// ۱۶ مرداد ۹۶ ، ۱۲:۰۲

در روزهای زمستانی، هیچ‌ چیزی به اندازه تن‌پوش گرم شما تعیین‌کننده خوش‌پوشی‌تان نیست؛ لباسی گرم که هم سرما را از شما دور کند و هم خوش‌پوشی و خوش‌سلیقگی تان را زیر سوال نبرد.

برای این کار باید نگاهی به پیشنهاد طراحان بیندازید. ببینید طراحان چه کت‌ها و ژاکت‌هایی را به شما توصیه می‌کنند و از این میان، کدام طرح و رنگ مناسب اندام شماست.

قد بلند شدن

مدهای زمستان 94,طراحی مدهای سال 94

با این پالتوی بلند باید شلوار فیت کات به تن کنید


ژاکت‌، کاپشن، پالتوی بلند را به فهرست مد این روزها اضافه کنید. اگر چنین تن پوش‌ بلندی را خریده‌اید، یادتان باشد از شلوارهای فیت‌کات یا دامن کوتاه برای کامل کردن ست‌تان استفاده کنید تا این  محصول‌، ظاهرش را به خوبی نشان دهد. پیش‌بینی می‌کنیم این مد محبوبیت بی‌سابقه‌ای در بین خانم‌ها پیدا کند.

سرمایی‌ها بخوانند

مد زمستان 94,آشنایی با مدهای زمستان 94

اگر سرمایی هستید و سرما اذیت تان می‌کند، بهتر است به فکر یک نمونه بادگیر باشید


اگر سرمایی هستید و سرما اذیت تان می‌کند، بهتر است به فکر یک نمونه بادگیر باشید. این کاپشن ها نه تنها شما را خیلی گرم می‌کنند بلکه می‌توانید با آن با خیال راحت زیر باران راه بروید بدون اینکه خیس شوید. اغلب برندها در طراحی تن پوش‌های جدیدشان سراغ پارچه‌های ضدآب رفته‌اند. این محصولات زیبا همانقدر که دوست‌داشتنی هستند، به دلیل طرح پفکی‌شان شما را بزرگ‌تر نشان می‌دهند اما طراحان مد این مدل را مناسب افراد چاق هم می‌دانند چون حالت کاپشنی دارند و اندام به خوبی زیر آنها پنهان می‌شود.

دوچرخه سواری با مد

طراحی پالتوهای زمستانی زنانه, مدل لباس های زمستانی زنانه

اگر می‌خواهید خاص باشید از این کت‌ها راحت نگذرید


این هم نمونه‌ای از کت‌هایی که مد امسال محسوب می‌شوند و به کت‌های دوچرخه‌سواری معروف هستند. زیپ‌های مورب و فرم مردانه از ویژگی‌های اصلی این مدل ‌هاست که با این طراحی شما را خاص و استثنایی می‌کند. اگر می‌خواهید خاص باشید از این کت‌ها راحت نگذرید.

شاد با پوست حیوانات

مد لباس های زمستانی زنانه,شیک ترین طراحی های لباس زمستانی

بی‌شک این طرح و رنگ کلید مهمی در خاص کردن یک ست زمستانی خواهد بود


رنگ‌هایی مثل مشکی، قهوه‌ای و خاکستری انتخاب‌های معقول و منطقی برای پوشش زمستانی به شمار می‌آیند اما طراحان برای زمستان 94 به شما پیشنهاد می‌دهند، رنگ و طرح‌های تکراری را کنار بگذارید و سراغ طرح‌هایی با پوست حیوانات و رنگ‌های روشن سبز، زرد و قرمز بروید. بی‌شک این طرح و رنگ کلید مهمی در خاص کردن یک ست زمستانی خواهد بود.

بانوان خزپوش

طراحی مدهای سال 94, طراحی لباس های زمستان 94

چنین کتی را که خز دارد می‌توانید در موقعیت رسمی بپوشید


با توجه به علاقه‌ای که خانم‌های لوکس پوش به انواع خز دارند، طراحان هم به این فکر افتاده‌اند تا خز را دوباره مد کنند. برخی از تن پوش‌هایی که برای زمستان امسال توصیه می‌شوند، به صورت کوتاه و تمام خز هستند و برخی دیگر تزیینی از خز دارند. فرقی نمی‌کند کدام را انتخاب کنید، مهم این است که چنین کتی را می‌توانید در موقعیت رسمی بپوشید.

انتخابی بزرگ

آشنایی با مدهای زمستان 94,مدهای زمستان 94

این ژاکت‌های گشاد با سایز بزرگ، بخشی از مد امسال هستند


شاید در نگاه اول از این مدل تن پوش‌ها خوش‌تان نیاید اما این ژاکت‌های گشاد با سایز بزرگ، بخشی از مد امسال هستند. ما پوشیدن آنها را به کسانی پیشنهاد می‌کنیم که اندامی کشیده و لاغر دارند. شاید هماهنگ کردن لباس با این ژاکت‌ها سخت باشد اما طراحان مد آنها را با شلوارهای گشاد و دامن کوتاه پیشنهاد می‌کنند تا ژاکت شما، زیبایی خودش را نشان دهد. در اولین دفعات استفاده از این کت‌ها احساس غریبگی می‌کنید اما آنها فرصت تجربه تیپی متفاوت را به شما می‌دهند.


خلبانان

لباس های زمستانی زنانه, طراحی پالتوهای زمستانی زنانه

کاپشن های خلبانی بخشی از مد امسال محسوب می‌شوند


حالا نوبت رسید به خلبانی‌. این مدل تن پوش‌ها که به کاپشن خلبانی معروف هستند، بخشی از مد امسال محسوب می‌شوند. جنس کاپشن‌های خلبانی که در سال‌های پیش استفاده می‌شد از نایلون بود و فقط خلبان‌ها از آن استفاده می‌کردند ولی امسال طراحان مد با بازی رنگ، پارچه و طراحی این کاپشن‌ها را به مد امسال تبدیل کرده‌اند. اگر جزو افرادی هستید که اضافه وزن دارند، این مدل را نپوشید. این تن پوش‌های کوتاه و زیپ‌دار خاصیت الاستیک دارند.

بانوان چرم پوش

مدل لباس های زمستانی زنانه,مد لباس های زمستانی زنانه

اگر اندام درشتی دارید، این کت‌ها را به شما پیشنهاد نمی‌کنیم


کت‌های چرم کلاسیک روزهای رونقی داشتند که در چند سال اخیر به فراموشی سپرده شده است ولی امسال این کت‌ها به دنیای مد برگشته‌اند و مطمئنا با استقبال زیادی مواجه می‌شوند. اگر اندام درشتی دارید، این کت‌ها را به شما پیشنهاد نمی‌کنیم زیرا به دلیل داشتن پارچه براق اضافه وزن شما را بیشتر نشان می‌دهند.کت‌های چرم امسال با قدی کوتاه طراحی شده‌اند که می‌توانید با توجه به موقعیت‌ها در ‌مهمانی‌ها از آنها برای روی مانتو استفاده کنید. 

 

منبع : مجله زندگی ایده آل / bartarinha.ir

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.