// ۱۸ آبان ۰۱ ، ۱۴:۱۴

ساندویچ پانل ماموت

ساندویچ پانل گالوانیزه چیست؟

ساندویچ پانل گالوانیزه یکی از متفاوت ‌ترین سازه‌های از پیش ساخته است که به دلیل داشتن ویژگی‌های منحصر به فرد و قیمت بسیار مناسب یک انتخاب ‌ایده ‌آل برای ساخت و ساز‌های موقت و اسکان‌های دائم به شمار می‌آید. در واقع این تجهیزات با داشتن امکانات و قابلیت‌های متفاوت شرایطی را فراهم می‌کنند تا بتوانید سازه‌های مستحکم و مقاوم داشته باشید. این تجهیزات در مدل‌های متفاوتی طراحی شده که گالوانیزه یکی از نمونه‌های خاص آن به شمار می‌آید، با ما همراه باشید تا به بررسی این مدل از تجهیزات از پیش ساخته باشیم.

ساندویچ پانل گالوانیزه

همانطور که عنوان شد این تجهیزات یکی از مدل‌های ساندویچ پانل است که همانند محصولات مشابه از دو ورق فلزی و یک فوم میانی تشکیل شده است، به طور کلی برای ساخت ورق‌ها از فلز گالوانیزه و برای هسته میانی از فوم پلی یورتان استفاده می‌شود که کیفیت محصول و مزایای آن را افزایش می‌دهد.

گفتنی است که این تجهیزات با داشتن قابلیت‌های متفاوت یک انتخاب ‌ایده ‌آل به عنوان ساندویچ پانل دیواری یا سقفی است که انتخاب این دو حالت به نوع هسته میانی و چگونگی ساخت سازه بستگی دارد. انواع ساندویچ پانل گالوانیزه با طراحی‌های متفاوت و رنگ‌بندی‌های متنوع شرایطی را فراهم نموده تا افراد بتوانند از نمونه‌های تک رنگ یا چند رنگ این تجهیزات برای تفکیک مکان‌های مختلف استفاده کنند.

مزایای استفاده از ساندویچ پانل گالوانیزه

با توجه به تعاریف فوق استفاده از انواع ساندویچ پانل‌هایی که از جنس گالوانیزه استفاده می‌کنند، مزایای زیادی را به همراه دارد که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به عایق بودن در برابر برودت و حرارت اشاره کرد. در واقع به واسطه این تجهیزات می‌توانید از هدر رفته انرژی گرمایی و سرمایی محیط ‌های مختلف جلوگیری نمایید، چرا که طراحی این تجهیزات به گونه‌ای است که از نفوذ و خروج هوا جلوگیری می‌کند.

علاوه بر این استفاده از محصولات به دلیل مقاومت بالا، به نوعی تضمین‌کننده استحکام و دوام سازه‌ها است و به این ترتیب می‌توانید از مزیت داشتن سازه‌های مقاوم و با کیفیت بهرمند بود. همچنین نحوه بازرسی این ساندویچ پانل‌ها با چشم نیز امکان‌پذیر است و می‌توانید به سادگی مشکلات احتمالی را بیابید.

از دیگر مزایای ساندویچ پانل گالوامنیزه می‌توان به قابلیت نصب و اجرای ساه آن اشاره کرد. در واقع این سازه‌ها به صورت کلی دارای عرض ثابت و طول متغیر بین ۲ تا ۱۲ متر است و به شما به عنوان مشتری این اجازه را می‌دهد تا بتوانید بر اساس ساخت و سازه خود نمونه ‌ای‌های متفاوتی از آن را سفارش دهید.

ورق های گالوانیزه دنیای ماموت

با توجه به این که انواع ورق گالوانیزه از یکی از انواع آهن ساخته شده پس بدون شک مقاومت زیادی در برابر ضربه و ساییدگی دارد، علاوه بر این نوع رنگ‌آمیزی آن به گونه‌ای است که فلز هیچ گونه آسیبی نبیند. علاوه بر این قابلیت زیادی در جذب رطوبت و آب گرفتگی دارد.

در نهایت می‌توان به قابلیت استفاده در تمامی اقلیم‌های آب و هوایی اشاره کرد، در واقع این تجهیزات مقاومت زیادی در برابر ضربه، زنگ زدگی، ساییدگی، نفوذ باد و باران، نور مستقیم آفتاب و... دارد از این رو می‌توان از آن در تمامی شرایط آب و هوایی استفاده نمود.

ساندویچ پانل گالوانیزه چه کاربردی دارد؟

بدون شک یکی از مهم‌ترین دلایل کاربردی بودن این تجهیزات، از پیش ساخته بودن آن‌ها است. در واقع تمامی مدل‌های ساندویچ پانل بر اساس استاندارد‌های جهانی طراحی و تولید می‌شوند و معمولاً ابعاد و اندازه آن‌ها با توجه به نیاز مشتریان قابل تغییر است به همین دلیل در مکان‌های متنوعی مورد استفاده قرار می‌گیرد که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد

ü      طراحی و ساخت اسکان‌های موقت مسافری

ü      ساخت کانکس‌های نگهبانی در کارخانجات

ü      طراحی انبار و سوله‌های نگهدار مواد غذایی

ü      به کارگیری در صنایع خودروسازی

ü      ساخت سازه‌های عمومی مانند پارکینگ، نمازخانه

گفتنی است که دوام و کیفیت این تجهیزات به گونه‌ای است که می‌تواند در بخش‌های متفاوتی از آن استفاده نمایید، البته موارد عنوان شده نمونه‌های کلی از کاربرد ساندویچ پانل به شمار می‌آید.

عوامل موثر در قیمت ساندویچ پانل گالوانیزه

با توجه به این که انواع ساندویچ پانل گالوانیزه در موارد متعددی مورد استفاده قرار می‌گیرد و می‌تواند مزایای زیادی را به همراه داشته باشد، پس بدون شک نحوه طراحی و تولید آن با مسائل متفاوتی همراه است که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به متریال مورد استفاده، دستگاه‌های سازنده و کمپانی تولید‌کننده اشاره نمود.

نتیجه‌گیری

ساندویچ پانل گالوانیزه محصولی کاربردی و مفید است که تغییرات زیادی را در صنعت ساخت و ساز فراهم نموده و به دلیل داشتن قابلیت‌های ویژه توانسته سهم عمده‌ای از فروش بازار را به خود اختصاص دهد، البته این تجهیزات بر اساس متد خاصی طراحی و تولید می‌شوند که در دستورالعمل کمپانی تولید‌کننده قرار می‌گیرد. دنیای ماموت با به کار‌گیری جدید‌ترین روش‌های استاندارد تولید و همچنین استفاده از تجهیزات و دستگاه‌های پیشرفته شرایطی را فراهم می‌نماید که کلیه ساندویچ پانل‌ها با بهترین کیفیت ساخته شوند.

 

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.