// ۰۲ بهمن ۰۱ ، ۰۱:۳۷

بهترین روش ریشه کنی حشرات موریانه، ساس وکنه کبوتری چیست؟

سمپاشی ساس

هجوم گسترده حشره موذی مخربی مثل موریانه درتمامی نقاط ایران مخصوصا شیراز،کرج،بوشهروخوزستان وبندرعباس ما رابراین داشت که اطلاعات بیشتری اززندگی  ونحوه صحیح سمپاشی موریانه دراختیارشما عزیزان قراربدهیم.

لازم است بدانید ۸۰ درصدموریانه های ایران ازنوع زیرزمینی subterraniean termite هستندکه متاسفانه خیلی مخفی کار و همه چیزخوارهست یعنی اگرمنزل شما ازسیمان وگچ وبتون ساخته شده ازبابت هجوم موریانه  خیالتون راحت نیست و۲۰درصد دیگرشامل موریانه های خرمن داریا Hodo termitidae هستند که باسموم مخصوص وروشهای فیزیکی مهارکننده ساختمانهاکنترل میشوند اما ۱۰درصد موریانه ها موریانه چوب ترهستند که درایران زیادقابل توجه نیستن.دریک کلنی موریانه زیرزمینی حدود۲الی ۵ ملیون موریانه حضوردارد که ۷۰درصداینها طبقه کارگرهستند .وظیفه کارگران تغذیه ونگهداری ازموریانه های دیگرمثل سربازان وپادشاه وملکه ونوزادان می باشد.بنابراین بهترین روش ازبین بردن موریانه روش بکاربردن طعمه های جذاب ومهندسی شده میباشد که دراختیارکارگران قراربگیرد واین طعمه ازطریق کارگران به همه ی افرادکلنی برسد وبا تغیرات متابولیکی که درساختاربدن موریانه ها ایجاد میکند که درنهایت به مرگ همگی ختم میشود .البته یک شرکت موریانه زدایی مطمئن ومعتبرتنها به طعمه گذاری اکتفا نمیکند بلکه درکناراین روش بسیارخوب بابکاربردن روشهای تلفیقی وابتکارعمل تخصصی شمارابرای همیشه ازشرموریانه خلاص میکند.

اگر از حضورموریانه ها درمنزل خود رنج میبرید بهترین کاراین است که سراغ روشهای سنتی نروید چون باعث میشه اوضاع بدتربشه

سمپاشی موریانه

برای مثال، اگر شما تعدادی موریانه در منزل خود مشاهده کنید و به صورت خودسرانه اقدام به استفاده از حشره کش نمایید، نه تنها باعث ریشه کنی موریانه نمی شوید، بلکه باعث می شوید تا موریانه ها مسیرهای جدیدی در منزل یا محل کار شما برای فرار از سم ایجاد کنند که طبیعتا باعث آسیب بیشتر به بافت ساختمان شما می شود؛ چرا که ملکه موریانه می تواند تا روزی 30 هزار تخم بگذارد.وتا پنجاه سال عمرکند وملکه تحت شرایط خاص دراتاق مخصوص خود نگهداری میشود وحتی هربارکه غذای جدیدی را میخواهد تناول کند غذای جدید ابتدا باید توسط  یک عده سرباز به عنوان پیش مرگ  تست شود اگر درظرف چندروز برای آنها مشکلی پیش نیاد با خیال راحت آن غذای نیمه هضم شده را دردهان ملکه قرار میدهند.وهرمشکلی برای کلنی پیش بیاد فورا عده ای سرباز جان نثارهستند که باشرایط بحرانی بجنگند وآرامش را به کلنی برگردانند پس  تا زمانی که ملکه از بین نرود، مشکل شما حل نخواهد شد.

همینطورجهت سمپاشی ساس توصیه میکنیم سراغ روشهای سمپاشی وخریدسموم فسفره وغیره نروید.ساس حشره ای است خونخوار که می تواند آثار حساسیت والرژی بر روی بدن بعضی ازافراد ایجاد نکند و تا مدت ها متوجه گزش این حشره نشویم. این حشره نیز با سموم خانگی از بین نمی رود و تنها رشد جمعیت آن کمتر می شود روش سمپاشی ساس باید بتوانددریک مرحله بطورصددرصد خودحشره وتمامی تخمها را ازبین ببرد درغیراینصورت سالها درگیر ساس خواهیدبود. برخی از مشتریان ما حتی تا 3 سال با شرکت های مختلف اقدام به پاک سازی این حشره کرده اند، اما به هیچ عنوان موفق نبوده اند. اما حشره ساس باتخگذاری روزانه وپوشش خاص سطح تخم نیازبه روشهای تخصصی وسموم تخصصی دارد که صددرصدازطریق تنفسی مسموم گردد تا ریشه من شود. همراه شرکت سمپاشی تخصصی آریا درعرض یک روزشمااز شر ساس ها خلاص می شوید و همچنین ضمانتنامه کتبی 2 ساله کتبی مهموربه مهرشر کت نیز دریافت خواهید کرد.

اما سمپاشی کنه کبوتری آرگاس:

پذیرایی از پرندگانی مثل کبوترویاکریم دربالکن وتغذیه روزانه انها گاهی اوقات باعث دردسربزرگی برای افراد خانواده پیش بیاد.

کنه کبوتری ارگاس نوعی حشره خونواراست که به راحتی ازبدن کبوترجدا شده وبه سمت انسان جذب میشود این حشره با گزش انسان می تواند باعث بروز بیماری شود وباعث سلب آسایش افراد خانواده گردد. کنه کبوتری بیشتردرفصل بهاروتابستان همراه با لانه سازی وتخگذاری پرندگان دربالکنها وتراس ها واردمنازل شده ودرهرمرحله صدها تخم میگذارد  که به راحتی و با سمپاشی معمولی شخانگی از بین نمی رود.

سمپاشی کنه کبوتری

اما راه حل چیست؟

در ابتدا باید به شما بگوییم برای مشاوره‌ی رایگان در خصوص شناسایی حشراتی که در منزل مشاهده می‌کنید، می‌توانید با کارشناسان زبده‌ی ما تماس بگیرید تا بتوانیم در این خصوص به شما کمک کنیم.

شماره‌های تماس جهت مشاوره با متخصص حشره‌شناس  09120326369 | 02166767732 | 02188673502

حشرات موذی مثل موریانه درشرایط اب وهوایی گرم ومرطوب مثل بوشهر،بندرعباس واهوازهجوم گسترده تری دارند بطوریکه موریانه های زیرزمینی اگردرمنازل شیراز وتهران فاصله دوطبقه ساهتمان را درطی یکسال طی میکند درشهربوشهر این زمان به دوهفته میرسد بنابراین درهرشرایط آب وهوایی مبارزه ونوع سمپاشی موریانه متفاوت است .

سمپاشی ساس وسمپاشی کنه کبوتری نیز باتوجه به نوع بیولوژی خاص هرحشره درهرشهری ازاستانهای کشورمان متفاوت است .مثلا سمپاشی ساس درکشتی وشناورکه وسط دریا قراردارد ورطوبت ۹۰ درجه راتجربه میکند بانوع سمپاشی ساس درتهران کاملا متفاوت خواهدبود .

دو شرط مهم برای سپردن کار سمپاشی منزل خود به یک شرکت، نیاز است؛ اول اینکه برای سمپاشی حشرات بهتر است از یک شرکت سمپاشی معتبر کمک بگیرید تا سلامت شما در هنگام سمپاشی به خطر نیفتد و کار سمپاشی به بهترین نحو ممکن انجام شود. شرکت سمپاشی آریا دارای مجوزهای مختلف از وزارت صنعت، معدن و تجارت و همچنین پروانه بهداشتی می باشد که کلیه ی این مجوزها بروی وب سایت ما قابل مشاهده است.

دومین شرط مهم تضمین خدمات است. شرکت ما با ارائه ی ضمانتنامه کتبی دو ساله، گام مهمی در راستای اعتمادسازی برای مشتریان عزیز برداشته است.

به یاد داشته باشید با توجه به اثرات نامناسب سموم شیمیایی بر روی بدن انسان و طبیعت، شرکت سمپاشی آریا کلیه ی پروژه های سمپاشی  را همگام با کشوراسترالیا وامریکا انجام میدهد وکلیه سموم ارگانیک وطعمه ها را از امارات وارد میکند، این سموم برای انسان ضرری ندارند و به صورت کاملا علمی و بر اساس آخرین یافته ها تهیه و استفاده می شوند.

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.