// ۰۲ خرداد ۹۷ ، ۲۲:۲۸

تونی را گرمی۴۰۰ هزار تومان می فروشند و بعضی وقتها هم تا ۷۰۰ هزار تومان به خاطر تضمین اصل بودنش. بچه پولدارها و خوشگذرانهای شهر نیز تونی را که از دیلر (ساقی)شان گرفتند، دلاری را لول میکنند و این پودر سفید و شبیه نمک را میکشند داخل بینی. داستان، داستان اعتیاد لاکچری است، قصه بیدردی و داشتن درد اعتیادهای مثلا باکلاس و لوکس. با مجله اینترنتی چفچفک همراه باشید.

داستان تونی دارد میان قشر مرفه اجتماع جدی میشود، این قصه را در فضاهای مجازی هم گهگاه روایت میکنند و همین تحریکی است برای آدمهایی که نشستهاند تا مواد جدیدی عرضه شود و تست بزنند و نشئگی، نو کنند.

مافیای مواد مخدر اسم جدید کوکائین را گذاشته تونی، نامی که چندان هم بی مسما نیست و برمیگردد به یک فیلم هالیوودی به نام صورتزخمی که آلپاچینو در آن ایفاگر نقش تونی مونتانا بود. یک قاچاقچی حرفهای موادمخدر که در برخی صحنه های فیلم مقابل کوهی از کوکائین و مشروبات الکلی مشغول نشئگی است.

جام جم : سایت تفریحی چفچفک

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.