// ۳۱ مرداد ۹۶ ، ۱۴:۳۵

امروز حال موهایتان چطور است؟

مو و پوست سر هم دقیقا مثل پوست بدن در معرض تغییرات محیطی هستند. برای آن‌که اطلاعات بیشتری به دست بیاورید، این سوالات را جواب دهید

شعار زیبایی من چیست؟

A- من بی پروا و جسور هستم و از رنگها خوشم می آید

B- دوست دارم موهایم براق وصاف باشد

C- قبراق و تمیز- من بعد از یک دوش ریلکس کننده، بهترین حس را دارم

D- یا رومی رومی، یا زنگی زنگی (یا هرکاری که می‌خواهی انجام بده و یا این‌که کلا بی‌خیال این مسائل باش) 

بزرگ‌ترین چیزی که در مورد موها‌‌‌ی‌تان شما را آزار می‌دهد چیست؟

A- من خودم را متهم می‌کنم که موهایم را خیلی درمعرض پروسه‌های مختلف قرار می‌دهم.

B- آیا واقعا موی براق و سالم وجود دارد؟

C- پوست کف سرمن خیلی سریع چرب می شود ولی ریشه موهایم همچنان خشک می‌مانند

D- هرچقدر هم از مواد مختلف استفاده کنم، نمی‌توانم به موهایم حجم بدهم.

نگرانی ‌هایتان درمورد موهای‌تان را در سه کلمه توصیف کنید؟

A - بیش از حد دستکاری شده، ضعیف و آسیب دیده گشته

B- کدر و مات، زبر و وز دار

c- چرب و با این وجود کم آب

D- لخت، صاف و بی حالت

اگر می‌توانستم تنها از یک محصول برای مو استفاده کنم، انتخاب من....

A- ماسک مو بود. تنها چیزی که به آن نیاز دارم مرطوب کردن موهایم است

B- قطعا نرم کننده است تا وزهای موهایم را مهار کنم

C- چیزی که بتواند پوست سرم را آرام کند.

D- هرچیزی که بتواند به موهایم حجم بدهد

اگر اکثر جواب های شما گزینه A است:

به موهای شما حمله شده

موهای شما ضعیف و آسیب دیده است و مواد شیمیایی ای که استفاده می‌کنید، بلای جان موهای شماست. حالا زمان آن است که به تقویت موهای‌تان بپردازید و دوبار در هفته از ماسک های محافظتی، Essential Nourishing Breakage Defense Hair Mask که برای براق کردن و مقابله با شکنندگی مو است استفاده کنید.

اگر اکثر جواب های شما گزینه B است:

موهای شما به تغییر نیاز دارد

اگر تغییر در رطوبت بتواند در عرض چند ثانیه موهای صاف شما را وزدار کند، باید به سراغ درمان مرطوب کننده بروید که وز مو را می‌گیرد: محصول Essential Moisturizing Frizz Free Treatment  را دو تا سه بار در هفته استفاده کنید و اثر آن را در عرض سی ثانیه حس خواهید کرد

اگر اکثر جواب های شما گزینه C  است:

جنس موهای شما ترکیبی است

بله. مو هم دقیقا مثل پوست می تواند به صورت هم‌زمان، چرب و خشک باشد. استفاده از یک شامپوی صاف و شفاف کننده می‌تواند انتخاب ایده آلی برای شما باشد که پوست کف سرتان چرب است.پس بهتر این است که با این شرایط کنار نیایید. شامپو ونرم کننده Essential Deep Cleansing Care Shampoo and Conditioner به آرامی ساختار مو را با بهره گیری از تکنولوژی Sebum تمیز می‌کند و مراقبت هوشیارانه از پوست کف سر باعث آبرسانی و قبراقی این بخش می شود.

اگر اکثر جواب های شما گزینه D است:

موهای شما به فرصتی تازه نیاز دارد

موهایی خوب با پوست کف سر چرب، معمولا به معنای داشتن موهایی لخت است که البته همیشه هم زیبا به نظر نمی رسد. استفاده از شامپو و نرم کننده حجم دهنده به شما توصیه می‌شود. شامپو و نرم کننده Essential Light Finish Volumizing .برخلاف محصولات غنی‌تر که ممکن است تاثیر بیش از حدی برروی ریشه‌های مو بگذارند،  این شامپوها با روند ملایمی به موهایتان حجم می دهند و رطوبت موهای‌تان را تنظیم می‌کنند. البته گزینه خوبی نیز برای موهای ترکیبی هستند.

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.