// ۱۲ تیر ۰۲ ، ۰۱:۴۳

دانلود آهنگ جدید ایوان بند به نام «فراموشکار»

برای دانلود آهنگ زیبا و شنیدنی فراموشکار با صدای ایوان بند به همراه متن ترانه و با کیفیت های ۳۲۰ و ۱۲۸ با فرمت MP3 با موزیکدل❤️ همراه باشید.

شعر و ملودی : حدیث دهقان

تنظیم و میکس و مستر : امیربهادر دهقان

Download New Music, (Ahang) BY : Evan Band – Yare Faramoshkar/ And lyrics

دانلود آهنگ فراموشکار از ایوان بند

آهنگ فراموشکار ایوان بند
خواننده آهنگ
ایوان بند فراموشکار
منتشر شده در موزیکدل

 

متن آهنگ ایوان بند فراموشکار

برای تماشای کامل متن ترانه، دکمه بالا را لمس کنید.

یادم نمیکنی و ز یادم نمیروی

یادت بخیر یار فراموشکار من

فراموشت نکردم آخرین یارMusicdel | موزیکدل

دانلود آهنگ فراموشکار از ایوان بند | متن کامل و اصلی | فرمت MP3

که در بن بست عشقت مانده ام از آخرین بار

پر از ابر است چشمم شانه ات کو

تو ای خانه براندازم نشان خانه ات کو

مرا یاد تو دیگر داده بر باد

ولی یادت نمی آید مرا ای داد بیداد

یادم نمیکنی و ز یادم نمیروی

یادت بخیر یار فراموشکار من

بر باد داده ای و به دادم نمیرسی

یادت بخیر بی خبر از حال من

فراموشت نکردم که نکردم

چنان با رفتنت از دست رفتم برنگردم

اگر چون آخرین پروانه در مشت

نیامدی مرا یک شب غم بی خبری کشت

اگر قلبم شبی از تپش افتاد

سری بزن به این خرابه ای خانه ات آباد

یادم نمیکنی و ز یادم نمیروی

یادت بخیر یار فراموشکار من

بر باد داده ای و به دادم نمیرسی

یادت بخیر بی خبر از حال من

پخش آنلاین و دانلود آهنگ
تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.