// ۲۱ تیر ۹۸ ، ۲۰:۰۰

آموزش های رزمی و نظامی به دختران پیشمرگه در یک اردوگاه در اربیل مرکز اقلیم کردستان عراق دهها دختر کُرد تحت آموزش نظامی قرار دارند.

به گزارش چفچفک، بیش از 300 داوطلب در این اردوگاه که در شرق اربیل قرار دارد آموزش های رزمی و نظامی می بینند.

یکی از فرماندهان پیشمرگه که مسئول آموزش این دختران است می گوید داوطلبان در چهار ماه انواع آموزش کار با سلاح های سبک و متوسط را می گذرانند و وظایفی که بر عهده آنان قرار داده می شود می پذیرند.

به گفته این فرمانده، دختران پیشمرگه وظیفه دفاع از جنوب اربیل و برقراری امنیت در مراکز و پایگاه های پیشمرگه را عهده دار خواهند بود.

او از اینکه مقامات کردستان هیچ گونه کمک مالی به آنان نکرده گله مند است و می گوید اگر کمک صورت گیرد عملکرد پیشمرگه ها بهتر خواهد شد.

فرماندهانی که دختران پیشمرگه را آموزش می دهند دارای تجربیات فراوانی بوده و در جنگ با گروه تروریستی داعش نیز حضور داشته اند.

آموزش های رزمی و نظامی,دختر کُرد,دختران پیشمرگه,پیشمرگه ها,کردستان عراقآموزش های رزمی و نظامی,دختر کُرد,دختران پیشمرگه,پیشمرگه ها,کردستان عراقآموزش های رزمی و نظامی,دختر کُرد,دختران پیشمرگه,پیشمرگه ها,کردستان عراقآموزش های رزمی و نظامی,دختر کُرد,دختران پیشمرگه,پیشمرگه ها,کردستان عراقآموزش های رزمی و نظامی,دختر کُرد,دختران پیشمرگه,پیشمرگه ها,کردستان عراقآموزش های رزمی و نظامی,دختر کُرد,دختران پیشمرگه,پیشمرگه ها,کردستان عراقآموزش های رزمی و نظامی,دختر کُرد,دختران پیشمرگه,پیشمرگه ها,کردستان عراقآموزش های رزمی و نظامی,دختر کُرد,دختران پیشمرگه,پیشمرگه ها,کردستان عراقآموزش های رزمی و نظامی,دختر کُرد,دختران پیشمرگه,پیشمرگه ها,کردستان عراقآموزش های رزمی و نظامی,دختر کُرد,دختران پیشمرگه,پیشمرگه ها,کردستان عراقآموزش های رزمی و نظامی,دختر کُرد,دختران پیشمرگه,پیشمرگه ها,کردستان عراقآموزش های رزمی و نظامی,دختر کُرد,دختران پیشمرگه,پیشمرگه ها,کردستان عراقآموزش های رزمی و نظامی,دختر کُرد,دختران پیشمرگه,پیشمرگه ها,کردستان عراقآموزش های رزمی و نظامی,دختر کُرد,دختران پیشمرگه,پیشمرگه ها,کردستان عراقآموزش های رزمی و نظامی,دختر کُرد,دختران پیشمرگه,پیشمرگه ها,کردستان عراقآموزش های رزمی و نظامی,دختر کُرد,دختران پیشمرگه,پیشمرگه ها,کردستان عراق

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.