// ۰۳ آذر ۰۱ ، ۰۰:۱۷

تابستان خود را با چه کالاهایی گذراندید؟

هر کدام از ما بر اساس نیاز و بسته به علاقه و ذائقه خود کالاهای مختلف و متنوعی را خریداری می‌کنیم. حدس می‌زنید پر مخاطب‌ترین محصولاتی که در تابستان توسط مردم خریداری شده‌اند، کدام کالاها بوده‌اند؟ در این گزارش کوتاه پرفروش‌ترین و کم‌فروش‌ترین کالاهای فروخته شده را معرفی می‌کنیم. در ضمن به تنوع قابل توجه محصولات در هر گروه‌ محصولی اشاره خواهد شد.

پرفروش‌ترین و کم‌ترین کالاهای خریداری شده در تابستان:

به گزارش اتاق خبر اکسپرس مگ، در تابستان گذشته حدود ۳۰ میلیون کالا از طریق اسنپ‌اکسپرس خریداری شده که بخشی از آن از طریق کد تخفیف سوپرمارکت اسنپ سفارش داده شده است. از بین ۹۳ گروه کالای سوپرمارکتی، بستنی و فالوده با ۱۱.۱ درصد از کل، پرفروش‌ترین گروه به حساب می‌آید و پس از آن به ترتیب چیپس و پفک،  بیسکویت، کیک و کلوچه و شیر قرار گرفته‌اند.

عموما در هنگام افزایش قیمت‌ها، اولین کالاهایی که از سبد خانواده حذف می‌شوند، کالاهای فرهنگی‌ست و برعکس تنقلات که در اکثر موارد در لیست پرفروش‌ترین محصولات قرار می‌گیرند، خریدهای مرتبط با ورزش و اقلام فرهنگی اولویت پایین‌تری دارند. بر این اساس لوازم ورزشی و محصولات فرهنگی کمترین تعداد فروش را در میان گروه‌های سوپرمارکتی داشته‌اند.

 

 

تنوع محصولات در گروه‌های مختلف:

 در هر گروه از کالاها، برندهای مختلف و متنوعی، کالاهای متفاوتی را عرضه می‌کنند که هر یک طرفداران و خریداران خاص خود را دارند. تنوع این محصولات در هر گروه قابل توجه است و بیش از هفتاد هزار نوع محصول متفاوت (SKU) در تابستان امسال فروخته شده است! به عنوان مثال فکر می‌کنید چند کالا در گروه آدامس، پاستیل و شکلات وجود دارد؟ جواب این سوال حتما از عددی که حدس زدید، بیشتر خواهد بود.

 در تابستان گذشته، فقط در دسته بندی مربوط به آدامس، پاستیل و شکلات، 3885 کالای متمایز و منحصر به فرد (SkU) از طریق این سامانه فروخته شده است. همچنین 2475 قلم کالا در گروه لوازم یکبار مصرف به فروش رسیده است.

 

 

اسنپ ‌اکسپرس سرویس تحویل آنلاین و فوری کالاهای سوپرمارکتی اسنپ، به عنوان سریع‌ترین و در دسترس ترین اپلیکیشن آنلاین فروش کالاهای سوپرمارکتی برای تجربه‌ی خریدی به صرفه و راحت، همراه شماست.

 

 

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.