// ۰۵ ارديبهشت ۰۰ ، ۰۱:۴۴

لیست گران ترین فوتبالیست های جهان در تمام تاریخ!

لیست گران ترین فوتبالیست های جهان در تمام تاریخ!

گران ترین فوتبالیست های جهان در تمام تاریخ!

گرانترین فوتبالیست های‌ جهان کدام اند؟ همـه ساله فهرست های‌ متنوعی از بهترین بازیکنان فوتبال جهان منتشر می شود. گرانقیمت ترین ها همیشه در صدر فهرست قراردارند. فوتبال ورزش بسیار محبوبی اسـت، این رشته ورزشی همچنین یکی از پولسازترین ها بوده ودر حال حاضر بـه عنوان پرطرفدارترین رشته ورزشی در تمام جهان شناخته می شود. در زیر با ستاره های‌ گرانقیمت این رشته ورزشی در تمام تاریخ آشنا می‌شویم.

گران ترین بازیکنان فوتبال جهان در تمام تاریخ

لیست گران ترین فوتبالیست های جهان در تمام تاریخ!

فوتبال ورزشی بسیار پرسود و محبوب ترین و پربیننده ترین ورزش در جهان اسـت. بازیکنان نیز مانند خود این ورزش، چه در زمین و چه در زمین، مشهور هستند. و برای کسب درآمد بیشتر از راه پیش بینی فوتبال هم کسب در امد میکنند. محبوبیت آن ها مزایای بسیاری را برای انها بـه ارمغان می آورد و بـه طور خاص انها را فوق العاده ثروتمند می‌کند. البته بازیکنان فوتبال علاوه بر حقوق خودشان، می‌توانند از راه های‌ زیاد دیگری، پول اضافی نیز کسب کنند. در این جا 20 بازیکن برتر فوتبال در جهان معرفی شده اند.

لیست گران ‌ترین فوتبالیست ‌های دنیا

1. کریستیانو رونالدو «500 میلیون دلار»

2. دیوید بکهام «450 میلیون دلار»

3. لیونل مسی «400 میلیون دلار»

4. دیو ولان «210 میلیون دلار»

5. نیمار «200 میلیون دلار»

6. زلاتان ابراهیمویچ «190 میلیون دلار»

7. وین رونی «170 میلیون دلار»

8. رونالدو «160 میلیون دلار»

9. گرت بیل «145 میلیون دلار»

10. تیری هانری «130 میلیون دلار»

11. پل پوگبا «125 میلیون دلار»

12. آندرس اینیستا «120 میلیون دلار»

13. خوزه مورینیو «120 میلیون دلار»

14. زین الدین زیدان «120 میلیون دلار»

15. کاکا «105 میلیون دلار»

16. ادن هازارد «100 میلیون دلار»

17. مسعود ایزیل «100 میلیون دلار»

18. پله «100 میلیون دلار»

19. فیلیپ لام «100 میلیون دلار»

20. رائول گونزالس «100 میلیون دلار»

آیا فوتبال پردرآمدترین ورزش‌ جهان است؟

لیست گران ترین فوتبالیست های جهان در تمام تاریخ!

۳۰ بازیکن فوتبال در فهرست ۱۰۰ ورزشکار پردرآمد جهان قراردارند. درآمدی کـه از فوتبال بـه دست می آید، عبارتند از: حقوق، پاداش، جایزه مالی، هزینه‌های‌ ظاهری، صدور مجوز و تأیید ان. دیوید بکهام، کریستیانو رونالدو و لیونل مسی بـه ترتیب در رتبه هشتمین، نهمین و یازدهمین ورزشکاران پردرآمد جهان قراردارند. و یکی از بهترین سایت بازی انفجار که میتوان در ان کسب درامد و سرگرم شد.

گران ‌قیمت ‌ترین بازیکن فوتبال تاریخ

لیست گران ترین فوتبالیست های جهان در تمام تاریخ!

نیمار گران ‌قیمت‌ترین بازیکن فوتبال تاریخ اسـت کـه با قیمت ۲۲۲ میلیون یورو درسال ۲۰۱۷ از بارسلونا بـه باشگاه فوتبال پاری سن ژرمن پیوست.

ثروتمندترین باشگاه فوتبال جهان

لیست گران ترین فوتبالیست های جهان در تمام تاریخ!

باشگاه فوتبال منچستر یونایتد با ارزشی معادل ۲٫۲۴ میلیارد دلار، ثروتمندترین باشگاه جهان اسـت. هم‌چنین، دو باشگاه اسپانیایی رئال مادرید و بارسلونا با ارزش‌هایی معادل ۱٫۸۷ و ۱٫۳۰ میلیارد دلار، دومین و سومین باشگاه فوتبال ثروتمند جهان هستند.

چرا رئال مادرید ثروتمندترین نیست؟

رئال مادرید، با گردش مالی بیش از ۴۲۰ میلیون یورویی در فصل ۲۰۱۲–۲۰۱۱؛ برای هشتمین سال پی‌درپی، عنوان ثروتمندترین باشگاه جهان را از نظر میزان گردش مالی کسب کرد.

گران ترین نقل و انتقالات فوتبال

نخستین انتقال ثبت شده در تاریخ فوتبال مربوط بـه انتقال ویلی گرووز از تیم وست برومویچ بـه استون ویلا با پرداخت ۱۰۰ پوند درسال ۱۸۹۳ اسـت. «معادل ۱۰٬۱۷۹ پوند امروز». این اتفاق هشت سال پس از معرفی حرفه ای گری در فوتبال توسط اتحادیه فوتبال انگلستان درسال ۱۸۸۵ رخ داد.

لیست گران ترین فوتبالیست های جهان در تمام تاریخ!

رکورد فعلی نقل و انتقالات باشگاه‌های‌ فوتبال، انتقال نیمار از بارسلونا بـه پاری سن ژرمن با مبلغ ۲۲۲ میلیون یورو می باشد. این انتقال در اوت ۲۰۱۷ انجام شد. اما با ارزیابی نرخ تورم گران‌ترین نقل و انتقال انجام شده تاریخ فوتبال انتقال رونالدو از بارسلونا بـه اینترمیلان درسال 1997 اسـت.

بیشترین پرداخت‌ های انتقالی

لیست گران ترین فوتبالیست های جهان در تمام تاریخ!

بیشترین نقل و انتقالات دراین فهرست بـه باشگاه‌های‌ عضو یوفا مربوط می شود و بیشتر نقل و انتقالات شامل باشگاه‌های‌ انگلستان، فرانسه، ایتالیا و اسپانیا هستند. سه بازیکن دو بار دراین فهرست ظاهر میشوند: روملو لوکاکو، آنخل دی ماریا و کریستیانو رونالدو. این بازیکن راهی برای کسب درامد از سایت های معتبر که بیشتر از بازی انفجار استفاده میکند.

بازیکنان فهرست اهل کجا هستند؟

همه ی بازیکنانی کـه دراین فهرست هستند افرادی اهل اروپا «یوفا»؛ آمریکای جنوبی «کونمبول»؛ آمریکای شمالی، مرکزی و کارائیب «کونکاکاف» و آفریقا «کنفدراسیون فوتبال آفریقا» هستند.

بهترین بازیکن فوتبال چگونه انتخاب می شود؟

لیست گران ترین فوتبالیست های جهان در تمام تاریخ!

برای این انتخاب یک رای گیری انجام می شود. برای رای دادن هیات منصفه گسترده ‌ای از سراسر جهان انتخاب شده ‌اند. این رای‌ دهندگان شامل سرمربی‌های‌ تیم‌های‌ ملی، منتخب کاپیتان‌های‌ تیم‌های‌ ملی از 209 انجمن فیفا و ژورنالیست‌های‌ متخصص می شود.

قوانین انتخاب بهترین فوتبالیست

لیست گران ترین فوتبالیست های جهان در تمام تاریخ!

قوانین خاص و عجیبی درباره چگونگی انتخاب بهترین بازیکن دراین هیات وجوددارد: تنها یک ژورنالیست از هر کشور می‌ تواند در رای‌ گیری شرکت کند. انها تنها می‌ توانند بـه بازیکنی رای دهند کـه در کشور خودشان بازی می‌ کند یا بـه نوعی بـه کشور انها مربوط اسـت. کاپیتان‌ های‌ تیم ‌های‌ ملی نمی‌ توانند بـه خودشان رای دهند، البته می‌توانند بـه هم بازی خود در تیم ملی یا باشگاه شان رای دهند.

برنده چگونه مشخص می شود؟

حالا باید دید رای‌ها چگونه جمع ‌آوری و برنده مشخص میشود؟ نکته قابل توجه این اسـت کـه هر رای ‌دهنده می تواند 3 بازیکن را بـه ترتیب علاقه ‌اش انتخاب کند. سپس فیفا بـه بازیکنی کـه در فهرست انتخابی در رتبه اول قرار دارد، 5 امتیاز، بـه نفر دوم فهرست 3 امتیاز و بـه نفر سوم هم یک امتیاز می‌ دهد. بازیکنی کـه بتواند بیشترین امتیاز را کسب کند، برنده توپ طلا خواهد بود.

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.