// ۲۴ تیر ۹۶ ، ۲۱:۱۰

همه ی ما هم کمک کردن به دیگران را دوست داریم هم کنار هم بودن را. ژیوار می خواهد برای داشتن هر دوی اینها به شما کمک کند! در جشنواره ی دوستانه تر سفر کنیم ژیوار شرکت کنید تا با یک تیر چند نشان بزنید! فقط باید یک عکس از جمع ها و اکیپ های دوستی تان در اینستاگرام خود با هشتگ #ژیواریا منتشر کنید تا به ازای هر عکس هزار تومان از سمت ژیوار به کودکان سرطانی کمک شود. ضمنا در پایان جشنواره در ۱۳ خرداد ماه به انتخاب ما عکاس بهترین عکس با بهترین دوستش یک سفر رایگان در تور تعطیلات خرداد مهمان ما می شود.

پس تا فرصت تمام نشده، دوربین هایتان را بردارید و دست به کار شوید!

تور مسافرتی کردستان,جاذبه های گردشگری کردستان,

تور کردستان، پیشنهاد بهشتی ژیوار!

شاید زیباترین جای ایران نباشد اما در هیج کجا مثل کردستان نمی شود مردمانی مهمان نواز با گرمی و صفای آنان یافت.یکی از تورهای طبیعت گردی تعطیلات خرداد ۹۴ تور کردستان – اورامانات است که در آن می توان از مناظر بکر و سرسبز منطقه کوهستانی اورامان  دریاچه زریوار و شهر زیبای سنندج دیدن کرد.

فرهنگ غنی و متفاوت مردم کرد یکی دیگر از جاذبه های تور کردستان در تعطیلات خرداد ۹۴ است. کرد ها همواره در طول تاریخ به حفظ آداب و رسوم و اصالت فرهنگی خود علاقه زیادی نشان دادند و این مسئله را می توان به هنگام بازدید از شهر و روستاهای کرد نشین مشاهده کرد.

رقص و آواز علاقه

به سرزمین مادری خود و داشتن روحیه شاد از دیگر ویژگی اقوام کرد است.در تور کردستان اورامانات پیاده روی در دره ها و کوه های سر به فلک کشیده منطقه از برنامه همیشگی تورهای طبیعتگردیست. بازدید از دریاچه زیبای زریوار و روستاهای پلکانی منطقه از دیگر جاذبه های سفر است.

از همه اینها گذشته خوردنی ها و غذاهای خوشمزه هورامان را نباید فراموش کرد. بازدید از رقص سنتی مردم کرد یا همان هه لپره کی نیز بر جذابیت های سفر می افزاید. تور کردستان و اورامانات را در تعطیلات خرداد ۹۴ از دست ندهید.

 

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.