// ۲۴ شهریور ۰۱ ، ۰۱:۳۰

بالابر هیدرولیکی

تولید کننده انواع مدل بالابر هیدرولیکی،آسانسور هیدرولیک و آسانسور شیشه ای، تضمین خرید با بهترین قیمت بازار

با بالاتر رفتن ارتفاع ساختمان های مسکونی به دلیل افزایش جمعیت و بالاتر رفتن میزان تراکم در شهرها،مسئله انتقال به قسمت های بالایی ساختمان ها اهمیتی بسیار فوق العاده را پیدا نموده است. آسانسور یکی از بهترین راه حل هایی است که برای این مشکل به وجود آمد و توانسته تا حد بسیار بالایی به این نیاز پاسخگو باشد. آسانسور دارای انواع مختلفی است که هر نوع آن از کاربری متفاوتی برخوردار می باشد، از انواع آسانسورها می توان به آسانسور هیدرولیکی،آسانسور شیشه ای و غیره اشاره کرد، البته بالابرها همچون بالابر هیدرولیکی نیز در زمره این آسانسورها جای خواهند داشت.

در این مطلب نکات ضروری در مورد بالابر هیدرولیکی،آسانسور هیدرولیک و آسانسور شیشه ای که توسط شرکت آراد صنعت کیان البرز تولید می شود توضیح داده شده است.

بالابر هیدرولیکی

بالابر هیدرولیکی بصورت گسترده برای بالا بردن بارهای سنگین به شکل ماشین آلات و تجهیزات در سطوح مختلف بکار می رود. از ویژگی های بارز بالابر هیدرولیکی می توان به نرمی در حرکت، استهلاک پایین، قابلیت استفاده از رنگ های مختلف(هماهنگ با فضا) عدم نیاز به چاهک و… را می توان نام برد. در آن از مکانیزم تبدیل انرژی هیدرولیکی استفاده می شود. این نوع از بالابرها به دلیل همین مکانیزم هیدرولیکی خود است که توانسته است عنوان ایمن ترین نوع بالابر را به خود اختصاص دهد.

انواع بالابر هیدرولیکی

از انواع بالابرها می توان بالابر فروشگاهی، بالابر هیدرولیکی مغازه ای و همین طور بالابر هیدرولیکی خانگی اشاره نمود. معمولا از بالابر هیدرولیکی بیشتر برای جابجایی بار و وسائل استفاده می نمایند، یکی از کارکرد های اصلی بالابرها می تواند جابجا نمودن معلولین نیز باشد.البته می توان از بالابرها به منظور جابجایی انسان های سالم نیز بهره گرفت.

عملکرد بالابر هیدرولیکی

نوع عملکرد بالابر هیدرولیکی یک مدل عملکرد دو مرحله ای به شمار می رود،یعنی برای بالا رفتن موتور روشن شده، و با فعالیت هیدرولیکی ای که مخصوص این بالابر می باشد،عملیات انجام شده و بالابر به سمت بالا حرکت می نماید. مرحله دوم برای پایین آمدن است که برای انجام این وظیفه شیر برقی مخصوص پایین آوردن آسانسور روشن شده و به این ترتیب آسانسور به سمت پایین حرکت خواهد کرد.

در حقیقت زمانی که موتور روشن می گردد،روغن از مخزن خارج شده و جک هیدرولیک را به سمت بالا هدایت خواهد نمود،و به این ترتیب آسانسور به سمت بالا حرکت خواهد کرد،و برعکس زمانی که شیر برقی روشن می گردد، روغن از تانک در نظر گرفته شده برای جک خارج شده و باعث می شود تا جک به سمت پایین هدایت شود، و با پایین آمدن جک،آسانسور نیز به سمت پایین حرکت خواهد نمود.

قیمت بالابر هیدرولیکی

نمی توان قیمت معینی را برای این محصول تعیین کرد، دلیل اصلی آن البته وجود تورم می باشد، ولی یک دلیل دیگر این است که این نوع از آسانسور به صورتی پیش ساخته آماده نیست، به همین دلیل بسته به محیطی که قرار است در آن نصب گردد،و میزان کاری که عملیات نصب آن لازم خواهد داشت می تواند قیمت را برای ما مشخص نماید.

آسانسور هیدرولیک

آسانسور هیدرولیک

نام آسانسور هیدرولیک نیز دقیقا همانند بالابر هیدرولیکی به دلیل نوع مکانیزم تبدیل انرژی در این مدل آسانسور می باشد و از مکانیزم تبدیل انرژی آن گرفته شده است.این آسانسورها دارای میزان امنیت بسیار بالایی بوده و به میزان بسیار زیادی نیز قادر به افزایش سطح راندمان کاری خود خواهند بود. از نظر میزان هزینه ای که قرار است برای نصب آن ها در نظر گرفته شوند،کاملا به صرفه بوده و میزان استهلاک و خرابی قطعات آن تا حد بسیار اندکی برشمرده می شود.

قیمت آسانسور هیدرولیک

در حالی که آسانسور هیدرولیک را همگی آسانسوری گران قیمت به شمار می آورند، ذکر این نکته خالی از لطف نخواهد بود که، این آسانسور در حقیقت ارزش پولی که برای آن صرف می شود را داراست. به عبارت بهتر می توان این هزینه را نوعی سرمایه گذاری نامید.قیمتی که برای نصب و خرید این آسانسور هیدرولیک صرف می شود به میزان بسیار زیادی به عوامل مختلفی همچون تعداد طبقاتی که آسانسور باید در آن ایفای نقش کرده،تعداد درب هایی که قرار است باز شود، تزئینات و زیبایی اتاقک خود آسانسور، ایجاد به روز رسانی های مختلفی که بر روی آن صورت می گیرد و موارد بسیار دیگری بستگی دارد. در رابطه با قیمت آسانسور هیدرولیک لازم است اشاره کنیم که نوع عملکرد موتور و شیوه انتقال آن به سمت بالا و پایین دقیقا با بالابر هیدرولیکی همخوانی دارد.

مزایای آسانسور هیدرولیک

آسانسور هیدرولیک دارای میزان بازدهی بسیار بالایی بوده و به دلیل مخارج جانبی پایین خود می توانند بازدهی بلند مدت و عمر مفید طولانی ای را برای ما به ارمغان بی آورد. از جمله مزایای بسیار بزرگ این مدل آسانسور این است که نیازی به کندن چاله مخصوص نداشته و در مساحت اندک نیز می تواند به راحتی نصب و راه اندازی شود. سر و صدا نداشته و سرعت خوبی را نیز دارد.با هر دو مدل برق صنعتی و خانگی به خوبی سازگاری داشته و مصرف برق بسیار پایینی را نیز دارد.

یک نکته منفی ای که در آسانسورهای هیدرولیکی به صورتی جدی قابل مشاهده است،مناسب نبودن این آسانسور برای ساختمان های بیش از 5 طبقه می باشد. حتما ضرورت دارد تا آسانسورهای هیدرولیکی را در ساختمان های زیر پنج طبقه نصب نماییم.البته از مزایای آن می توان کم جاگیر بودن آن اشاره کرد، یعنی فضای زیادی از ساختمان را اشغال نمی کند. می تواند به راحتی بارهای سنگین را جابجا نماید،میزان مصرف انرژی آن در هنگام پایین آمدن صفر است و اینکه میزان اطمینان و امنیت آن از سایر مدل های آسانسور بیشتر می باشد.

آسانسور شیشه ای

آسانسور شیشه ای

از آسانسور شیشه ای به عنوان یک آسانسور لوکس و دارای جذابیت های ظاهری بالا یاد می کنند.این آسانسور بیشتر در پاساژ های بزرگ تجاری، منازل دوبلکس به دو صورت مجزای داخلی و بیرونی ساخته می شود. بزرگ ترن مزیت این مدل آسانسور پانوراما جذابیت و زیبایی بسیار بالای آن می باشد. بیشترین استفاده از آسانسورهای شیشه ای برای هتل ها و پاساژهای تجاری است و علت استفاده از آن ظاهر زیبای از بیرون که به نمای ساختمان می بخشد،و نمای دلپذیر و زیبایی است که فرد سوار شده در این مدل از آسانسور شیشه ای از نمای محیط اطراف ملاحظه می نماید.

انواع مدل آسانسور شیشه ای

آسانسور پانوراما دارای انواع متنوعی بوده که از نظر شیوه عملکرد به دو دسته هیدرولیکی و کششی تقسیم بندی می شود، و از نظر نمای اتاق و نوع مدل شیشه ای آن نیز به سبک های آسانسور شیشه ای گرد، و مربعی تقسیم بندی می شود که این تقسیم بندی به دلیل شکل هندسی اتاق آن می باشد.

قیمت آسانسور شیشه ای

بزرگ ترین عامل تاثیرگذار بر روی قیمت آسانسور شیشه ای سبک و نوع حرکتی آن می باشد، آسانسور های کششی قیمتی به مراتب بیشتر از آسانسور های شیشه ای هیدرولیکی دارا هستند. هر چقدر میزان مصالح به کار گرفته شده در ساختار این مدل از آسانسور بیشتر باشد قیمت آن نیز به طبع بیشتر بوده و هر چقدر میزان طبقات بیشتری را پوشش دهد نیز به همین ترتیب قیمتی بیشتر را پیدا خواهد نمود.

برای کسب اطلاعات بیشتر،مشاوره رایگان و سفارش محصولات بالابر هیدرولیکی،آسانسور هیدرولیک و آسانسور شیشه ای میتوانید به سایت آراد صنعت کیان البرز(https://aradsanatkian.com/) مراجعه کنید.

 

 

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.