// ۰۱ اسفند ۹۹ ، ۰۱:۲۲

اگر شروع به خواندن این مقاله کردید احتمال زیاد علاقه مند به خرید کوادکوپتر هستید بنابراین اطلاع از اینکه بعد از خرید کوادکوپتر چه قابلیت هایی به دست می آورید می تواند در تصمیم گیری و انتخاب شما بسیار کمک کننده باشد.

در این مقاله فرض را بر این میذاریم که قصد خرید یک کوادکوپتر در رده قیمت متوسط دارید همانطور که می دانید رنج قیمت کوادکوپتر ها بسیار گسترده است و نمی توان در یک مقاله مختصر و مفید در مورد تمامی محدوده قیمت ها صحبت کرد اما پرطرفدارترین رنج‌قیمت که مربوط به کوادکوپتر های مبتدی است می تواند انتخاب خوبی برای راهنمایی شما باشد.

معمولاً به کوادکوپتر هایی که دارای موتورهای براش هستند کوادکوپترهای مبتدی گفته می شود این مدلها اصولاً برای تفریح و سرگرمی طراحی شده اند به همین دلیل آپشن هایی دارد که شاید برای یک تصویربرداری حرفه ای نیاز نباشد ولی برای یک پرواز هیجانی مطمئناً لازم است.

 

خرید کوادکوپتر دوربین دار

 

بعد از خرید کوادکوپتر دوربین دار بسته محصول را که باز میکنید با یک کوادکوپتر به همراه باتری یک شارژر مناسب یک رادیو کنترل و دو یا چهار ملخ اضافه مواجه می شوید ملخ ها آسیب پذیرترین قطعه در کوادکوپترها هستند به همین دلیل همیشه همراه با بسته محصولات دو یا چهار ملخه اضافه هم وجود دارد.

اگر تاکنون تجربه پرواز با یک کوادکوپتر را نداشتید توصیه می‌کنیم که برای آموزش قدم به قدم پرواز کوادکوپتر این لینک را ببینید و مرحله به مرحله آن را اجرا کنید تا بتوانید یک خلبان خبره بشوید مهمترین نکته در هنگام پرواز های اولیه این است که دوربین را از روی کوادکوپتر باز کنید و بدون آن پرواز کنید چون دوربین باعث می شود که حواس شما در پروازهای اول به تصاویر ارسالی مرطوب شود و این باعث می‌شود که تمرکزتان از پرواز کوادکوپتر کم شود و چون یک خلبان حرفه ای نیستید ممکن است با موانع برخورد کنید و به کوادکوپتر آسیب برسانید.

بعد از اینکه کمی پرواز را یاد گرفتید می توانید دوربین را نصب کنید و با آن پرواز کنید البته باید توجه داشته باشید که برای ارسال زنده تصویر روی گوشی به نرم افزاری نیاز دارید که برای کوادکوپتر های مختلف متفاوت است بنابراین با استفاده از دفترچه راهنما و اسکن کد کیو آر آن نرم افزار را نصب کنید تا بتوانید تصاویر زنده را روی گوشی خود ببینید این موضوع باعث می‌شود تا شما در آسمان روی کادرهای تصاویر خود تسلط داشته باشید و بتوانید با تغییر زاویه پرنده در آسمان بهترین کار را تنظیم کنید.

یکی از نکات هیجان انگیز کوادکوپتر های مبتدی قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه آنها در آسمان است این قابلیت در کوادکوپترهای حرفه‌ای دیده نمی شود چون برای یک پرواز و تصویربرداری نیازی به چرخش ۳۶۰ درجه کوادکوپتر در آسمان نیست اما برای یک پرواز تفریحی که نیاز به هیجان دارد این آپشن می تواند بسیار کمک کننده باشد شما می توانید تنها با کلیک روی دو دکمه روی رادیو کنترل به راحتی در آسمان با کوادکوپتر خود چرخش ۳۶۰ درجه انجام دهید. البته تماشای تصاویر ضبط شده از کوادکوپتر در این حالت هم خالی از لطف نیست و هیجان جالبی دارد.

 

خرید کوادکوپتر دوربین دار

 

کوادکوپتر های مبتدی به دلیل بهینه کردن قیمت معمولاً باتری‌های یک سل یا دوسل دارند که از ظرفیت پایینی برخوردار است حدود ۸ تا ۱۲ دقیقه زمان پرواز به پرنده می‌دهد که مطمئناً این زمان برای بازی و تفریح کم خواهد بود و حتی تصویربرداری هم ممکن است با این زمان به خاتمه نرسد و بنابراین توصیه می‌کنیم که همراه با کوادکوپتر دوربین دار که خود یک باطری یدک تهیه کنید تا بتوانید بعد از پرواز کوادکوپتر را پایین بیاورید و باطری یدک آن را جاگذاری کنید و دوباره به پرواز درآیید.

باتری کوادکوپتر ها از نوع لیتیوم پلیمر است و معمولاً بین ۷۰۰ تا هزار بار امکان شارژ شدن مفید و بهینه را دارند تنها نکته ای که باید برای نگهداری این باتری ها به آن توجه کنید این است که هرگز اجازه ندهید آنها به صورت کامل خالی شوند اگر احساس کردید کواد کوپتر در آسمان در حال ضعیف شدن است و پرواز اولیه را ندارد سریعا آن را پایین بیاورید تا بتوانید باتری را عوض کنید این کار از آسیب رسیدن به کوادکوپتر و باتری آن تا حد زیادی جلوگیری می کند 

برای خواندن آموزش های بیشتر و مشاهده مدلهای مختلف از کوادکوپتر مبتدی می توانید به سایت ایستگاه پرواز سری بزنید و یا در صورت نیاز با مشاوره با ما تماس بگیرید.

منبع : سایت ایستگاه پرواز

 
تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.