// ۲۹ مهر ۹۸ ، ۲۳:۲۸

اولین فیلم بلند سینمایی حمید بهرامیان با عنوان ملاقات با جادوگر مقابل دوربین رفت و با پیوستن دو بازیگر جدید لیست بازیگران این فیلم تکمیل شد.

علیرضا خمسه و نسیم ادبی دو بازیگر جدید ملاقات با جادوگر هستند که به زودی در این فیلم و در کنار بازیگران سرشناس مقابل دوربین خواهند رفت.

لیست بازیگران فیلم ملاقات با جادوگر تکمیل شد

حمید بهرامیان بازیگر سریال از یاد رفته اولین فیلم سینمایی اش را به تهیه کنندگی حمید اعتباریان مقابل دوربین برد و با پیوستن دو بازیگر جدید لیست بازیگران این فیلم سینمایی تکمیل شد.

حمید و بهرام بهرامیان کارگردان و بازیگر ملاقات با جادوگر

تصویربرداری ملاقات با جادوگر در تهران و جنوب کشور انجام میشود و بهرام بهرامیان کارگردان مشهور کشورمان هم در تجربه ای متفاوت دراین فیلم سنیمایی ایفای نقش میکند.

نسیم ادبی بازیگر جدید ملاقات با جادوگر

بازیگران فیلم ملاقات با جادوگر عبارتند از : علیرضا خمسه، نسیم ادبی ،مانی حقیقی، امیرمهدی ژوله ،هستی مهدوی و بهرام بهرامیان در فیلم ملاقات با جادوگر ایفای نقش کرده اند.

در خلاصه داستان ملاقات با جادوگر آمده است:جناب سرهنگ برادری کن ما رو بگیر، من از خجالتت در میام!

گریم امیرمهدی ژوله در فیلم ملاقات با جادوگر

ملاقات با جادوگر اثری کمدی است که نویسندگی آن را امیرمهدی ژوله برعهده داشته است و با گریمی متفاوت در این فیلم سینمایی ایفای نقش میکند.

 

 

عوامل فیلم ملاقات با جادوگر در بندرعباس

عوامل ساخت فیلم ملاقات با جادوگر عبارتند از:کارگردان:حمید بهرامیان، تهیه کننده:حمید اعتباریان، نویسنده:امیرمهدی ژوله،مجری طرح و مدیر تولید:حسن مصطفوی ، مدیر فیلمبرداری محمدرضاسکوت، مدیر صدابرداری :نظام کیایی، طراح صحنه و لباس:مجید لیلاجی، طراح چهره پردازی:علی بهرامی فر، برنامه ریز و سرپرست گروه کارگردانی :رضا سخایی، دستیار اول کارگردان:سعید آهنج، عکاس:احمدرضا شجاعی، منشی صحنه:آتوسا شاه سیاه، دستیار تولید :محمدرضا دلنوازی، مدیر تدارکات:مجید لعل سنجیان، مشاور رسانه ای :منصوره بسمل، سرمایه گذاران:سید جواد حسینی و حمید اعتباریان.

 

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.