// ۲۶ مهر ۰۱ ، ۰۰:۳۴

ساختمان هتل اسپیناس پالاس

تور مجازی اسپیناس پالاس هتل

همه ما دوست داریم قبل از انتخاب و رزرو هتل، با امکانات و خدمات آن آشنا شویم. به همین خاطر در این نوشته تصمیم گرفتیم که روایتگر تور مجازی اسپیناس پالاس هتل باشیم و به شما توضیح دهیم که با ورود به این هتل پنج ستاره و مجلل، از چه امکاناتی بهره مند خواهید شد. اگر قصد سفر به تهران را دارید و به دنبال هتلی شیک و لاکچری هستید، در این نوشته با ما همراه باشید تا با دلایل محبوبیت اسپیناس پالاس و امکاناتش آشنا شوید.

موقعیت مکانی هتل اسپیناس پالاس

این هتل در منطقه خوش آب و هوای سعادت آباد تهران قرار دارد. شما می توانید با تاکسی یا آژانس، خودتان را به این هتل برسانید. خوشبختانه خبری از شلوغی و ترافیک در خیابانهای اطراف هتل نیست و آرامش در اطراف اسپیناس پالاس هتل برقرار است.

تنوع اتاق ها و سوئیت های هتل اسپیناس پالاس

در این هتل، شما می توانید از بین اتاق های سینگل، اتاق های دونفره، اتاق های سه نفره، سوئیت رویال، سوئیت جونیور، سوئیت سیگنچر و سوئیت اسکای، واحد دلخواهتان را انتخاب کنید. امکانات اتاق ها و سوئیت های هتل اسپیناس پالاس با هم متفاوت است. خاص ترین سوئیت این هتل، سوئیت اسکای است که در بالاترین قسمت هتل قرار دارد و مجهز به امکانات لوکس و خاص است.

گشت و گذار در اتاق ها و سوئیت های هتل اسپیناس پالاس

زمانی که وارد اتاق یا سوئیت اسپیناس پالاس هتل می شوید، از وجود مبلمان شیک، فرش دستباف، پرده های بلند، تابلوهای نقاشی و وسایل دکوری زیبا شگفت زده می شوید. پنجره های هتل بزرگ و بلند هستند و نور خوبی به داخل فضا وارد می شود. تختخواب ها هم با پتو و ملحفه شیک و تمیز پوشانده شده اند. حوله ها و ملحفه های هر اتاق یا سوئیت، به صورت روزانه تعویض و شسته می شوند.

خدمات روم سرویس در اسپیناس پالاس انجام می شود تا تمام سفارش های خود را درب منزلتان تحویل بگیرید. در تمام طبقات اسپیناس پالاس هتل، اینترنت پرسرعت و رایگان وجود دارد. تلویزیون و تلفن از دیگر وسایل موجود در اتاق ها است. در بعضی از سوئیت ها، دو عدد تلویزیون بزرگ قرار دارد تا مهمانان عزیز بتوانند در اوقات فراغت خود سرگرم شوند.

رستوران اختصاصی هتل اسپیناس پالاس

خدمات رفاهی هتل

در این هتل لاکچری، برای تفریح و ورزش افراد، یک سالن بدنسازی بزرگ و یک مجموعه آبی جذاب وجود دارد.

وجود فروشگاه و مرکز خرید، سالن زیبایی، اتاق ماساژ، خدمات ترانسفر مسافر و تهیه بلیط، کرایه اتومبیل با راننده از دیگر خدمات هتل هستند.

رستوران ها و کافی شاپ هتل اسپیناس پالاس، از شلوغ ترین بخشهای هتل هستند؛ زیرا خوشمزه ترین غذاها و نوشیدنی ها را برای مهمانان هتل سرو می کنند.

اقامت راحت در اسپیناس پالاس

به قدری اسپیناس پالاس هتل لوکس و درجه یک است که با یک بار اقامت در آن، به طرفدار دائمی این هتل تبدیل می شوید و برای سفرهای بعدی خود نیز اقدام به رزرو این هتل مجلل می کنید تا روزهای سفرتان را با آرامش و راحتی سپری کنید.

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.