// ۰۹ آذر ۹۹ ، ۰۳:۳۱

بیوگرافی کریس رونالدو

کریستیانو رونالدو بازیکن مطرح کشور پرتقال به عنوان یک فوتبالیست محبوب در جهان شناخته می‌شود. کسانی که به ورزش پرطرفدار فوتبال علاقه‌مند هستند و افرادی که حتی علاقه چندانی به ورزش فوتبال ندارند این شخصیت معروف را می‌شناسند. کریستانیو رونالدو دوس سانتوس آویرو متولد ۵ فوریه ۱۹۸۵ در شهر فونچال پرتغال است که زندگی پرفراز و نشیبی داشته است. این مهاجم بلند قامت که دارای قد ۱٫۸۵ سانتی متر است به عنوان یکی از برترین فوتبالیست‌های جهان محسوب می‌شود.

آشنایی با بیوگرافی و زندگی شخصی کریس رونالدو بسیار هیجان انگیز است که در ادامه به آن می‌پردازیم. این شخصیت برتر ورزشی در خانواده‌ای فقیر متولد شد. کریس رونالدو یا CR7 علاقه زیادی به شخصیت پاتریک کلایورت، بازیکن فوتبال داشت به گونه‌ای که اعضای خانواده وی را در محیط خانه کلایورت صدا می‌زدند. اگر از علاقه‌مندان شخصیت کریس رونالدو هستید تا پایان همراه ما باشید.

عکس کریستیانو رونالدو

زندگی‌نامه کریس رونالدو

با توجه به این که رونالدو در یک خانواده نسبتاً فقیرمتولد شد، توان خرید توپ را نداشت به همین خاطر با استفاده از لنگه جوراب‌های خود توپ ورزشی برای خود مهیا می‌کرد تا بتواند با آن سرگرم شود. علاقه زیاد وی به ورزش فوتبال از همان ابتدا مشخص بود. معلم ابتدایی کریس رونالدو درباره علاقه شدید وی به فوتبال اذعان داشت: زمانی که کریس وقت آزاد پیدا می‌کرد به ورزش فوتبال می‌پرداخت.

رونالدو دارای یک برادر به نام هوگو و دو خواهر به اسم‌های آلما و لیلیانا کاتیا است و به عنوان کوچک‌ترین فرزند خانواده شناخته می‌شود. زمانی که رونالدو ۲۰ سال داشت پدر خود را به دلیل بیماری کبد از دست داد. از دست دادن پدر به دلیل اعتیاد ناشی از الکل باعث شد تا رونالدو اعلام کند که هیچ وقت الکل نمی‌نوشد. کریس رونالدو دارای دین مسیحیت است که در جهان طرفداران بسیار زیادی دارد. ویژگی‌های منحصر به فردی کهدر شخصیت وی وجود دارد باعث محبوبیت فراوان کریس شده است.

زندگی ورزشی کریس رونالدو

کریس رونالدو در ابتدا، فوتبال خود را به صورت رسمی در تیم آندورینها آغاز کرد. پس از گذشت دو سال به باشگاه اسپورتینگ لیسبون ملحق شد که در اینزمان با توجه به سبک بازی درخشانی که ارائه داد توسط الکس فرگوسن مربی وقتِ منچستر یونایتد مورد توجه قرار گرفت. علاقه فرگوسن به کریس رونالدو بسیار زیاد بود به گونه‌ای که در سال ۲۰۰۳ با قراردادی نسبتاً سنگین (۱۶ میلیون یورو) به این تیم لیگ برتری در کشور انگلیس پیوست.

افتخارات زیادی که در طول سال‌های بازی در منچستر یونایتد نصیب کریس رونالدو شد بسیار زیاد بود. قهرمانی در جام حذفی و لیگ برتر انگلستان باعث شد تا رونالدو به یک بازیکن مطرح در جهان شناخته شود. وی تا سال ۲۰۰۹ در تیم منچستر یونایتد مشغول به بازی بود اما پس از آن با قرارداد ۹۴ میلیونیورویی به تیم اول مادرید پیوست. این انتقال باعث شد تا کریس رونالدو به عنوان گران قیمت‌ترین فوتبالیست جهان شناخته شود.

کریس رونالدو در تیم رئال مادرید توانست به قهرمانی‌های متعددی دست پیدا کند. قهرمانی در جام حذفی، لالیگا و جام باشگاه‌های اروپا از جمله افتخارات کریس رونالدو با تیم اول مادرید بوده است. رونالدو با به ثمر رساندن ۵۱ گل در یک فصل توانست رکورد تاریخ باشگاه رئال را بشکند. در حال حاضر رونالدو به عنوان برترین گلزن تاریخ رئال مادرید در لیگ اسپانیا محسوب می‌شود و پس از مسی در جایگاه دوم بهترین گلزنان تاریخ لالیگاست و سایت بازی انفجار یکی از سایت های ورزشی که کریس رونالدو آن را دنبال میکند.

کریس رونالدو پس از گذراندن یک دوره درخشان در تیم رئال مادرید در سن ۳۴ سالگی به تیمیوونتوس پیوست. ستاره پرتغالی پس از ۹ سال تلاش در برنابئو و شکستن رکوردهای متعدد راهییوونتوس شد. طبق آمارهایاعلام شده کریس رونالدو ۷ بار به عنوان بهترین گلزن فصل لیگ قهرمانان انتخاب شده است.

درآمد رونالدو چقدر است

شاید در ذهن بسیاری از افراد این سؤال مطرح باشد که درآمد کریس رونالدو چقدر است. با توجه به این که کریس رونالدو در حال حاضر در کشور ایتالیا و در تیمیوونتوس مشغول به بازی است، طبق محاسبات انجام شده به تومان، می‌توان گفت که کریس رونالدو در هر ثانیه چیزی حدود ۸٫۴۰۰ تومان کسب می‌کند که این مقدار در هر ساعت به بیش از ۳۰ میلیون تومان می‌رسد. در واقع با یک محاسبه سر انگشتی می‌توان بیان کرد که کریس رونالدو به عنوان یکی از افراد پردرآمد ورزشی محسوب می‌شود که حدود ۷۳۰ میلیون تومان در روز درآمد دارد.

شاید جالب باشد بدانید که کریس رونالدو علاوه بر فعالیت سایت ورزشی ریچ بت در اینستاگرام نیز درآمدزایی می‌کند. درآمد کریس رونالدو از شبکه اجتماعی حدود ۴۸ میلیون یورو است که مبلغ قابل توجهی محسوب می‌شود. کریس رونالدو در تیم یوونتوس به صورت سالیانه چیزی حدود ۳۴ میلیون یورو دریافت می‌کند. که از را ه تبلیغات در اینستاگرام بخشی از درامد اوست و در بازی انفجار ورزشی نیز شرکت دارد.

ویژگی‌های کریس رونالدو

رونالدو به عنوان یک شخصیت محبوب و کلیدی در جهان محسوب می‌شود که طرفداران زیادی دارد. ویژگی‌های کریس رونالدو به دو بخش ویژگی‌هایروحی روانی و جسمی تقسیم بندی می‌شود. از لحاظ ورزشی و جسمی رونالدو به عنوان یک بازیکن سرعتی شناخته می‌شود که تکنیک‌های فردی زیادی دارد. رونالدو به عنوان رکورددار بلندترین پرش در بین فوتبالیست‌های جهان است که نشان از قدرت بدنی وی دارد. این ستاره پرتغالی در دوران ورزشی خود توانسته است ۴ توپ طلا کسب کند. شوت‌های CR7 بسیار ویرانگر است که همین امر وی را نسبت به سایر بازیکنان متمایز می‌کند.

از لحاظ روحی و روانی کریس رونالدو به عنوان یک بازیکن رهبر در زمین محسوب می‌شود. حضور رونالدو در زمین باعث دلگرمی بازیکنان خودی شده و وجود وی باعث تضعیف روحیه بازیکنان حریف می‌شود. رونالدو یک بازیکن پرتلاش و سخت کوش است که بسیاری از افتخارات کسب شده وی به دلیل همین ویژگی است. یک رژیم غذایی مناسب به وی کمک کرده است تا بتوانید همیشه در اوج قرار داشته باشد.

ایستادگی تا آخرین لحظه از جمله ویژگی‌های مثبت کریس رونالدو است که تا آخرین لحظه برای هدف خود می‌جنگد. جاه طلبی این بازیکن باعث شده است تا انگیزه مضاعف کسب کند و بتواند به اهداف خود در زندگی برسد. کریس رونالدو با زندگی در یک خانواده فقیر به یک بازیکنان پولدار و محبوب تبدیل شده است. با الگو گرفتن از زندگی ورزشی و ویژگی‌های فردی این شخصیت می‌توان به موفقیت‌های زیاد دست پیدا کند.

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.