// ۲۲ شهریور ۰۱ ، ۰۱:۱۲

راهبند پارکینگ

تولید کننده انواع مدل راهبند پارکینگ،راه بند ستونی، تضمین بهترین قیمت راهبند در بازار

با خرید راهبند پارکینگ علاوه بر زیبا و مدرن کردن پارکینگ خود، ایمنی و امنیت را نیز بالا ببرید. شرکت آپامه صنعت در بازار ترافیک با هدف کنترل رفت و آمد خودروها ، جلوگیری از تردد های غیر مجاز و حفظ امنیت پارکینگ ها و مناطق اداری و تجاری انواع راهبند ها را به بازار عرضه می نماییم. در این مطلب نکات ضروری در مورد راهبند پارکینگ، راه بند بازویی وهمچنین بهترین مدل های راهبند که توسط شرکت آپامه صنعت تولید می شود توضیح داده شده است.

راهبند پارکینگ

راهبند پارکینگ را باید پر مصرف ترین و مهم ترین انواع راهبند نه تنها در ایران بلکه در سرتاسر جهان معرفی کرد. این راه بند ها به دو منظور امنیتی و هم چنین اعمال کنترل بر روی عبور و مرور ها مورد استفاده قرار می گیرند. راهبند های پارکینگی می توانند دستی یا کاملاً اتوماتیک باشند. راهبند پارکینگ با قابلیت کنترل از راه دور گزینه مناسبی برای بالا بردن سطح رفاه و کیفیت پارکینگ ها در بیمارستان ها، هتل ها،کارخانه ها و حتی جلو درب مکان های اداری، تجاری و مسکونی می باشد.

این ها بسیار با دوام و دارای ماندگاری طولانی هستند و نیاز به تعمیر و نگهداری مداوم نیز ندارند. راه بند های پارکینگی همواره دارای تنوع از نظر کارکرد، مدل و طرح های ظاهری بوده و هستند، برخی از راهبند ها دارای کارکرد های امنیتی می باشند، برخی از راهبند ها برای جهت دهی و مسیریابی طراحی می گردند.

انواع مدل راهبند پارکینگ

راه بند پارکینگ را به صورت کلی به دو دسته اصلی تقسیم بندی می نماییم، دسته اول را باید راهبند پارکینگ دستی(راه بند مکانیکی) معرفی نماییم. دسته دوم از راهبند ها که البته خود به انواع مختلفی نیز به عنوان زیر شاخه می توانند قابلیت دسته بندی داشته باشند را راهبند های پارکینگی دارای موتور بالابر می نامیم.

ارتفاع راه بند ها یک متر ولی طول آنها متغیر است و با توجه به محل نصب تعیین می شوند. تمامی راهبند ها در بازار ترافیک با بالاترین کیفیت و ضمانت قابل اعتماد به فروش می رسد و همچنین نیروهای متخصص شرکت آپامه صنعت آماده به خدمت برای نصب و راه اندازی محصولات خریداری شده نیز هستند.

راهبند پارکینگ دستی

راهبند پارکینگ دستی

راهبند پارکینگ دستی در واقع از روی نام آن ها مشخص است که به چه نوع راهبندی گفته می شوند. که لازم است برای بلند کردن و یا خوابانیدن آن ها از نیروی دست استفاده شده تا راهبند را بالا و پایین نماییم. از این نوع از راه بند ها البته در موارد بسیار زیادی تاکنون سال ها است که استفاده شده و به احتمال زیاد تا مدت زمان طولانی ای نیز در آینده استفاده خواهد شد.

راهبند پارکینگ با موتور بالابر

این نوع از راهبند معمولا از یک موتور الکتریکی استفاده می کند که می تواند به کمک این موتور به راحتی و بدون اتلاف وقتی زیاد بلند شده و باعث آزاد شدن مسیر تردد گردد، و پس از اتمام کار تردد برای خودرو های مجاز، در سریع ترین زمان ممکن و بدون نیاز به استفاده از نیروی مکانیکی دستی یک فرد که ملزم به حضور فیزیکی در محل خواهد بود،می تواند بسته شده تا به این ترتیب به کمک بسته شدن مسیر،امنیت و نظم و انضباط داخل محیط پارکینگ را به همین سادگی افزایش داد.

قیمت راه بند پارکینگ

راه بند پارکینگ بسته به میزان اندازه و قد خود، میزان موادی که در آن ها استفاده شده است. و موارد بسیار دیگر، دارای قیمت های متنوعی بوده که به دلیل نوسانات قیمتی کنونی داخل کشور نمی توان به صورتی صریح برای آن ها قیمتی عنوان نمود. به همین خاطر بهتر است تا با شرکت آپامه صنعت برای تعیین میزان قیمت تماس حاصل نمایید.

ویژگی های راهبند پارکینگ

در انواع بوم راه بند پارکینگی ها ال ای دی هایی برای دید بهتر در شب وجود دارند و حداکثر زاویه چرخش آنها تا 90 درجه می باشد. دمای مناسب کارکرد راهبند اتوماتیک از -20 تا +50 می باشد. بدنه فولادین راه بند پارکینگی ضد زنگ و مقاوم در برابر حرارت و رطوبت و شرایط نا مناسب آب و هوایی است و در طولانی مدت کیفیت و رنگ خود را از دست نمی دهد. برخی از راه بند ها دارای ریموت و قابلیت کنترل از راه دور را دارند که با این وجود با حداقل نیروی انسانی می توان به نتیجه ای مثبت و مفید رسید.سرعت عملکرد و حرکت بوم ، بین 3 تا 10 ثانیه با توجه به نوع آنها متغیر است

موارد استفاده از راهبند پارکینگی

راه بند پارکینگ نیز مشخص است که غالبا برای پارکینگ ها مورد استفاده قرار می گیرد. شرایط کنونی و افزایش یافتن میزان قیمت غیر قابل باور خودرو در کشور، میزان حفظ امنیت خودرو ها نیز تقریبا به همین میزان افزایش یافته است، به همین خاطر استفاده از راهبند های ایمن و حساس و با کارکرد درست که دارای میزان خطای کمی نیز باشند اهمیت بسیار زیادی در کنار همین مسائل جانبی استفاده از راه بند ها پیدا نموده است.در کنار پارکینگ ها امروزه استفاده از این نوع و مدل از راهبند ها در رستوران ها،هتل ها، فروشگاه ها و یا حتی در بزرگراه ها به عنوان یک وسیله راهداری نیز رواج بسیار زیادی پیدا نموده است.

راهبند ستونی

راهبند ستونی در گروه محصولات امنیتی قرار می گیرد زیرا این قابلیت را دارد که در برابر ضربه مقاومت کرده و مانع از عبور وسیله نقلیه غیر مجاز شود. بنابراین بیشتر از راه بند ستونی در محل های با امنیت بالا نظیر سفارتخانه ها و مراکز نظامی و دولتی استفاده می شود.

 بخش های اصلی تشکیل دهنده راهبند ستونی عبارتند از:

  • استوانه متحرک
  • سیستم محرک یا پیشران
  • مدار فرمان
  • محفظه قرارگیری تجهیزات

 

راهبند بازویی

راهبند بازویی

راهبند بازویی معمولا در دو نوع ساده و اتوماتیک به بازار عرضه می‌شود که این امر باعث می شود مشتری بتواند با توجه به بودجه خود حق انتخاب داشته باشد. در حقیقت راه بند بازویی، یک بازوی از جنس آلومینیوم دارد که در برابر تغییرات آب و هوایی مقاوم بوده و تغییر ظاهری پیدا نمی‌کند و دچار پوسیدگی نمی شود. بدین ترتیب به علت سبک بودن جنس آلومینیومی که در بازوهای تلسکوپی به کار رفته، فشار کمتری به موتور وارد می‌شود و در نتیجه سرعت باز و بسته شدن بازوها افزایش می یابد.

راه بند های بازویی برای مکان های پر تردد مانند پارکینگ های عمومی، مجتمع های تجاری اداری و مسکونی و فروشگاه ها استفاده می شوند و با توجه به قیمت مناسب و سهولت نصب، قابلیت تردد بالا و عمر طولانی و بکار گیری بهترین قطعات بسیار مناسب است.

انواع مدل راه بند بازویی

راه بند با سیستم الکترومکانیک
راه بند با سیستم الکتروهیدرولیک

راهبند الکترومکانیک

راه بند الکترومکانیک دارای سیستم موتور و گیرباکس می باشد و با زدن دکمه ریموت کنترل یا کلید سلکتور نگهبان مدار سیستم به موتور فرمان حرکت به صورت ساعت گرد یا پادساعت گرد می دهد که با حرکت موتور سیستم گیرباکس به حرکت در می آید.

راهبند الکتروهیدرولیک


راه بند الکتروهیدرولیک با فشار روغن کار می کند و با حرکت موتور و فرمان مدار به موتور مایع روغنی شکل شروع به گردش می کند و باعث حرکت بوم راه بند می شود.

راهبند آکاردئونی

راهبند آکاردئونی وزن بسیار کمی داشته و به راحتی قابل جابجایی می باشد. این راهبند با ۷ ستون در زمان باز شدن قادر است عرض ۲۰۰ سانتی متر را مسدود نماید. ارتفاع استاندارد برای تولید این نوع راهبندها ۱۸۰ سانتی متر بوده که با توجه به نیازسنجی که در محیط انجام می شود، می تواند تا ۲۱۰ سانت افزایش یابد.

راهبند آکاردئونی همانطور که از نامش پیداست شکلی شبیه به یک آکاردئون داشته و قابل جمع و باز شدن می باشد. این راهبند از تعدادی ماژول ستونی تشکیل شده است که هر کدام از این ماژول ها دارای دو چرخ کوچک در زیر خود بوده که قابلیت جابجایی و حرکت را به آن می دهد.

موارد استفاده از راهبند آکاردئونی 

راه بندهای آکاردئونی بیشتر جهت کنترل ورود افراد به یک مکان مورد استفاده قرار می گیرند. مکان هایی از قبیل :

مناطق ملاقات عمومی
ورودی و خروجی پارکینگ
مناطق کنسرت و رویدادها
جلوگیری از ورود به صحنه جرم
هدایت گروه های شلوغ به نقاط خاص

شرکت آپامه صنعت (https://apamehco.com) با در نظر گرفتن شرایط و به خصوص وضعیت ارزی کشور در طی چند سال اخیر به آن مبتلا شده و به صورت یک مشکل جدی با آن دست به گریبان است در کنار تهیه و تولید راه بند های مدرن و برخوردار از استانداردهای روز جهان در داخل کشور و با استفاده از مواد اولیه ارائه شده از سوی تولید کنندگان داخلی، راه بند های با بالاترین کیفیت ممکن و کمترین قیمت ممکن را به شما مشتریان گرامی ارائه می نمایید.

برای کسب اطلاعات بیشتر و اطلاع از قیمت راه بند ها و مشاوره رایگان با شماره  09121097157 تماس بگیرید.

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.