// ۲۰ مرداد ۹۶ ، ۱۶:۳۹
شرورترین تبه‌ کاران دنیا

 استعداد انسان‌ها همیشه در راه خوبی و هنر استفاده می‌شود. ممکن است این استعداد منجر به اعمال شیطانی نیز بشود. گاهی نبوغ انسان را به ورطه‌ی شرارت می‌کشاند. در تاریخ، تبه‌کاران حرفه‌ای دیده شده‌اند که از نبوغ بالایی برخوردار بوده‌اند. تبه‌کاران نابغه، پیش از ارتکاب جرم، صحنه‌ی جرم و اعمالشان را تصور می‌کنند و نقشه می‌کشند.

 

 

گاهی اقدامات این افراد شرور به حدی خلاقانه است که باعث می‌شود فراموش نشوند. در این مطلب در مورد چند نفر از حرفه‌ای‌ترین و باهوش‌ترین تبه‌کاران دنیا می‌خوانیم. با سیرسیرک همراه باشید.

 

۱. آلبرت اسپاگیاری

 

سارق نابغه‌ی فرانسوی که پلیس به زحمت توانست دستگیرش کند!

او پس از دستگیری هم به شرارت ادامه داد و در حین صحبت در دادگاه، از پنجره‌ی باز روی موتوری که بیرون منتظرش بود پرید و فرار کرد. پلیس دیگر موفق به دستگیری او نشد و در نهایت از سرطان حنجره مرد. مرگ او توسط یکی از اقوامش که او را دفن کرده بود تایید شد.

 

۲. کارل گواسیان

 

این تبه‌کار حرفه‌ای دکتری آمار داشت و از این جهت یکی از تحصیل‌‌کرده‌ترین تبه‌کاران دنیا است. او یکی از شرورترین سارقان بانک در آمریکا شناخته شد و موفق به سرقت از ۵۰ بانک طی ۳۰ سال شد. او در سال ۲۰۰۲ مقابل درب منزلش دستگیر شد.

 

۳. جاناتان وایلد

 

در دهه‌ی ۱۷۰۰، جاناتان تبدیل به چهره‌ای شناخته شده در لندن شد. او در ظاهر علیه جرم و جنایت فعالیت می‌کرد اما در واقع با تبه‌کاران همدست بود و درصدی از سود دزدی‌ها را می‌گرفت.

 

۴. جی دی مک ماهون

 

مک ماهون موفق شد عجیب‌ترین کلاه‌برداری دنیا را انجام بدهد. او به سرمایه‌گذاران پیشنهاد کرد که در سرمایه‌گذاری برای ساخت بزرگترین برج‌های دنیا شرکت کنند. مک ماهون حتی ابعاد برج‌ را نیز در نقشه عنوان کرده بود اما پس گرفتن پول کلان از سرمایه‌گذاران، ابعاد را از فوت به اینچ تغییر داد!

 

پلیس هرگز نتوانست مدرک مستدلی برای دستگیری او پیدا کند زیرا ماهون ادعا کرد که هرگز نگفته این برج ۴۸۰ فیت است!

 

او با این کار کوچکترین برج جهان (به ارتفاع ۴۸۰ فیت) را ساخت که هم اکنون در تگزاس قراردارد.

 

۵. ویکتور لاستیگ

 

نام‌خانوادگی این تبه‌کار در زبان آلمانی به معنای «خنده‌دار»‌ است که البته بسیار برازنده‌ی اوست.

ویکتور موفق شد دو بار برج ایفل را بفروشد!

 

۶. جرالد بلانچارد

شرورترین تبه‌کاران

 

پلیس کانادا جرالد را یکی از باهوش‌ترین و پیچیده‌ترین تبه‌کاران کانادا خواند. او در یک اقدام شجاعانه با چتر وارد کاخ شونبرون وین شد و تاخ پرنسس سی‌سی را دزدید و بدل آن را سر جایش قرار داد. او هم اکنون در کانادا مشاور امنیتی است!

 

۷. یوجین فرانسوا ویدوک

 

این تبه‌کار فرانسوی یکی از خلاق‌ترین تبه‌کاران است. او برای اقدامات تبه‌کارانه‌اش وارد دستگاه پلیس شد و توانست خود را کارآگاه خصوصی جا بزند!

 

۸. جِفری آلن منچستر

 

جفری از زندان فرار کرد و ماه‌ها در یک اسباب‌بازی فروشی پنهان شد. او خودش را به عنوان یکی از کارکنان اسباب‌بازی فروش جا زده بود!

 

۹. پلنگ صورتی

شرورترین تبه‌ کاران ,سرقت ,تبه کار ,سرقت های عجیب دنیا, دستگیری, سارقان نابغه

 

این نامی است که پلیس بین‌الملل به یک باند تبه‌کار داده است. این گروه سرقت‌های عجیبی در تاریخ انجام داده‌اند که بعضی از آن‌ها هنر به حساب می‌آیند!

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.