// ۲۰ مهر ۹۸ ، ۱۳:۵۹

دانلود فیلم سینمایی تمرین برای اجرا با کیفیت عالی 1080p Full HD

فیلم تمرین برای اجرا به کارگردانی محمدعلی سجادی

دانلود فیلم تمرین برای اجرا, دانلود رایگان فیلم ایرانی تمرین برای اجرا, فیلم سینمایی تمرینی برای اجرا

کارگردان: محمدعلی سجادی | ژانر: تاریخی | سال تولید: 1394 | تاریخ انتشار: پاییز 1398

مدت زمان: 95 دقیقه | نوع: سینمایی | مخاطب: عمومی | کیفیت: WEB-DL

حجم: متفاوت با هر کیفیت | تهیه کننده: محمدعلی سجادی

خلاصه داستان به نقل از سایت تفریحی چفچفک:
یک کارگردان تئاتر تصمیم می‌گیرد تا با جمع کردن گروهی بتواند داستان سیاوش را از روی شاهنامه فردوسی بخوانند و برای اجرا تمرین کنند…

بازیگران:
میکائیل شهرستانی، مهدی میامی، محمدعلی سجادی، محمود راسخ‌فر، محمد ساربان، حسین فلاح، آزاده موحد، آوادارویت، نیما لبخنده، دانیال اسماعیل‌زاده، نسیم میرزاده، ماهور سجادی با حضور شمس لنگرودی

به زودی ...

درباره فیلم:
محمدعلی سجادی، کارگردان و نویسنده‌ی پر سابقه‌ی سینمای ایران، در آخرین اثر خود از میان‌ همه‌ی داستان‌های شاهنامه نگاه ویژه‌ای به سیاوش، شخصیتی پاک‌دامن و دلیر که بارها با بی‌عدالتی مواجه شده است دارد. نقش هر یک از شخصیت‌های فیلم در نمایشی که قرار است به اجرا ببرند به نوعی با ارتباط آنها در دنیای معاصر همخوانی دارد. شخصیتی که نقش کیکاووس و درعین‌حال افراسیاب را بازی می‌کند (میکاییل شهرستانی)، به کارگردان برای نقش سودابه بازیگری را پیشنهاد می‌دهد که پنهان از دوستان و خانواده‌اش قصد دارد به او نزدیک شود اما سودابه که در شاهنامه از رسیدن به سیاوش ناکام می‌ماند، می‌تواند دل او را در زمانه‌ای دیگر به دست آورد و همین باعث برانگیختن حسادت کیکاووس افراسیاب می‌شود. تا به‌جایی می‌رسد که بین آن‌ها تنش ایجاد شده و در پایان دو تا از بازیگران اصلی یعنی کیکاووس و سودابه از نقش خود کناره‌گیری می‌کنند. فیلم در تلاش است تا پلی میان شخصیت‌های شاهنامه و شخصیت‌های امروزی برقرار کند و برای هرکدام از آن‌ها در دنیای جدید جایگزینی داشته باشد.

سایر عوامل:
نویسنده و تدوین: محمدعلی سجادی، مدیر فیلمبرداری: محمدرضا سکوت، طراح چهره‌پردازی: سودابه خسروی، مجریان چهره‌پردازی: اهورا قاسمی و آیدین فرضی، طراح صحنه و لباس: فاضل ژیان، رسول علیزاده، صدابرداران صحنه: عباس رستگارپور، امید عاشوری، دستیاران صدا: وحید آقایی، بابک مرادی، انتخاب بازیگر و مدیر تولید: مهدی میامی، مدیر برنامه‌ریزی: حسین فلاح، دستیار اول کارگردان: محمد غفاری، دستیار دوم و منشی صحنه: سیاوش عرفانی، تصویربردار پشت صحنه و عکاس: مهدی حیدری، دستیاران فیلمبردار: امیر پرچمی، فرهاد شکری، یعقوب جهانپور، داود اوجی، مسئول فنی دوربین: سجاد کریمی، سینه موبیل: علی خضرایی.

فیلم تمرین برای اجرا
 

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.