// ۳۱ تیر ۹۶ ، ۱۵:۱۲

پکیج سفارشی رِنِتک (Renntech) برای کوپه‌ی S63 در نظر گرفته شده و شاید برای کسانی که نمی‌خواهند مدل سطح بالای S65 12 سیلندر را خریداری نمایند جذاب به نظر آید.

پدال – با پیشرانه‌ی ۸ سیلندر ۵٫۵ لیتری بای توربو که ۵۷۷ اسب بخار قدرت و ۹۰۰ نیوتون متر گشتاور دارد شروع می‌کنیم. مهندسان رنتک در اجزای پیشرانه تغییراتی را ایجاد کرده‌اند و ECU و سیستم اگزوز خودرو بهبود یافته است.

 اخبارخودرو,خبرهای خودرو,مرسدس

 نتیجه‌ی این اقدامات کاملاً احساس‌برانگیز است و S63 AMG کوپه هم‌اکنون قدرتمندتر از S65 AMG کوپه با ۶۲۱ اسب بخار قدرت و ۱۰۰۱ نیوتون متر گشتاور است. خودروی تیون شده توسط رنتک قدرت تولیدی ۶۹۸ اسب بخاری و گشتاور ۱۱۳۸ نیوتون متری را نشان می‌دهد.

اخبارخودرو,خبرهای خودرو,مرسدس

اعداد مربوط به توانایی‌ها و عملکردهای این خودرو هنوز در سایه قرار دارند اما درحالی‌که S63 استوک (با داشتن سیستم چهارچرخ محرک ۴Matic) به زمان ۳٫۹ ثانیه‌ای برای رسیدن به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت نیاز دارد، بنابراین می‌توان گفت که خودروی رنتک سریع‌تر خواهد بود.

اخبارخودرو,خبرهای خودرو,مرسدس

تکمیل‌کننده‌ی کار این تیونر آلمانی، رنگ خاکستری مات و اسپویلر خاص آن است. هنوز خبری درباره‌ی قیمت نهایی خودرو شنیده نشده بنابراین منتظر خبرهای بیشتری از این هیولا در روزهای آتی هستیم.

اخبارخودرو,خبرهای خودرو,مرسدس

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.