// ۲۶ آبان ۹۸ ، ۱۹:۰۹

به گزارش سایت تفریحی چفچفک برگرفته از نیمروز : دانلود از یوتیوب با کیفیت های مختلفی امکان پذیر است. برای فهمیدن دانلود از یوتیوب با کیفیت عالی ۱۰۸۰ و ۷۲۰ این مطلب را بخوانید.

یوتیوب تلاش می‌کند تا هزینه میزبانی خود را بهینه کند، به همین دلیل است که آن‌ها روش را برای ذخیره تصویر ۱۰۸۰ p، ۷۲۰ صفحه و ۴ k در چند هفته قبل تغییر داده‌اند. ابتدا، آن‌ها نگهداری حامل های MKV را کاهش دادند، لذا اکنون بسیار سخت است که بتوان یک ویدیو در فرمت MKV در رزولوشن بالا پیدا کنیم.

دوم, یوتیوب به طور جداگانه یک فیلم صوتی و تصویری را برای یک کلیپ ویدیویی و بسیاری از فیلم‌های ویدئویی نگهداری می‌کند و بسیاری از دانلودکننده های ویدئو ها بر سر دانلود این ترک های ویدئویی یا صوتی با یکدیگر رقابت می کنند. خوشبختانه, توسعه دهندگان برنامه ۴K Video Downloader  به روزرسانی های لازم را انجام داده اند تغییرات کد لازم را مطابق با تغییرات کد یوتیوب اعمال کرده اند و  امکان دانلود قطعات صوتی و ویدئویی را فراهم کرده اند.

همچنینین بخوانید:

محدود کردن کاربران دراجرای برنامه ها

اسکن کامپیوترتوسط خودتان،بدون آنتی ویروس!

نکته دیگر دانلود ۱۰۸۰ p یا ۷۲۰ P این است که یوتیوب اجازه نمی‌دهد که اگر سرعت اتصال اینترنتی کافی نباشد، ویدیو را در رزولوشن بالا تماشا کنید، اما گاهی اوقات بسیار مهم است که ویدئوی HD داشته باشید. به عنوان مثال، وقتی افرادی به دنبال تماشای برنامه های مربوط به برنامه نویسی هستند از آنجا که کدها بسیار ریز نوشته می شوند فقط در حالت مشساهده با کیفیت FULL HD قابل تشخیص هستند.

دانلود ویدئو از یوتیوب با کیفیت HD

روش دانلود ویدئو با کیفیت عالی از یوتیوب

۱. به منظور دانلود این ویدیو از YouTube، دانلود و نصب برنامه (۴ K  Video Downloader) ضروری است.

۲. به یوتیوب بروید و محتوایی که می‌خواهید در تعریف بالا دانلود کنید را پیدا کنید، همیشه می‌توانید از فیلتر ویژه در جستجوی یوتیوب استفاده کنید: مشخصه‌های> Filter> HD (تعریف بالا). پس از آن، نشانی اینترنتی مورد نیاز از مرورگر خود را کپی کنید.

۳. برنامه را راه‌اندازی کرده و روی دکمه “بازنشاندن نشانی اینترنتی” کلیک کنید. این کار اطلاعات مربوط به پخش، پخش و پخش را تجزیه خواهد کرد.

۴. فرمت ویدئو و کیفیت HD را در پنجره ظاهر شده انتخاب کنید. بعد از آن دکمه بارگیری را فشار دهید و ویدئوی hd را در عرض چند ثانیه به دست آورید.

همچنین می‌توانید یک راهنمای ویدیویی کامل را ببینید که چطور از این نرم افزار استفاده کنید.

https://www.4kdownload.com/howto/howto-download-youtube-1080p-or-720p

لطفا نظر خودتون رو راجب این مطلب با ما در میان بگذارید

منبع : نیمروز

 

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.