// ۰۸ آذر ۹۸ ، ۲۱:۵۳

بزرگ ترین مجموعه عکس متن دار میمیرم برات برای عکس پروفایل موبایل و کامپیوتر، دانلود خاص ترین و بهترین متن نوشته های می میرم برات در اقسام مختلف رزولوشن

نتیجه تصویری برای میمیرم برات"

نگو میمیرم برات بگو میمونم باهات

نتیجه تصویری برای میمیرم برات"

تو هر جای جهان باشی برات از دور میمیرم

نتیجه تصویری برای میمیرم برات"

عکس نوشته میمیرم برات عشقم,عکس نوشته میمیرم واست,عکس نوشته من میمیرم برات,عکس نوشته عاشقانه میمیرم برات,عکس نوشته های میمیرم برات,عکس نوشته همسرم میمیرم برات,عکس نوشته ی میمیرم برات,عکس نوشته عاشقتم میمیرم برات,عکس نوشته بری میمیرم,عکس پروفایل میمیرم برات,عکس نوشته عشقم میمیرم برات

نتیجه تصویری برای میمیرم برات"

دوستت دارم

ولی تا پای جون

نه مثل این و اونمن میمیرم

به جای هر دومون

دوستت دارم بدون

نتیجه تصویری برای میمیرم برات"

میمیرم برای تو هنوز

نتیجه تصویری برای میمیرم برات"

اعتراف میکنم میمیرم برات

 عکس نوشته عاشقانه میمیرم برات,عکس نوشته میمیرم برات,عکس پروفایل میمیرم برات,عکس نوشته عشقم میمیرم برات

عشق یعنی

وقتی که دستتو میگیرم

مطمئن باشم که از خوشی میمیرم

نتیجه تصویری برای میمیرم برات"

تو فقط تب کن

ببین برات میمیرم

نتیجه تصویری برای میمیرم برات"

گفتی میمیرم برات

خب دیگه برام مردی

نتیجه تصویری برای میمیرم برات"

نباشی میمیرم

نتیجه تصویری برای میمیرم برات"

مواظب خودت باش

تلفظ میشه ولی معنیش میشه:

اگر برات اتفاقی بیفته، میمیرم ...

نتیجه تصویری برای میمیرم برات"

جمله میمیرم برات

حتی از دوستت دارم هم قشنگ تره

نتیجه تصویری برای میمیرم برات"

فکر کردی بری میمیرم؟

نتیجه تصویری برای میمیرم برات"

بهت گفتم بری یعد تو میمیرم

نتیجه تصویری برای میمیرم برات"

بی تو میمیرم و نیستی

نتیجه تصویری برای میمیرم برات"

اما اینو بدون یه روز نباشی میمیرم

نتیجه تصویری برای میمیرم برات"

خوش به حال من که میمیرم برایت

نتیجه تصویری برای میمیرم برات"

بیا بازی

تو بخند

من برایت میمیرم

نتیجه تصویری برای میمیرم برات"

عشق یعنی

وقتی که دستاتو میگیرم

مطمئن باشم که از خوشی میمیرم

ولنتاینت مبارک

نتیجه تصویری برای میمیرم برات"

اخ بمیرم واسه مهربونیه صورت ماهت

نتیجه تصویری برای میمیرم برات"

محاله تا ته دنیا

اونجوری که من برات میمیرم برات بمیره

نتیجه تصویری برای میمیرم برات"

یه چیزی بگو که ترسم بریزه:

میمیرم برات

نتیجه تصویری برای میمیرم برات"

نگو میمیرم برات

بگو میمونم باهات

جمع اوری شده:سایت تفریحی

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.

دیدگاه ها  ۱

  1. abdolnabi solimani
    abdolnabi solimani | ۰۹ آذر ۹۸ ، ۱۲:۳۴ | لینک
    سلام دستتون درد نکنه تصاویر بسیار زیبا بودند ممنونم موفق باشید.