است که این روزها رواج زیادی بین بانوان پیدا کرده است و در کنار لیفت لیفت شکم و ابرو جزء پرمخاطب ترین جراحی های زیبایی بدن به شمار می آید.

افزایش حجم باسن یا همان لیفت باسن برزیلی به شما این امکان را می دهد که برآمدگی و حجم مدنظر را برای باسن خود خلق کنید. با تغییر شکل و افزایش حجم ناحیه گلوتئال یا باسن، فرم باسن زیباتری پیدا خواهید کرد. بنابراین می توانید در مدت بسیار کم، شاهد تغییرات و نتایج بسیار چشمگیری باشید.

لیفت باسن برزیلی به روش های مختلفی قابل انجام است. یکی از رایج ترین روشهایی که مورد استفاده قرار می گیرد، استفاده از چربی بدن خود فرد برای تزریق به باسن است. همچنین عمل پروتز باسن هم از دیگر روش های محبوب و رایج است. در ادامه راجع به این موضوع بیشتر صحبت خواهیم کرد. پس با ما همراه باشید.

عمل پروتز باسن

اگر باسن صاف و کم حجم دارید، این روش مناسب شماست. همچنین اگر چربی ذخیره کافی برای استخراج و تزریق به باسن ندارید، می توانید از پروتز باسن استفاده کنید. به یاد داشته باشد که عمل پروتز باسن برای باسن های شل شده و افتاده که معمولاً بعد از کاهش وزن ایجاد می شوند، کاربردی ندارد.

پروتز باسن در زیر عضله باسن و بالای استخوان لگن قرار می گیرد. بعد از جاگذاری پروتز، برش ها با بخیه دوخته می شوند و لوله مخصوص خروج مایعات اضافی بعد از جراحی، جاگذاری می شود. بعد از جراحی باید گن مخصوص باسن و کمر بپوشید.

تزریق سیلیکون به باسن

بعضی اوقات تزریق سیلیکون به باسن به متقاضی عمل زیبایی باسن بعنوان یک روش موثر پیشنهاد می شود. اما دقت داشته باشید که این یک روش خطرناک است و اگر پزشک حاذق و دارای تجربه ی کافی باشد، هیچ وقت این روش را به شما پیشنهاد نخواهد داد؛ چرا که باعث ایجاد مشکلات غیر قابل جبرانی برایتان خواهد شد. بنابراین به منظور انتخاب بهترین راه برای افزایش اندازه باسن، حتماً به یک پزشک متخصص و با مهارت بالا و با تجربه مراجعه کنید.

 

لیفت باسن برزیلی

دلایل انجام لیفت باسن برزیلی

عوامل مختلفی هستند که بر روی ظاهر بدن شما تاثیر می گذارند. شکل و فرم باسن هم پیرو همان عوامل است. یکی از این عوامل، ژنتیک است که تا حدود زیادی تعیین کننده ی فرم و شکل باسن است. همچنین اسکلت بندی بدن و چگونگی سنتز چربی در بدن (یعنی این که بدن شما چربی را به چه شکلی ذخیره می کند) از عوامل دیگری هستند که بر فرم و شکل باسن می توانند تاثیرگذار باشند.

فارغ از ژنتیک، ورزش یکی از عوامل تاثیرگذار است که از قضا اگر تاثیرش بیشتر از ژنتیک نباشد، کمتر هم نیست. بنابراین با ورزش و رژیم غذایی مناسب می توان باسن را فرم دهی کرد و آن را به فرم ایده آل نزدیک کرد.

هرچند بسیاری از افراد با وجود مراعات غذایی و ورزشی، باز هم از باسن صاف و بدون فرم خود ناراضی هستند. جراحی لیفت باسن برزیلی گزینه ای است مناسب برای شما عزیزانی که از فرم صاف باسن خود ناراضی هستید. طبیعتاً هر کسی دلیل خود را برای انجام عمل لیفت باسن  دارد. در ادامه برخی از دلایل انجام لیفت باسن برزیلی را عنوان خواهیم کرد:

  • کاهش حجم چربی بد فرم باسن، ران یا شکم و در عین حال پرکردن باسن.
  • بهبود تناسب بدن و افزایش تعادل بین بالاتنه و پایین تنه..
  • جذاب تر کردن شکل و فرم باسن.
  • افزایش انحنای پایین تنه.

مزایا و معایب لیفت باسن برزیلی

طبیعتاً هر عمل جراحی در کنار دستاوردها و فایده هایی که دارد، می تواند معایبی هم داشته باشد. در این قسمت می خواهیم مزایا و معایب لیفت باسن برزیلی را برایتان شرح دهیم:

مزایای لیفت باسن برزیلی

  • با انجام عمل لیفت باسن برزیلی می توانید انتظار داشته باشید ظاهر طبیعی باسن خود را حفظ  خواهید کرد، در عین حال که ز.
  • چربی های لازم برای تزریق به باسن را می توانید از چربی های ذخیره شده در دیگر اندام ها تامین کنید. بنابراین در این روش کمر، پهلو، پشت و سایر قسمت های بدن که قصد کاهش چربی شان  را دارید، می توانید فرم دهی کنید.
  • بخش عمده ی چربی های منتقل شده به بافت باسن، بطور دائمی باقی میمانند؛ لذا می توان انتظار داشت که نتیجه عمل لیفت باسن ماندگری طولانی مدتی داشته باشد. البته در صورتی که فرد نوسانات وزنی شدید را تجربه نکند.
  • اگر از چربی بدن خودتان برای لیفت باسن استفاده شود، طبیعتاً هیچ وانکش آلرژیک و یا پس زدن بافتی اتفاق نخواهد افتاد.
  • عمل لیفت باسن برزیلی یک روش ایمن و بی خطر است؛ البته این به تزریق صحیح چربی به بافت زیر پوست بستگی دارد که حتماً از یکی پزشک جراح ماهر و با تجربه برمی آید.
  • زخم های حاصل از برش هایی که برای لیپوساکشن ایجاد می شوند، سطحی هستند و به مرور زمان کمرنگ و محو می شوند.
  • آمار و ارقام نشان می دهد که اکثر افراد از نتیجه این عمل راضی هستند.
  • اگر پزشک جراح تکنیک و روش نامناسبی را برای انجام عمل لیفت باسن اتخاذ کند، این جراحی می تواند تبدیل به خطرناک ترین جراحی زیبایی شود.
  • دوران نقاهت این جراحی ممکن است تا 6 هفته به طول بیانجامد. در این مدت باید حداقل تا 2 هفته بعد از عمل، از نشستن و هر فعالیتی که به باسن فشار وارد می کند، پرهیز شود. هرچند این نکته را بهتر است تا پایان دوره نقاهت رعایت کنید.
  • توجه داشته باشید که نتایج این جراحی از فرد به فرد متفاوت است؛ چرا که حدود 40 درصد چربی تزریقی بعد از مدت 3-4 ماه بعد از عمل، بطور طبیعی جذب  بدن می شود.
  • معمولاً زمانی نارضایتی پیش می آید که شما انتظارات غیرمعقولی از نتیجه جراحی داشته باشید و از این جراحی به دنبال نتایج چشمگیرتری باشید.
  • مواقعی که دچار فرورفتگی، برآمدگی یا افتادگی می شوید، شاید لازم بشد که به تشخیص  پزشک، تحت جراحی مجدد قرار بگیرید.

معایب لیفت باسن برزیلی

ماندگاری عمل لیف باسن برزیلی

همانطور که قبل تر توضیح داده شد، ممکن است تا 40 درصد (یا کمتر) چربی های تزریقی به باسن بعد از حدود چهار ماه جذب بدن شوند. چربی های باقی مانده بعد از این چهار ماه، دائمی هستند.

اگر  می خواهید نتیجه عمل  لیفت باسن برزیلی برای مدت طولانی تری ماندگار باشد، لازم است در حفظ وزن ایده آل خود کوشا باشید و دچار نوسانات وزنی نشوید. چرا که کاهش وزن زیاد حجم  باسن شما را کوچک می کند و از طرفی افزایش  وزن زیاد هم باعث بر هم خوردن تناسب باسن شما می  شود.

عوارض عمل لیفت باسن برزیلی

عمل لیفت باسن برزیلی بطور کلی دارای عوارض خیلی کمی است. البته مشروط به این که جراحی توسط یک پزشک خبره و با تجربه انجام شود. همچنین در مقایسه با روش هایی مانند لیفت باسن سیلیکونی (یا همان تزریق سیلیکون به باسن) روشی امن تر و کم خطر تر محسوب می شود. با این حال این روش هم مانند هر عمل جراحی دیگری، عوارض خاص خود را دارد. این عوارض عبارتند از:

  • عفونت
  • اسکار
  • درد
  • ایجاد توده های زیر پوستی در نواحی ای که تزریق یا مکش انجام شده
  • عفونت پوست در ناحیه درمان و از بین رفتن آن
  • آمبولی چربی در قلب و ریه ها که بسیار خطرناک است و خطر مرگ را در پی دارد

جراح لیفت باسن برزیلی

طبق آمارهای به دست آمده، میزان مرگ و میر عمل لیفت باسن برزیلی، 1 در 3000 مورد است. این آمار نشان می دهد که مرگ در اثر جراحی لیفت باسن برزیلی بسیار نادر است. با این حال اگر پزشک جراح کار خود را به درستی انجام ندهد یا از تجربه و علم کافی برخودار نباشد، ممکن است چربی را به اشتباه به سیاهرگ های بزرگ باسن تزریق کند. در این صورت چربی به ریه ها و قلب رفته و این مسئله می تواند باعث از کار افتادن قلب و ریه ها و در نهایت منجر به مرگ شود.

یک مسئله ی مهم که می تواند باعث نارضایتی بیماران شود، این است که حجم چربی تزریق شده به باسن کم شود. همانطور که قبلاً در این مقاله گفته شد، ممکن است مقداری از حجم چربی تزریقی توسط بدن تجزیه و جذب شود و نهایتاً شکل و فرم باسن حالت مطلوبی پیدا نکند. پزشکان برای برطرف کردن این عارضه، معمولاً حجم بیشتری چربی را به بافت باسن تزریق می کنند تا در صورت جذب شدن مقداری از آن، باسن دچار تغییر فرم اساسی نشود.

تیم ما بسیار مفتخر است که بهترین متخصصان جراحی در این زمینه را در طول فرایند عمل در کنار شما قرار خواهد داد. همین الان با ما تماس بگیرید و یک وقت مشاوره و ویزیت با دکتر کامبیز ایزدپناه به نشانی اینترنتی drkambizizadpanah.com رزرو کنید.

 

 

 

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.