// ۰۸ مرداد ۹۶ ، ۲۱:۳۱

افراد زیادی از جوسلین وایلدنستاین، هیولای چهار میلیون دلاری، گرفته تا مایکل جکسون به جراحی پلاستیک اعتیاد داشتند. با چند مورد از آن‌ها آشنا شوید!

فرادید| افراد زیادی از جوسلین وایلدنستاین، هیولای چهار میلیون دلاری، گرفته تا مایکل جکسون به جراحی پلاستیک اعتیاد داشتند. با چند مورد از آن‌ها آشنا شوید! 
 
 
هانگ میاکو 
 
به گزارش فرادید*، این معتاد به عمل جراحی پلاستیک اهل کره جنوبی بود. او حتی روغن پخت و پز را به زیر پوستش تزریق می‌کرد! هانگ میاکو، ۴۸ ساله، یکی از عجیب‌ترین موارد جراحی پلاستیک به حساب می‌آید. این خانم آنقدر روغن زیر پوستش تزریق کرده بود که چهره‌اش اصلا قابل شناسایی نبود. 
 
 
خانم هانگ اولین بار در سن ۲۸ سالگی عمل جراحی پلاستیک انجام داده بود و پس از آن نیز چندین بار این کار را انجام داد. اما وسواسش به حدی رسید که پزشکان دیگر حاضر نشدند او را عمل کنند و به همین دلیل او خودش دست به کار شد. او به دلیل داشتن سری بزرگ و بدن کوچک، با لقب «پنکه ایستاده» صدا زده می‌شد.
 
 
اعجوبه‌های جراحی‌های پلاستیک!
 
 
او سرانجام در یک برنامه تلویزیونی در کره جنوبی حاضر شد. مردم کره حاضر شدند از نظر مالی به او کمک کنند تا عمل جراحی نهایی برای کوچک کردن صورتش را انجام دهند. در نخستین جراحی ۶۰ گرم مواد خارجی از صورت و ۲۰۰ گرم از گردنش خارج شد و عمل‌های دیگری نیز بر روی هانگ انجام شد، گرچه او هیچ وقت نتوانست ظاهر اصلی خود را به دست آورد. 
 
 
هیولای ۴ میلیون دلاری آمریکا 
 
در رسانه‌ها لقب «عروس وایلدنستاین» به او داده شده که به عروس فرانکشتاین اشاره دارد. گفته می‌شود که جوسلین در طول این چند سال نزدیک به ۴ میلیون دلار برای جراحی‌های زیبایی خرج کرده است. او پس از خیانت شوهرش تصمیم گرفت تا با عمل جراحی زیباتر به نظر برسد. تصویر کاملا گویای زندگی جوسلین است. 
 
 
 
اعجوبه‌های جراحی‌های پلاستیک!
 
مایکل جکسون 
 
او بیش از ۱۰ بار عمل جراحی پلاستیک انجام داد. البته نیاز به توضیح ندارد که چگونه یک آدم عادی و خوش‌تیپ روی صحنه خودش را به شکل یک غیرعادی و عجیب درآورد. گفته می‌شود که او فقط بیش از ۱۰ بار بینی‌اش را عمل کرده بود.
 
 
اعجوبه‌های جراحی‌های پلاستیک! 

اعجوبه‌های جراحی‌ پلاستیک


 
پیت بِرنز 
 
این خواننده مشهور تقریبا تمام درآمدش را خرج عمل جراحی پلاستیک کرد. میزان پلی‌اکریل‌آمید تزریق شده به لب‌های پیت بیش از حد بود. پیوند گونه، عمل بینی و خالکوبی‌های فراوان باعث شد تا او تمام درآمدش را خرج اینگونه عمل‌ها کند و آخرش هم جواب نگیرد! 
 
 
اعجوبه‌های جراحی‌های پلاستیک!
 
مرد گربه‌ای 
 
دنیس اَونر که به «مرد گربه‌ای» هم مشهور است، چندین عمل جراحی پلاستیکی تاکنون انجام داده که راه برگشت هم ندارد. او در طول این مدت تلاش کرده تا خودش را شبیه ببر کند. 
 
 
 
اعجوبه‌های جراحی‌های پلاستیک!
اعجوبه‌های جراحی‌ پلاستیک
 
مرد مارمولکی 
 
او در سال ۱۹۷۲ با نام اریک اسپراگ به دنیا آمد اما بعدها با نام مرد مارمولکی معروف شد. او نخستین انسانی است که زبانش به دو نیم تقسیم شده است. او ۷۰ ساعت برای خالکوبی بدنش وقت گذاشته تا بتواند شبیه به خزندگان شود. همچنین پنج شاخک از جنس تفلون در بالای ابروهایش کار گذاشته شده است. علاوه بر این موارد، او تلاش کرده تا دندان‌هایش را تیز کند و تغییراتی روی پره‌های بینی و لاله‌های گوشش داده است.
 
اعجوبه‌های جراحی‌های پلاستیک! , اعجوبه‌های جراحی‌ پلاستیک
اعجوبه‌های جراحی‌ پلاستیک
تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.