// ۲۳ مهر ۹۶ ، ۲۳:۳۹

دوره های آموزش برنامه نویسی و طراحی وبسایت
ورود به بازارکار و یافتن شغل مناسب در حوزه برنامه نویسی، علاوه بر نیاز به دانش تئوری و علمی، نیاز به کسب مهارت های مربوطه دارد. داشتن اطلاعات نظری در خصوص برنامه نویسی نمی تواند به تنهایی نیروی کار متخصص تربیت نماید. مراکز آموزشی غیردانشگاهی و گواهینامه های مهارتی، حلقه گمشده ارتباط میان صنعت و مراکز علمی هستند.


دپارتمان تخصصی آموزش برنامه نویسی مجتمع فنی تهران بر مبنای رسالت خویش در این راستا اقدام به برگزاری دوره های مهارتی از سطوح مقدماتی تا پیشرفته در حوزه های آموزش طراحی سایت و آموزش برنامه نویسی جاوا، سی پلاس پلاس، سی شارپ و دروس پایگاه داده نموده است. دانشجویان این دوره ها، پس از گذراندن موفق این دروس و کسب نمره کافی در آزمون نهایی، مدرک مجتمع فنی تهران را دریافت خواهند کرد.

مزایای یادگیری برنامه نویسی
برنامه نویسی از پر متقاضی ترین مشاغل دنیا
برنامه نویسی از پرمتقاضی ترین مشاغلی است که در حال حاضر در ایران وجود دارد. ارسال مکرر آگهی های استخدام و درخواست همکاری از سوی بانک ها و موسسات دولتی و خصوصی به مجتمع فنی تهران جهت معرفی دانشجویان، نشان این مدعاست.

برنامه نویسی شغلی بدون کارفرما
برنامه نویسی از جمله مشاغلی است که می توان روی آن به عنوان شغل آزاد نیز حساب کرد و با گرفتن پروژه کسب درآمد کرد. شما با تخصص خود می توانید از هر دقیقه از زمان خود کسب درآمد کنید.

برنامه نویسی از پر درآمد ترین مشاغل دنیا
برنامه نویسی از پردرآمدترین مشاغل دنیاست. توانمندی و تخصص شما در حوزه برنامه نویسی، تعیین کننده میزان دستمزد شماست.

دوره هایی که در مجتمع فنی تهران برگزار می شود:
نرم افزاری برای موبایل!
امروزه استفاده از گوشی های تلفن همراه و تبلت ها با افزایش چشمگیری مواجه بوده است. به دنبال آن، برنامه نویسی و ایجاد نرم افزارهای تلفن همراه و تبلت ها نیز خود به بخشی مهم از بازارتولید نرم افزار تبدیل شده است که آمادگی جذب تعداد زیادی از متقاضیان کار در این حوزه را داراست. دوره های آموزش برنامه نویسی موبایل شامل آموزش برنامه نویسی اندروید و IOS است.

زبان های برنامه نویسی سخت!
زبان های برنامه نویسی سی، سی پلاس پلاس، پرل و پایتون جزو دسته بندی زبانهای سیستمی هستند. هرچند که ممکن است هنوز جایگاه این زبان ها در بازارکار ایران باز نشده باشد و تعداد کمی تقاضا برای برنام نویسان این زبان ها وجود داشته باشد. اما این موقعیت های اندک بسیار ناب بوده و به طور معمول میانگین پرداخت دستمزد بالایی دارند. 

یک وبسایت بسازید!
ایجاد نرم افزارهای تحت وب و ساختن وبسایت های تجاری و تبلیغاتی، بخش بزرگی از بازار نرم افزار ایران را به خود اختصاص می دهند و از اینرو تقاضای بالایی جه جذب برنامه نویس و طراح در این حوزه وجود دارد. برای طراحی سایت شما نیاز به CSS، HTML و JavaScript  دارید. همچنین برای برنامه نویسی یک وبسایت شما نیاز به دانستن یک زبان برنامه نویسی سمت سرور مانند PHP  دارید.

پایگاهی برای داده ها!
نرم افزارهای تجاری، داده های خود را در محلی با عنوان پایگاه داده ذخیره می کنند. این محل اجازه دسترسی مشترک به داده ها و نیازهای امنیتی مربوط به آن را فراهم می کند. از آنجا که یک برنامه نویس نرم افزارهای تجاری می بایست در خصوص پایگاه داده ها بداند، بازارکار نیز از یک برنامه نویس چنین خواستی را دارد SQL Server   و Oracle از جمله سیستم های مدیریت پایگاه داده هستند که در بازار کار ایران به وفور استفاده می شوند.

یک فنجان جاوا!
زبان جاوا به عنوان یکی از مهمترین و قویترین زبان های برنامه نویسی در عرصه تولید نرم افزار شناخته می شود. این زبان برای اجرا مستقل از سخت افزار و سیستم عامل بوده و از ماشین مجازی جاوا استفاده می کند. این زبان تنها یک زبان تجاری نبوده و به عنوان یک زبان علمی در اکثر دانشگاه های معتبر دنیا آموزش داده می شود.


بازارکار ایران در حوزه جذب برنامه نویس جاوا بسیار مستعد بوده و شرکت های بسیاری متقاضی برنامه نویسان جاوا هستند. دوره های جاوا به دو دسته ی Java SE  و Java EE تقسیم می شوند که تسلط به مفاهیم Java EE  لازمه ورود به بازارکار است.

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.