// ۱۹ مرداد ۰۱ ، ۰۰:۳۷

بهترین محصولات چرم

بهترین و باکیفیت ترین برندهای چرم پامچال در سال 2022

چرم طبیعی موادی است که از گذشته دور تاکنون یار و همراه همیشگی انسان بوده است. محافظت از بدن انسان در برابر سرما و گرما، جلوگیری از نفوظ آب و رطوبت، جلوگیری از ایجاد شدن حساسیت های پوستی و ... همگی از مزیت های مهم چرم است؛ اما با توجه به پیشرفت تکنولوژی و وارد شدن چرم های مصنوعی به بازار، یافتن فروشگاهی معتبر و قابل اعتماد برای عموم کمی دشوار شده است. در این نوشتار قصد داریم شما را با یکی از معتبرترین و بزرگ ترین فروشگاه های محصولات چرمی آشنا کنیم و برندهای محبوب آن را بررسی کنیم، با ما همراه باشید.

بهترین برندهای معروف محصولات چرم

همانطور که گفته شد، چرم یکی از محبوب ترین متریال هایی است که از گذشته دور تا کنون از محبوبیت زیادی برخوردار بوده است. انتخاب نوع چرم بستگی به شرایطی دارد که بهتر است پیش از خرید با آن ها آشنا شوید.

ران اند والک(Run and walk)

کفش R&W

این برند که در اختصار R&W نام دارد یکی از محبوب ترین برندهای کفش چرمی است. همانطور که از نام آن پیدا است، کفش های r&w معمولاً برای دوندگی و پیاده روی های طولانی مورد استفاده قرار می گیرد. البته بهتر است بدانید که استفاده از کفش ها r&w تنها در کفش های ورزشی خلاصه نمی شود؛ برای طراحی کفش های اداری نیز از این برند استفاده می شود. پوشیدن کفش برای زمان های زیاد و خستگی پا در طول روز از مشکلاتی است که موجب شده است تا برند R&W یکی از برندهای معروف کفش های اداری شود. بنابراین بهتر است جهت خرید کفش چرم اداری زنانه، به دنبال برند R&W باشید.

فمیلی(Family)

یکی دیگر از برندهای معروف کفش چرم زنانه، برند Family است. حتماً تاکنون کفش های شیک و جذاب چرمی را در خیابان دیده اید که هم شباهت زیادی به کفش های اسپرت و مجلسی دارند. برند فمیلی بیشتر مناسب محیط های معمولی مانند است(نه خیلی مجلسی نه خیلی اسپرت). برندی که در همه مکان زبان زد همه است و راحتی را به پاهای شما هدیه می دهد. معمولاً این برند در رنگ ها و شکل های متنوعی طراحی می شود و یکی از راحت ترین مدل کفش های چرم به شمار می رود.

پامچالی(Pamchalli)

کفش پامچالی

برند پامچالی یکی از برندهای منحصر به فرد و معروف می باشد که بهتر است کمی درباره آن بدانید. این برند که برای کفش های تابستانه و کیف های چرمی طراحی شده است، از محبوبیت بسیاری نسبت به دیگر برندهای مذکور برخوردار است. کفش های کالج زنانه، کفش های مجلسی، پاشنه بلندها و صندل ها از رایج ترین محصولات برند پامچالی است. رویه کفش و استر این برند کاملاً چرم طبیعی است و زیره بیرونی آن از جنس میکرولایت است که راحتی را برای شما به ارمغان می آورد. این برند که یک برند محبوب ایرانی است که تنها در فروشگاه بزرگ چرم پامچال به فروش می رسد. همچنین کیف های کولی، دوشی و مجلسی توسط این برند طراحی می شوند جذابیتی همچون برندهای خارجی را به همراه دارند.

سیلور(Silver)

اگر شما هم یکی از علاقه مندان به کفش های عروسکی و ظریف البته از نوع چرم طبیعی هستید، توصیه ما برند سیلور است. کفش هایی که توسط این برند طراحی می شوند از ظرافت و زیبایی خاصی برخوردارند و بهترین گزینه برای پاهای ظریف به شمار می روند.

نیکولاس(Nicolas)

این برند هم یکی دیگر از برندهای معروف کفش های اسپرت و تابستانه است. با خرید کفش اسپرت زنانه نیکولاس، زیبایی و دوام را به خود هدیه دهید. این برند نیز از چرم طبیعی در لایه داخلی و بیرونی خود استفاده کرده است که از ورود رطوبت به داخل کفش جلوگیری می کند. از این برند در صندل های جذاب تابستانه نیز استفاده می شود و جالب است بدانید که طراحی این برند به شکلی است که هیچوقت قدیمی نمی شود و ظاهر خود را برای مدت طولانی حفظ می کند.

بهترین مدل کیف های سال 2022

کیف dayclas

کیف زنانه یکی دیگر از اصل های جذابیت در خانم ها است به خصوص اگر از جنس چرم باشد. امروزه چرم طبیعی در تمامی مدل های کیف زنانه به کار می رود و مقاوت کیف را چندین برابر کرده است. ترکیب چرم با کیف های دوشی، کولی، دستی، جیبی و... موجب شده تا علاوه بر زیبایی، مقاوت کیف ها چند برابر شود. بهتر است بدانید که برند dayclass و pamchalli در سال 2022 توانستند رتبه بهترین برند کیف را به خود اختصاص دهند. ترکیب برزنت اصل و چرم طبیعی در کیف های dayclass و طراحی بسیار جذاب آن موجب شد تا محبوبیت این برند به شکل چشمگیری افزایش یابد. در رابطه با کیف های pamchalli نیز باید بگوییم که استفاده از چرم طبیعی و دوخت دولایه آن، دو اصل مهم در خرید کیف زنانه است که موجب پرطرفداری این مدل کیف شده است. همچنین رنگ ها و طرح های متنوع در این مدل کیف را می توان از مزایای مهم آن دانست.

سخن آخر

امروزه کمتر کسی است که چرم پامچال را نشناسد و با محصولات محبوب آن آشنا نباشد. استفاده از چرم طبیعی و قیمت های به صرفه موجب شده تا این برند ایرانی تبدیل به یکی از پرطرفدارها شود. همچنین مزیتی که این برند نبست به دیگر آنلاین شاپ های ایران دارد این است که با خرید هرگونه محصول، امکان تعویض آن نیز وجود دارد؛ این موضوع مزیتی است که کمتر در آنلاین شاپ ها دیده باشید. مهم نیست محصولی که قصد خرید آن را دارید چه باشد، پس از دریافت به راحتی می توانید محصول مذکور را مرجوع کنید.

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.