// ۲۹ آبان ۰۲ ، ۰۲:۳۳

بی شوهرترین کشورهای دنیا

مجرد بودن سخت اسـت، بـه خصوص در روزهای تعطیل. نه خیلی بـه خاطر تعطیلات فی نفسه، بلکه بـه این دلیل کـه دیگران مدام بـه شـما یادآوری میکنند کـه شـما تنها هستید در حالی کـه دیگران در حال تبادل هدایا و غیره هستند. پیدا کردن فردی ارزشمند بـه یک چالش واقعی تبدیل شده اسـت. با این حال، اگر شـما یک پسر هستید، پس پیدا کردن یک دختر باید نسبتاً راحت یا راحت‌تر از یافتن یک پسر باشد. چرا؟

 

خب، اول از همه ی، چون مکان‌های‌ بسیار زیادی وجوددارد کـه تعداد زن ها بـه‌طور طبیعی بسیار بیشتر از مردان اسـت، شـما انتخاب‌های‌ بیشتری دارید. در کشورهایی کـه تعداد زنان بیشتر از مردان اسـت، زنان کسانی هستند کـه برای یافتن کسی کـه آینده خودرا با او بـه اشتراک بگذارند تلاش می کنند. وقتی صحبت از کشورهایی با بالاترین جمعیت زن در جهان می‌شود، نمی‌توان بـه کشورهایی مانند لتونی، لیتوانی یا اوکراین اشاره کرد کـه اکثریت جمعیت ان زن هستند.

ما 17 کشور با بالاترین جمعیت زن را فهرست کردیم کـه شانس شـما برای ملاقات با یک زن بسیار بالاست. عده ای از این کشورها نسبتاً کوچک هستند، اما عده ای از آن ها خانه میلیونها نفر هستند کـه بـه معنای انتخاب زیادی برای شماست. بر اساس این گزارش، در جهان بـه ازای هر 100 زن، 101.1 مرد وجوددارد، اما قبل از این کـه اجازه دهید این آمار شـما را مایوس کند، صبر کنید تا نسبت زن بـه مرد را برای کشور های موجود در فهرست ما ببینید.

17. آنتیگوا و باربودا

علاوه بر سواحل زیبا، چیزهای بیشتری در آنتیگوا و باربودا خواهید یافت. تعداد زنان بـه طور قابل توجهی بیشتر از مردان دراین جزایر اسـت.

16. جزایر ویرجین ایالات متحده

حدود 52 درصد از جمعیت جزایر ویرجین را زنان تشکیل می دهند کـه بـه این معنی اسـت کـه اگر تصمیم بـه بازدید از این مکان بگیرید، شانس شـما در آنجا بسیار خوب اسـت.

15. مجارستان

این کشور اروپایی علاوه بر تاریخ هیجان انگیز و معماری زیبا، جذابیت دیگری برای پسران دارد. در مجارستان بـه ازای هر 100 مرد 110 زن وجوددارد، بنابر این شاید بهتر باشد در آینده بـه این کشور سفر کنید.

14. آروبا

اگر قصد بازدید از این جزیره زیبا را دارید، خوشحال خواهید شد کـه بدانید این جزیره یکی از مکان هایی اسـت کـه زنان اکثریت جمعیت را تشکیل می دهند. بـه ازای هر 100 مرد 110 زن در آروبا وجوددارد.

13. جمهوری مولداوی

جمهوری مولداوی در شرق اروپا بین رومانی و اوکراین واقع شده اسـت و بـه ازای هر 100 مرد حدود 111 زن دارد کـه رتبه سیزدهم را در فهرست کشور های دارای بیشترین تعداد زن در جهان دارد.

12. السالوادور

وضعیت در السالوادور نیز مشابه اسـت، جایی کـه حدود 52 درصد از جمعیت ان زن هستند. یعنی بـه ازای هر 100 مرد حدود 111 زن. السالوادور کـه کوچک‌ ترین اما پرجمعیت‌ترین کشور آمریکای مرکزی اسـت، علاوه بر نسبت جذاب زن بـه مرد، جاذبه‌های‌ بسیاری دارد. دلیل بیشتری برای بازدید از این کشور اسـت.

11. گرجستان

گرجستان، کشوری در منطقه قفقاز اوراسیا، خانه تقریبا چهار میلیون نفر اسـت. خبر خوب این اسـت کـه طبق داده‌هایی کـه ما پیدا کردیم، تعداد زنان دراین کشور بـه طور قابل توجهی بیشتر از مردان اسـت. بـه ازای هر 100 مرد در گرجستان حدود 112 زن وجوددارد و ما حدس می زنیم کـه تعداد زیادی زن مجرد در آنجا وجود داشته باشد.

10. گوادلوپ

گوادلوپ، یک منطقه ماورای دریای فرانسه، با حدود 112 زن بـه ازای هر 100 مرد، در فهرست کشور های دارای بیشترین تعداد زن در جهان درسال 2018 در رتبه دهم قرار گرفت.

9. چین، هنگ کنگ SAR

نتایج مشابه سایر کشور های موجود در فهرست اسـت، حدود 53 درصد از کل جمعیت در چین، هنگ کنگ SAR، زن هستند.

8. استونی

ما در حال ادامه فهرست کشور های دارای بیشترین تعداد زن در جهان با استونی، یکی از کشور های حوزه بالتیک هستیم، بـه ازای هر 100 مرد، 115 زن وجوددارد زیرا اکثریت جمعیت زن هستند. با جمعیتی کمی بیش از یک میلیون نفر، ممکن اسـت بـه نظر کشوری نباشد کـه در ان احتمال دارد بلافاصله با یک زن ملاقات کنید، اما با توجه بـه این واقعیت کـه تعداد زنان دراین کشور اروپایی بیشتر از مردان اسـت، شانس با شماست.

7. بلاروس

با بیش از 53 درصد از کل جمعیت، بلاروس در فهرست کشورهایی کـه بیشترین تعداد زن را در جهان دارند، در رتبه هفتم قرار دارد.

6. فدراسیون روسیه

احتمالاً کسی نیست کـه در مورد زیبایی و جذابیت زنان روسی چیزی نشنیده باشد. ظاهرا آن ها بسیار جذاب هستند و حدس بزنید چیست؟ در فدراسیون روسیه نیز تعداد زنان بـه طور قابل توجهی بیشتر از مردان اسـت. در روسیه بـه ازای هر 100 مرد حدود 116 زن وجوددارد. خبر عالی برای هر مردی کـه بـه زودی بـه آنجا سفر می‌کند.

5. اوکراین

اوکراین بیش از 42 میلیون نفر را در خود جای داده اسـت و حدود 53.9 درصد از کل جمعیت این کشور زن هستند. اگر این شـما را تشویق نکند، چه خواهد شد؟

4. لیتوانی

اندکی کمتر از مرز، لیتوانی بـه ازای هر 100 مرد، 117 زن دارد. این کشور واقع در شمال شرقی اروپا یکی از سه کشور بالتیک اسـت و زمانی یک امپراتوری نیرومند بوده اسـت. اگر قبلاً بـه بازدید از اینبخش از اروپا فکر نمی‌کنم، شاید اکنون بخواهید.

3. مارتینیک

شانس شـما برای ملاقات با یک زن در مارتینیک باید بسیار بالا باشد زیرا زنان بیش از 53٪ از کل جمعیت را تشکیل می دهند. اگر بـه دنبال ملاقات با کسی هستید، این منطقه زیبای بیرون از کشور فرانسه کـه در شرق دریای کارائیب قرار دارد، میتواند مقصد بعدی تعطیلات شـما باشد.

2. لتونی

یکیدیگر از ایالت های‌ بالتیک از نظر درصد جمعیت زنان رتبه بسیار بالایی دارد. دومین کشور در فهرست کشورهایی کـه بیشترین تعداد زنان مجرد را دارند، لتونی اسـت کـه اکثریت جمعیت ان زن هستند. این کشور در شمال اروپا واقع شده اسـت و نزدیک بـه دو میلیون نفر در ان زندگی می کنند.

1. کوراسائو

این باید برای بچه ها بسیار جذاب بـه نظر برسد، درست اسـت؟ عدد یک در بین کشورهایی کـه بیشترین تعداد زن را در جهان دارند، کوراسائو، منطقه کارائیب هلند، با 121 زن در هر 100 مرد اسـت. کوراسائو جزیره ای در جنوب دریای کارائیب اسـت کـه در شمال سواحل ونزوئلا قرار دارد. این مقصد توریستی بسیار جذاب چیزهای زیادی برای ارائه دارد و چه کسی میداند، حتی ممکن اسـت عشق زندگی خودرا در آنجا پیدا کنید.

منبع » سایت تالاب

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.