// ۲۳ خرداد ۹۸ ، ۱۵:۴۱

عکس نیمه برهنه و جنجالی پریانکا چوپرا بازیگر معروف زن که باعث جنجال بسیاری شد در این مطلب از مجله اینترنتی چفچفک به سوپر استار سینمای بالیوود و ملکه زیبایی این کشور باعث جنجال بسیاری گردید میپردازیم. این بازیگر زیبا که بتازگی ازدواج نموده است عکسی نیمه برهنه از خودش درصفحه شخصی اش منتشر کرد.تصویر پریانکا چوپرا در لباس هندی لختی مورد انتقاد کاربران شبکه های اجتماعی قرار گرفت.

عکس نیمه برهنه و جنجالی پریانکا چوپرا

به گزارش چفچفک، پریانکا چوپرا، بازیگر سینمای بالیوود هند، تصویری از خودش را که اخیرا بر روی پشتی مجله تایمر آف‌اندیا به نشر رسیده در صفحه خود در اینستاگرام منتشر نموده است.

این تصویر که پریانکا را در لباس برهنه هندی نشان می دهد، موجی از انتقادات و واکنش کاربران این سایت اجتماعی را به همراه داشت.

عکس نیمه برهنه و جنجالی پریانکا چوپرا

پریانکا در پای این تصویر خود نوشته که خود را در لباس هندی “ساری” بسیار ظریف و زنانه اما در عین حال قوی احساس می کند.

اما بسیاری کاربران ازاین تصویر ابراز نارضایتی نموده و معتقد هستند که لباس بازیگر بسیار آزاد و برهنه می باشد. آنها پریانکا را به سبکی، “جلف بودن” و حتا انحراف اخلاقی متهم می کنند.

عکس نیمه برهنه و جنجالی پریانکا چوپرا

اما این تصویر پریانکا نه تنها از سوی کاربران مورد انتقاد قرار گرفته، بلکه “لایک”های بسیار نیز دریافت کرد. شماری به حمایت از وی نوشته اند که این بانوی زیبای هندی در رشد و گسترش فرهنگ و کلتور غنی هندی در جهان نقش برازنده را ایفا می کند.

پریانکا چوپرا، ستاره مشهور سینمای هند (بالیود) چهار ماه پیش با نیک جوناس، آوازخوان امریکایی طی یک مراسم سه روزه در هند ازدواج کرد

ایران ناز: سایت سرگرمی، تفریحی، جالب، خواندنی، عکس، اس ام اس، پزشکی irannaz : بخش اخبار داغ و جالب از مجله تفریحی چفچفک عکس نیمه برهنه و جنجالی پریانکا چوپرا

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.