// ۰۹ تیر ۹۸ ، ۲۰:۰۰

دانلود آهنگ شروین حاجی آقاپور تمام من { بهترین کیفیت }

امشب میتوانید ترانه تمام من با صدای خواننده خوب شروین حاجی آقاپور را دانلود کنید

Exclusive Song: Shervin Hajiaghapour | Tamame Man With Text And Direct Links In jazzMusic

آهنگ شروین حاجی آقاپور تمام من,دانلود آهنگ شروین حاجی آقاپور تمام من,شروین حاجی آقاپور تمام من,متن آهنگ تمام من شروین

متن آهنگ تمام من شروین


به جای من یه قاصدک 
یه روز میاد توو خواب تو
تو قدرشو بدون
بعد من اگه نبود کسی 
به یاد من تو شعرمو بخون
به جای من شاید یکی بیاد که می فهمتت
که می بره فکرمو از سرت
بعد من شاید یکی بیاد که می شناستت
بیشتر از من می خوادت
تمام من بیا ولی تو به مزار من
یه لاله جا بذار
یه اردیبهشت عطرتو با بهار بیاد

متن آهنگ تمام من شروین

به جای من یه شاپرک میاد پشت پنجره
بدون همیشه یادت توو قلبمه
بعد من ابر میاد رو سر جمعه هات
که می باره اشکامو برات
به جای من شاید یکی بیاد که دوست دارتت
بهش نگو که فکرت با منه
تو ولی بیا و سر بزن بهم هر سال بهار
هر چند که قصه تلخ بود آخرش
تمام من بیا ولی تو به مزار من
یه لاله جا بذار
یه اردیبهشت عطرتو با بهار بیاد

آهنگ شروین حاجی آقاپور تمام من,دانلود آهنگ شروین حاجی آقاپور تمام من,شروین حاجی آقاپور تمام من,متن آهنگ تمام من شروین

آهنگ شروین حاجی آقاپور تمام من,دانلود آهنگ شروین حاجی آقاپور تمام من,شروین حاجی آقاپور تمام من,متن آهنگ تمام من شروین

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.