// ۳۰ مرداد ۹۶ ، ۱۳:۴۸

برای جشن‌های فصل بهار چه لباسی مناسب‌تر است؟

فرقی نمی‌کند که به یک جشن عروسی استوایی در کشور کاستاریکا سفر می‌کنید یا به یک جشن زنانه در باغی کوچک می‌روید، ما برای هر مراسمی، لباس مناسبی طراحی کرده‌ایم که می‌توانید آزادانه انتخاب کنید تا به ترکیب دلخواه خود برسید.


1. مدل Desert Fete

 اگر می‌خواهید، برای یک جشن عروسی  لباسی زیبا به تن کنید یا اگر قصد دارید رنگی روشن را برای یک مهمانی در  انتخاب کنید، این مدل لباس که در آن رنگ‌های روشن با بافت‌های اضافی مخلوط شده‌اند، گزینه مناسبی است.

2. مدل Flamenco Flair

 این مدل توجه سایر بانوان حاضر در جشن را به شما جلب می‌کند.

3. مدل Garden Party

وقتی صحبت از جشن هایی است که در باغ برگزار می‌شوند، اصلا مهم نیست که کدام شهر میزبان این جشن و مهمانی است، مهم این است که لباسی را انتخاب کنیدکه رنگی روشن و نقش و نگاری رنگارنگ و پر از گل و بلبل داشته باشد و البته نباید فراموش کنید که یکی دیگر از لازمه‌های حضور در این مهمانی‌ها استفاده از لوازم جانبی مخصوص خانم‌هاست، مانند کیف، گل‌سر، عینک، کفش پاشنه بلند و غیره.

4. مدل Island Hopping

در جشن‌های زنانه آخر هفته‌ای که در مناطق استوایی مانند سواحل دریای کارائیب، کاستاریکا و یا نیکاراگوئه برگزار می‌شود می‌طلبد که یک خانم لباسی با رنگ‌های برجسته و مشخص به همراه وسایلی مانند گردنبندهای پر زرق و برق مخصوص، شال‌های با نقش و نگار برجسته، دستبندهای بزرگ و سنگین و غیره بپوشد.

5. مدل Society Social

برای رفتن به عروسی‌هایی که در تالارهای در دل شهر برگزار می‌شوند باید از رنگ‌های روشن براق، مدل‌های هندسی و کفش‌های پاشنه بلند استفاده کرد. 

 

6. مدل Laid-Back Luxe

جشن‌های غیر معمول مانند مهمانی شام در حیاط خلوت خانه و یا صبحانه و ناهار دور همی با کل خانواده از ساده‌ترین و زیباترین انواع جشن‌ها هستند، پس لباسی هم که می‌پوشید باید به اندازه همین مهمانی‌ها ساده و زیبا باشد.

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.