// ۰۲ مرداد ۹۶ ، ۱۱:۳۲

امروزه روانشناسی به یک سرگرمی در رسانه ها تبدیل شده است. همه می خواهند با استفاده از روانشناسی ، خود و روان خود و نیز دوستان و آشنایان خود را بشناسند.از این رو هر روز آزمون ها و مقاله های بسیاری درباره دوست داشتن ها و سلیقه های گوناگون میان مردم پخش می شوند که ادعا دارند با خواندن آن ها یا پاسخ به آن ها می توانند شخصیت پاسخ دهنده را تجزیه و تحلیل کنند یا بکاوند. ما هم برای سرگرمی ، روانشناسی گل ها را برایتان انتخاب کرده ایم تا هم فال باشد و هم تماشا. ازمیان گل های ارائه شده در این صفحه، جست و جو کنید که به کدام یک علاقه مند هستید و ویژگی های اخلاقی خود را برحسب گل مورد علاقه تان بیابید.

 گل پامچال: شما انسانی بسیار پرجنب و جوش هستید که از یک جا نشستن و سکون بیزارید. از شکل هندسی نامنظم گل های پامچال مشخص است که شما شخصیتی تغییرپذیر دارید. به گونه ای تضاد و ناهماهنگی در جمع را دوست ندارید و بیشتر علاقه مند هستید که با جمعی دوستانه و گرم و صمیمی رفت وآمد داشته باشید تا با افراد خانواده. در کل انسانی سرشار از شور و هیجان هستید.

 گل نرگس: به نظر می رسد شما فردی کم حرف هستید؛ به گونه ای که برخی شما را منزوی و گوشه گیر می شناسند. اما خوب می دانید که گوش کردن از حرف زدن بهتر است. شما همیشه به دنبال پیشرفت هستید و دوست دارید از میان مشکلات عبور کنید تا به خوبی آنها را حل و فصل کنید. از کمک کردن به دیگران در حل مشکلات شان و گرفتن تصمیم عاقلانه دریغ نمی کنید. برای خانواده بسیار ارزش و احترام قائلید.

گل سنبل: شما شخصیتی لطیف و رمانتیک دارید. احساسات، شما را وادار می کند که دیگران را مقدم بر خود بدارید. از رنگ های ملیح و روشن لذت می برید و با همه نزدیکان صادقانه رفتار می کنید. از هنر و زیبایی های جهان لذت می برید. احساسات باعث می شود تا نظر دیگران تا حدودی بر شما تاثیرگذار باشد. برای موفقیت می جنگید و خلق وخوی آرام تان تاثیر مثبتی بر اطرافیان دارد.

گل رز: دارای شور و شوق نهفته در اعماق وجودتان هستید. با اراده تصمیم می گیرید و در کامل بودن کارهایتان پافشاری می کنید. در هنگام کار، فردی جدی هستید و در محفل خانواده با محبت رفتار می کنید. آرزوهای بسیاری در سر دارید و تلاش می کنید تا سریعا به تحقق بپیوندند. بروز احساسات تا حدودی برایتان مشکل است اما به شدت علاقه مند به خانواده هستید و با آنان عاشقانه رفتار می کنید. از زندگی پر جنب وجوش همراه با رضایت مندی لذت می برید.

 گل ارکیده: انسانی بسیار فرهیخته و دوست دار علم و هنر هستید. از نظم و ترتیب بسیار لذت می برید و برای آینده با برنامه ریزی پیش می روید. سعی در فراهم آوردن زندگی آرام و ثابت و عاری از خطر کردن هستید. لازمه موفقیت در زندگی را صبر، تلاش و نظم می دانید و امیدوارید تا الگویی برای اطرافیان باشید. فردی هستید که در برابر مشکلات به خود تسلط پیدا کرده و سریعا به دنبال راه حل برای آن دست به کار می شوید.

گل استکانی آبی: دارای روحیه ای آرام و خشنودی خاطر هستید. مایلید در آرامش و سکوت به کارهای روزانه بپردازید و تاحدودی گوشه گیر هستید. اعتقاد دارید که سکوت شرط لازم زیبایی است و چون دریا همه را غرق خود می کند. دارای محبت بسیار نسبت به اعضای خانواده تان هستید و جمع دوستانه شما را به وجد می آورد. فردی وفادار به همسر و خانواده هستید و با دیگران در هر مسائلی به راحتی کنار می آیید و مشکلات را حل و فصل می کنید.

گل شب بو: فردی بسیار محتاط به نظر می آیید که بسیار علاقه مند به پاکیزگی ا ست. در تصمیم گیری ها دقت کافی را به کار می برید تا دچار اشتباه نشوید. معتقدید هر سخن جایی و هر نکته مکانی دارد. عاشق لباس های زیبا همراه با رایحه های خوش هستید. تا حدی کنجکاو و به دنبال شگفت زده کردن اطرافیان هستید. از فعالیت های جدید و مبتکرانه لذت می برید و سعی دارید که با تهیه یک هدیه حتی یک شاخه گل همسرتان را خوشحال کنید.

گل بنفشه: فردی مهربان و دلسوزید. عاشق یادگاری دوستان و آشنایان هستید. به خاطر شادی هایی که در زندگی دارید شکرگزارید و مایلید آن ها را با دیگران تقسیم کنید. محبت هدیه همیشگی شما به خانواده تان است. در کارهایتان پشتکار و در برابر مشکلات مقاوم هستید. کمی زودرنج هستید اما به سرعت ناراحتی ها را فراموش می کنید. دیگران را به خاطر از دست دادن موقعیت ها، تشویق به تلاش و امیدواری می کنید.

گل شقایق: انسانی خستگی ناپذیر و شلوغ هستید. در کارهای روزانه فعالید و با شور و شوق فراوان هر کاری را انجام می دهید. تاحدودی از شاخه ای به شاخه دیگر می پرید و برخی کارها را نیمه کاره رها می کنید. اشتیاق فراوانی به کسب علم و ورزش دارید و طبیعت دوست صمیمی شما محسوب می شود. در بروز مشکلات زود از کوره در می روید ولی فردی شوخ طبع هستید که در نبودتان جای خالی شما به خوبی احساس می شود.

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.