// ۳۰ مهر ۰۱ ، ۰۰:۲۲

ساحل های دیدنی دنیا مخصوص فصل زمستان

بهترین سواحل مسافرتی دنیا در زمستان

برای کمک بـه برنامه ریزی تعطیلات ساحلی زمستانی با طراح سفر خود تماس بگیرید یا اینکه تیم ما می تواند شـما را با اقامتگاه ها و فعالیت هایی کـه برای شـما مناسب اسـت مطابقت دهد. برای الهام بیشتر، لیست انتخاب شده ما از مقاصد مورد علاقه ای کـه برای دارندگان گذرنامه برای تعطیلات زمستانی باز اسـت بررسی میکند .

Cap Juluca، هتل بلموند، آنگویلا

Cap Juluca، هتل بلموند، آنگویلا

در ساحلی بـه طول مایل و ماسه سفید کـه بـه‌خوبی در امتداد خلیج Maundays، Cap Juluca خمیده اسـت، A Belmond Hotel یک انتخاب برتر همیشگی برای شـما اسـت کـه بـه دنبال یک استراحتگاه ساحلی زمستانی هستند. مهمانان این جا در ساختمان‌های‌ سفیدکاری‌شده بـه‌سبک موری می خوابند، کـه گنبدها و طاق‌های‌ ان حال و هوای اثیری بـه کل استراحتگاه می دهد. روزها را می‌توان درکنار ساحل، زیر چترهای سفید یا در آب های‌ آرام ساحلی سپری کرد.

 

فقدان امواج قوی بـه این معنی اسـت کـه اگر چه Cap Juluca بسیار رمانتیک اسـت «ودر بین زوج ها محبوب اسـت»؛ اما برای خانواده ها نیز مورد علاقه اسـت. فعالیت های‌ دیگر عبارتند از ورزش های‌ آبی، قایقرانی، زمین تنیس و اسپا. چهار رستوران در ملک «بـه‌علاوه یک کامیون غذای قدیمی درکنار ساحل» بـه این معنی اسـت کـه همیشه گزینه‌هایی برای وعده‌های‌ غذایی وجوددارد.

 

ماندارین اورینتال، کانوان، سنت وینسنت و گرنادین

ماندارین اورینتال، کانوان، سنت وینسنت و گرنادین

بخشی از منطقه وسیع 1200 جریبی Canoan Estate، ماندارین اورینتال مجلل، Canouan دارای موقعیت عالی در Canoan اسـت: منحنی آرام از دامنه تپه سرسبز کـه بر فراز شن‌های‌ بکر ساحل گودال چشم ‌انداز دارد. ملک 33 سوئیت و ویلا غیر قابل انکار مدرن اسـت، اما تازگی براق ان با سلیقه با طراحی زیبای اروپایی متعادل شده اسـت.

امکانات موجود در ملک عبارتند از استخر بی نهایت شیک و تراس سه طبقه، دو ساحل با ماسه سفید، سه رستوران «و دو رستوران دیگر در Canouan Estate»؛ یک بوتیک و یک اسپا کـه درکنار صخره ساخته شده اسـت و با فونیکولار بـه ان دسترسی دارید.

 

مهمانان هتل همچنین بـه تمامی امکانات Canouan Estate دسترسی دارند کـه شامل زمین های‌ تنیس، باشگاه کودکان و زمین گلف طراحی شده توسط جیم فازیو اسـت کـه یکی از بهترینها در کارائیب محسوب می شود.

خلیج جامبی، آنتیگوا

خلیج جامبی، آنتیگوا

خلیج جومبی کـه در جزیره‌ای خصوصی بکر در سواحل آنتیگوا قرار دارد، دارای سوئیت‌های‌ مجلل، ویلاها و خانه‌های‌ ملکی اسـت کـه مانند مرواریدهای گرانبها در امتداد سواحل شنی سفید، مسیرهای باغی آراسته و آب‌های‌ فیروزه‌ای قرار گرفته‌اند. خلیج Jumby بخش زیادی از ساحل غربی جزیره را اشغال می کند، جایی کـه یک استخر بزرگ، زمین تنیس و یک رستوران و بار ساحلی در ان قرار دارد.

 

در این جا هیچ ماشینی وجود ندارد «مهمانان در اطراف 300 هکتار با دوچرخه های‌ یک سرعته و چرخ دستی های‌ گلف رانندگی می کنند»؛ کـه باعث می شود هوای بی زمانی و گوشه نشینی ایجاد شود و ان را بسیار مورد علاقه خانواده ها قرار دهد. بچه ها احساس استقلال می کنند و والدین میتوانند آرامش داشته باشند.

 

آب کم عمق و آرام اسـت و برای بچه های‌ کوچک ایده آل اسـت. در حالی کـه محیط واقعاً زرق و برق دار اسـت، اما فضایی آسان و دوستانه اسـت کـه خلیج Jumby را بـه عنوان یکی از بهترین تفریحگاه های‌ کارائیب برای استراحتگاه ساحلی در زمستان متمایز می کند.

 

COMO Parrot Cay، ترکز و کایکوس

COMO Parrot Cay، ترکز و کایکوس

COMO Parrot Cay انحصاری اسـت «واقع در محله خودش، 35 دقیقه با قایق از Provo فاصله دارد»؛ و این استراحتگاه احساس اسانی بیشتری را در ساحل دور افتاده با استراحتگاه های‌ مالدیو یا بالی ایجاد می کند. برای بسیاری، این ویژگی مظهر چیزی اسـت کـه مردم را در وهله اول بـه سمت ترکز و کایکوس می کشاند.

 

هتل‌دار افسانه‌ای کریستینا اونگ، COMO Parrot Cay را کـه درسال 1998 افتتاح شد، بـه‌عنوان مکانی با ظرافت، کـه در ان تجمل بـه معنای استراحت دریک رخت خواب پوشیده از موسلین اسـت، یا گرفتار شدن در کلاس‌های‌ روزانه یوگا در COMO Shambhala و نمونه‌برداری از غذا های دریایی فوق‌العاده، رویاپردازی کرد. با پای عریان.

 

برای این کـه واقعاً تجربه COMO Parrot Cay را داشته باشید، ارزش ان را دارد کـه در یکی از خانه‌ها یا ویلاهای ساحلی مستقل بچرخید، زیرا حریم خصوصی بیشتر، فضای بیشتر و دسترسی مستقیم بـه ساحل شنی باشکوهی کـه مانند یک روبان مخملی سفید در اطراف جزیره میچرخد، ارائه می دهند.

 

همان زیبایی شناسی مینیمالیستی در اتاق خواب های‌ بزرگ و اتاق های‌ نشیمن سر بـه فلک کشیده حاکم اسـت. بیشتر واحدها دارای یک پاسیو فوق‌العاده سرپوشیده، دوش در فضای باز و یک استخر کوچک هستند و خانه‌های‌ ساحلی مستقل با خدمات پیشخدمت ارائه می شوند.

منبع » سایت تالاب

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.